sobota, 28 kwietnia 2012

hot

Jejku, czy u was też jest tak strasznie, strasznie gorąco? Mam uczucie, ze zaraz po prostu się roztopię, a w domu nie ma klimatyzacji, co powoduje, ze jest jeszcze cieplej niż na polu. ;< Jak tam pierwszy dzień majówki? ; >W jaki sposób zamierzacie spędzić wolne? W sumie, to mimo wszystko jest bardzo dobrze.  Miałam napisać, wczoraj, ale wróciłam do domu i byłam tak zmęczona, ze nie miałam siły żeby cokolwiek tutaj napisać. ; < Nawiasem, nie wiem, czy ktoś jeszcze pamięta, kiedy pisałam o koszulce, którą kupiłam, dzisiaj chciałabym wam ja pokazać. ;)

 
swterek - Pull&Bear
t-shirt - Reserved
spodnie - Cubus
chusta - Tally Wejl
torebka - Allegro

 Jak wam się podoba? Na pierwszy raz chyba nie jest źle. Wracając do tej majówki, to moja jak na razie rozpoczyna się świetnie, a wczorajszy dzień był świetny, głownie dzięki kilku osobom. Postanowiłam wziąć ze sobą aparat, także chciałabym wam pokazać co nie co, więc dzisiaj zrobię coś w rodzaju fotorelacji.

Mogłabym tu powiedzieć, ze to był bardzo nudny dzień skoro K. padł już przed południem, ale chyba wybaczę, tą 20 minutową drzemkę. ;*  Ogólnie to wczoraj było bardzo gorąco, więc postanowiliśmy dołączyć do moich najwspanialszych koleżanek, na krakowskie skałki, i szczerze mówiąc to żałuję, ze jednak nie zabrałam ze sobą stroju i nie weszłam do wody. ;<
 
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
I tak na koniec chciałabym jeszcze przypomnieć o filmie, który ostatnio wrzuciłam. Tymczasem, ja już idę na działkę, miłego słuchania i oglądania - trzymajcie się. ♥

34 komentarze:

  1. Lubie to ! <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. zapomniałam dopisać, ze outfit jest ze środy. ;<

      Usuń
  3. No to fajny miałaś dzień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, taka na luzie. Kolor sweterka jest świetny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. T-shirt kupiony w moim ulubionym sklepie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka ekstra <3

    Ja się ciesze ,że w końcu jest ciepło. Mimo,ze jadąc na weekend nad morze zjarałam się maksymalnie i mam całą czerwoną twarz to nie narzekam <3 Wolę to niż zimę !

    OdpowiedzUsuń
  7. ladna bluzka ta z serduszkiem <3 a ogólnie, to świetny blog! :D wpadnij do mnie *: obserwuj, jeśli blog Ci się podoba :) masz twittera? follow? @viktoriapoland :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny miałaś outfit ;)

    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. natrafiłam dopiero dzisiaj na Twój blog i coś czuję, że zostanę tu na dłużej.Widać, że lubisz bawić się modą!;-)

      Pozdrawiam i przy okazji zapraszam do oceny moich wypocin i na konkurs można wygrać m.in. srebrną bransoletkę Apart

      KLIK KLIK KLIK

      Usuń
  9. Dziękuje za odwiedzinki.Jasne,że obserwujemy! :*
    Ale tam Pięknie musze się wybrac

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :)obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  11. Twoja koszulka i torba są świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja ^^.
    tutaj jeszcze nie byłem. bardzo fajny blog ;p
    + obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja i zdjęcia . U mnie też tak gorąco :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne sweter połaczony z ta bluzką

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja śpiewałam kiedyś, ale śpiew nigdy mnie tak nie fascynował, jak taniec. Tańćzę już 6 lat, ale jeszcze wiele muszę się nauczyć.;D Tańczę jazz i współczesny.;)) Kiedyś jeszcze Hip Hop.;D
    powiększaj fotki przy dodawaniu postu, bo mało je widać.;p

    OdpowiedzUsuń
  16. u mnie też jest strasznie gorąco :/

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz ładną figurę :)
    świetny t shirt!

    OdpowiedzUsuń
  18. pewnie, że wpadnę, też chętnie poobserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna bluzka ♥
    cudnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny t-shirt :) nie martw się mnie to gorąco tez powoli denerwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja mam chyba 23 cale i mi takie małe zdjęcia się pokazują.;p
    Ja bym chciała wiązać swoją przyszłość tańcem, ale wolałabym z modelingiem. to jest moje marzenie. próbuje, więc może niedługo mi się uda. ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Mi w sumie nie jest aż tak gorąco :) Zazdroszczę koszulki z sercem, sama na nią polowałam, ale niestety nie udało mi się jej dorwać ;<

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna bluzeczka . Jak widze dzień udany.;)
    Zapraszam do mnie;3
    http://mylifemydream-glambishion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. nie ma nowego postu ;c szkoda.
    fajna fotorelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. a ja jutro chyba jade sie kapac :))

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne fotki, świetny blog :)
    masz może ochotę się poobserwować? buziaki

    OdpowiedzUsuń