poniedziałek, 21 maja 2012

i need more time

Cześć. ;* Przepraszam, ze ostatnio w ogóle nie piszę, ale mam takie urwanie głowy - jaka szkoda, ze dobra nie trwa 48 godzin, byłoby cudownie! Chociaż i tak więcej czasu poświeciłabym na niepotrzebne rzeczy - to chyba bez różnicy. Przez ostatni tydzień, wydarzyło się kilka rzeczy, w ciągu tygodnia - jak zwykle masa sprawdzianów, na które w końcu musiałam zacząć się uczyć, a w sobotę impreza urodzinowa D. Żałuje tylko, ze nie zrobiłam żadnych zdjęć, bo było świetnie! Dzięki tej imprezie mogłam się tez wykazać pod względem kulinarnym, który praktycznie nie istnieje - no, ale tak czy siak zrobiłam pizzę i zapiekankę makaronową z szynką i serem - tak po cichu mam nadzieje, ze wszystkim smakowało. ;D Dzisiaj mamy poniedziałek, wiec od ostatniego postu uzbierało się trochę komentarzy, za które oczywiście bardzo Wam dziękuje, naprawdę bardzo mnie to cieszy, że zaglądacie tutaj i jeszcze w dodatku komentujecie, mam nadzieje, ze tak już zostanie, co? Ten weekend był pracowity, najpierw urodziny, a w niedzielę komunia, na którą założyłam miętowa koronkową sukienkę, w planach miałam założyć buty na obcasie, aczkolwiek mama doszła do wniosku, ze dziwnie mogłabym wyglądać w pełnych czółenkach, torebki brak, gdyż niestety jeszcze do mnie nie dotarła, ale mam nadzieje, ze w tym tygodniu dotrze i wreszcie pokażę wam stylizacje z leginsami z flagą!

sukienka - Pull&Bear
buty - CCC
okulary - grecki bazarek

Zawsze chciałam mieć kota, ale mama nie lubi, za to moi kuzynowie niedługo będą mieli zajęcie, w postaci opiekowania się małymi kociakami. ;)
Niestety, chemia mnie wzywa, tak więc idę sie pilnie uczyć, trzymajcie kciuki, i w następnym poście postaram sie zamieścić więcej zdjęć. ;*

16 komentarzy:

  1. moja mama też nie lubi kotów -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda,że takie małe zdjęcia, nie widzę sukienki:)
    oki chętnie, zapraszam w takim razie do mnie do obserwowania:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka wygląda ciekawie, szkoda że tak słabo ją widać :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Sukienka pierwsza klasa ! A jej kolor jest dopełnieniem wspaniałości *_* Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna sukienka:) obserwuje,zapraszam do siebie jak i rowniez do obserwowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję!:) A buty nie są z CCC tylko z Deichmann'a.;p W sumie to jeszcze nie wiem czy zdałam, ale jak sprawdzałam odpowiedzi to jest na tak, więc się cieszę!:D hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna sukienka ! *.* szukam czegoś podobnego na komers :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ładna sukienka :O

    zapraszam do mnie. Konkurs :)
    klaudiawieczorek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Od dawna marzę o tym, żeby doba trwała dłużej.;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna sukienka i kotek :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;* kot nie mój niestety, a szkoda, bo bardzo chciałabym mieć. ;<

      Usuń