sobota, 21 kwietnia 2012

keep holding on

Cześć. ;* Witam was w ten straszny, pochmurny dzień, mam nadzieje, ze mimo wszystko czujecie się tak szczęśliwi, jak ja. No tak, znowu nie pisałam cały tydzień - niewątpliwie muszę to zmienić. Miniony tydzień, był dla mnie bardzo ciężki, dużo sprawdzianów kartkówek i ogólnie rzeczy związane ze szkołą. Właściwie jakby sie teraz nad tym zastanowić, to aż tak wiele tego chyba nie było, sprawdzian z fizyki po i geografii, dziwie się sama sobie, ze się uczę, ale pocieszam sie, ze jeszcze tylko tydzień i całe 2 tygodnie wolnego <3 ale oczywiście wszystkim tegorocznym maturzystom, i no nie wiem gimnazjalistom chyba też, życzę powodzenia i trzymam za was kciuki. ;D Wiecie co? Jestem strasznym bałaganiarzem. Właśnie patrze na swoje biurko i skłoniło mnie to do przemyśleń. Przecież jestem dziewczyna teoretycznie powinnam utrzymać porządek w pokoju, chyba tak powinno być? No, ale niestety jestem bałaganiarą, i chyba niedługo będę musiała zmusić się do posprzątania pokoju, bo naprawdę tego nie lubię. Szczególnie ścierać kurzy, ale jestem alergiczka i mam na nie uczulenie - na to wychodzi, ze sama sobie szkodzę. Może wy poradzicie mi, jak utrzymać porządek w pokoju, bo naprawdę - przyznaje się do tego, ale nie radzę sobie z tym. ;< Zmieniając temat, nie wiem czy o tym wspominałam, w ostatnim poście - chyba tak,  miałam dzisiaj koncert. Zagrałam niby jedna piosenkę, ale mimo wszystko cieszę się z tego. Kolejny szykuje się w maju, następnie w czerwcu - więc no nie powiem będzie dość ciekawie. Kontynuując tytuł posta, wiąże się z piosenką jaką miałam okazje dzisiaj zaśpiewać, pewnie wiele osób ja kojarzy, mnie spodobała się po usłyszeniu coveru wykonanego przez Boyce Avenue, wątpię, ze kiedykolwiek wezmę się jeszcze za któryś z jej utworów, chociaż jest jedna piosenka, która naprawdę mi sie podoba, ale NIESTETY nie gram na fortepianie. ;< Co ciekawe, doszłam do wniosku, ze naprawdę mój głos w jej piosence brzmi naprawdę fajnie (przepraszam, zazwyczaj tak o sowim głosie nie uważam. ;<) ii nie wiem czy macie, ochotę, ale byłoby mi naprawdę miło gdybyście przesłuchali chociaż kawałka. Tymczasem, ja idę pouczyć się trochę na polski i historie, a Wam życzę miłego słuchania.
Do usłyszenia! ;*


3 komentarze:

  1. pisałam dzisiaj, ale coś mi się ścięło i nie mogłam dodać notki.;/ drugi raz nie próbowałam, bo musiałam wyjść, a jak przyszłam to wzięłam się za matme i tak od 20:15 do 24:30 robiłam.a teraz idę spać, bo jestem strasznie zmęczona...;p jutro postaram się coś ogarnąć.;D buziii.;**

    OdpowiedzUsuń
  2. co do porządku w pokoju... .hmmm.. ostatnio do mnie mama przyszła i do mnie z takim tekstem :
    ej wiesz, że mi ostatnio kubki pogineły... i się obejrzała a na moim biurku i pod łóżkiem takie stos kubeczków.... więc wiesz... nie jesteś sama!! :DD

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za miły komentarz :)
    wpadaj częściej ;]
    oczywiście obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń