sobota, 12 maja 2012

spring is in the air

Cześć. ;* Jak wam mija sobota? Moja dość pochmurna, niestety. Kilka ostatnich dni, było naprawdę bardzo, bardzo ciepłych, wiec starałam się spędzać każda chwilę na zewnątrz, jednak bez przesady. Wczoraj doszłam za to, do wniosku, że zostanę świetnym kucharzem! Razem z K. zrobiliśmy pyszna pizze ♥ jednak w sumie to jestem chyba lepszym cukiernikiem, uwielbiam piec. Swoja droga myślałam właśnie nad kilkoma postami z przepisami, chcielibyście zobaczyć tutaj coś takiego? Ostatnie kilka dni, jak już wspominałam były ciepłe, dlatego tez, wykorzystując okazje razem z O. i D. poszłyśmy zrobić kilka zdjęć, a oto i efekty:
 sukienka - house
okulary - C&A
buty - Reserved

I kolejna fotorelacja, po obejrzeniu statystyk, doszłam do wniosku, że najchętniej czytacie posty, w których zawarte jest dużo zdjęć, dlatego wrzucam efekty naszej czwartkowej sesji "spring is in the air" swoja drogą to stad też bierze się tytuł dzisiejszego posta


 
 Jeśli macie ochotę na więcej to możecie zobaczyć to tutaj, tutaj i tutaj. Nawiasem to zastanawiałam się nad założeniem lookbooka i formspringa, myślicie, że to dobry pomysł? Zostawiam was ze zdjęciami, i dość ciekawym nagraniem - Ewa jest świetna! ♥ Do następnego postu! ;*


26 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem jak najabrdziej za przepisami :D! ja na swoim blogu tez na pewno jakies kiedys zamieszcze bo uwielbiam gotowac :)
    bardzo ladne miejsce..u mnie w okolicy nigdzie nie ma tak ladnych widokow :<

    OdpowiedzUsuń
  3. przecudne zdjęcia;) sukieneczka slicznaa:*
    a jesli chodzi o Twoje pytanie co do uzaleznienia od butow , to tak , jestem uzależniona od nich!! <33 hee;D Kochana a przepisy jak najbardziej wrzucaj, ja tez uwielbiam piec i gotować, więc chętnie coś od ciebie ściągnę xDD

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia z bańkami są cudne! ;*
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia!
    jasne,że cos uszyje:) jak bedziesz miec jakis pomysł to zapraszam:*
    zapraszam Cie także do konkursu,więcej u mnie na blogu.do wygrania asymetryczna sukienka z dzisiejszego postu:*

    OdpowiedzUsuń
  6. prześliczna sukienka. :)
    bardzo ładne, udane zdjęcia. :)
    dziękuję za komentarz. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne fotki dziewczyny! fajny blog!

    OdpowiedzUsuń
  8. ale fajniutka sesja.;D a jak po maturkach to zobaczymy.;> zakręcona jestem teraz strasznie.;pp

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham takie wiosenne zdjęcia ! :)
    Zapraszam na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny floral:*:*:**:*:*:*: piekne zdjecia!
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    obserwuje z przyjemnością i zapraszam do obserwowania u mnie!!!:*

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ciasta i przepisy wiec chetnie poczytam:) zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za odwiedziny !
    Świetna sesja ! Młode ładne dziewczyny , pełne życia :) Stylizacje bardzo fajne !

    Pozdrawiam
    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. skoro umiesz i lubisz gotować to dodaj ;). z chęcią podpatrze posty ;). moze jakieś nowości, któych jeszcze nie znalem zrobisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo, pięknie wyglądacie Dziewczyny! świetna sesja, uwielbiam takie zdjęcia na świeżym powietrzu, zwłaszcza wiosną, gdy wszystko jest pięknie zielone! SUPER! :)

    Pozdrawiam! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepraszam, ale chce przypomnieć, że jako twórca tego bloga. Dołączyłaś do grona obserwatorów mojego bloga.
    http://notatnik-em.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Blog bardzo fajny, zdjęcia świetne.
    Będę tu częściej, obserwuję. :D
    Zapraszam do mnie na www.ania-astra-jaworska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. zdjęcia świetne<33
    I ta sukienka... cudo :**

    OdpowiedzUsuń
  18. o tak, przepisy by się przydały z tego względu, że beznadziejny ze mnie kucharz i przydałoby się coś poćwiczyć :D nawet nie wiedziałam, że w housie sukienki sprzedają XD widocznie BARDZO dawno tam nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj albo jutro, będę wystawiała jedna sukienkę z tego sklepu, myślę, ze napisze o tym w poście. ;)

      Usuń
  19. okularki <3

    mish-mash-wardrobe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. o super:) lubie takie kwiatowy motywy na sukienkach:)

    zapraszam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie wyglądasz, szczególnie ciekawi mnie ta sukienka. Ostatnie zdjęcie zdecydowanie mój faworyt.

    OdpowiedzUsuń