sobota, 7 kwietnia 2012

Wielkanocny szał.

Cześć. Jestem już po poświeceniu koszyczka, a teraz czekam - od trzech godzin na to, żeby zjeść w końcu jakieś jajko, ale powoli zaczynam w to wątpić. O dziwo dzień jest bardzo słoneczny, niby wieje, ale da się wytrzymać. Zaczynam się zastanawiać, jaki właściwie sens jest w świętach? Wiem, wiem Zmartwychwstanie itd, ale dlaczego każde święta wiążą się z jedzeniem? Dla przykładu dziś rano, mama zaprosiła dziadków na obiad - bo przygotowała kaczkę, którą specjalnie kupiła na święta. Pewnie nigdy tego nie zrozumiem, ale już trudno, może jest to spowodowane tym, ze po prostu nie lubię świąt, i to już się chyba nie zmieni. ;< Wszystko jest posprzątane, wiec moje dzisiejsze popołudnie wygląda tak:



Nie będę niestety oryginalna, ale chciałam Wam życzyć, zdrowych, wesołych, pogodnych świąt, i oczywiście udanego poniedziałku. A teraz zmykam, żeby spróbować dokończyć swoje wydmuszki, które zaczęłam dzisiaj rano, i jak widać, leżą w miseczce obok mnie.
Do usłyszenia! ;*

8 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam GG! Ale najbardziej lubię Małą J.;) Jak na razie ja jestem dopiero w połowie 3 sezonu, ale nie mogę się doczekać, aż dojdę do następnych.;D
    + dodaje.;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak święta = jedzenie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JEDZONKO <3 omomommmm, akurat właśnie mama chcę podać ta kaczkę, o której wspominałam w poście. Biedna kaczka. ;<

      Usuń
  3. Ooo Wydmuszki szkoda że o tym nie pomyślałam :)
    Obserwuję i liczę na to samo ;*


    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ojj pisz śmiało. ja też nie jestem jedna.;p dlatego tylko przybliżyłam coś o tym serialu.;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaką teraz czytasz? Ja w swoim życiu przeczytałam tylko 4 książki. JAkoś nie mam czasu, a lektury są strasznie nudne.;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie jesteś dziwna! Ja tez bym tak chciała, ale niestety ten brak czasu.;/ We wakacje często czytam, ale jak już się skończą to straszna lipa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Facet raczej nie nadaje się do czytania książek.;D hehe. A Twoja ulubiona książka to?;>
    Otagowałam Cię.;p

    OdpowiedzUsuń