czwartek, 3 maja 2012

Zakopane

Dobry wieczór. ;* Jak tam majówka? Na wstępie bardzo chciałabym wam podziękować za tak wiele wyświetleń mojego bloga w ciągu ostatnich kilku dni, i za rekordową liczbę komentarzy pod ostatnim postem. Nawet nie wiecie jak jest mi miło, czytać to wszystko, a co ważniejsze każdy taki miły komentarz jeszcze bardziej motywuje mnie do pracy tutaj. Mam nadzielę, ze zostaniecie ze mną na dłużej, bo to dla was tutaj piszę Dzisiaj mamy czwartek, 3 maja, i mój pierwszy post w tym miesiącu, gwarantuję, ze nie ostatni. ;D Jak na razie moja majówka jest świetna, pomijając pogodę, która od ostatniego wpisu jest niezmienna, ciągle gorącą. Rozpoczynający się maj postanowiłam spędzić na długo planowanej przeze mnie i K. wycieczce do Zakopanego, a zabraliśmy się z moimi rodzicami i siostrą. Oni wybrali się nad Morskie oko, natomiast my z K. woleliśmy zostać na Krupówkach i trochę się ponudzić. Co ciekawe i dosyć śmieszne to chyba jesteśmy popularni tam, bo ludzie, a raczej turyści zaczepiali nas na ulicy, chociaż i tak największą atrakcją dnia była OWCA, która zaczepiła nas, żeby pogadać, chciała zrobić sobie z nami zdjęcie a potem wyłudziła od nas 10 złotych. Oczywiście postarałam sie o kilka zdjęć, bo doszłam do wniosku, ze taki post z samym tekstem jest raczej nie ciekawy.
t-shirt - H&M
szorty - nadmorski bazarek
buty - Reserved
torebka - Allegro
okulary - C&A

Mam jeszcze kilka fajnych zdjęć, które mogę wrzucić mam nadzieję, że się wam spodobają. 
 


Tak właściwie to mam jeszcze jedna sprawę, wczoraj doszłam do wniosku, ze wypadałoby zmienić szablon, i chciałabym to zrobić, ale ze jest tutaj możliwość stworzenia go w htmlu to tutaj pojawia się moje pytanie - chcielibyście, żebym go napisała? Zrobiło się strasznie późno, a ja piszę tego posta już od godziny, także żegnam się już z wami, i biegnę oglądać Czarodziejki. Dobranoc. ;*

39 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia <3
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie pozytywne zdjęcia ! ;) u mnie niestety nie jest tak cieplo ;<

    zapraszam na swojego bloga, a jeśli ci się spodoba to do obserwowani

    OdpowiedzUsuń
  3. nie. niestety nie jestem. wysyłałam zgłoszenia, ale widocznie są lepsze.;) jednak nie poddaje się, próbuje dalej, ale na razie się skupiam na maturze.;D

    OdpowiedzUsuń
  4. owca z japonkami tylko w Zakopanym. ^^
    Uwielbiam jeździć w góry. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę wypadu do Zakopanego! <3 zdjęcia są naprawdę fajne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia, zazdroszczę wycieczki do Zakopanego, w prawdzie w tym miasteczku nigdy jeszcze nie byłam, ale uwielbiam polskie góry. Strasznie nie lubię takich wyłudzaczy pieniędzy jak ta "owieczka".
    P.s. Bardzo się cieszę, że spodobał Ci się mój blog. Ja również będę do Ciebie często zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie do końca mieszkam w Warszawie, bo w Żyrardowie (40 km od Wwa) :) no niby faktycznie nad morze i w góry jest taka sama droga, ale uwierz mi, że wolałabym mieszkać w Krakowie! <3 kocham Zakopane, Kraków i chętnie bym się z Tobą zamieniła!

    OdpowiedzUsuń
  8. Majówka wymarzona można powiedzieć. Dzięki za troskę egzaminy myślę, że dobrze już wiadome, że z j. angielskiego mam full;), więc się cieszę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakopane - ZAWSZE SPOKO ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakopane bije rekordy widzę :D <3
    Uwielbiam ! Super zdjęcia, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, fajne zdjęcia :)
    Kolor włosów <333333333
    ZAPRASZAM :) OBSERWUJEMY ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Hey, I just found your blog!! :)
    You look absolutely amazing in these pictures!!
    Maybe you'll have time to visit my blog and follow if you like!!
    Kisses,
    Chiara

    Books in my bags

    OdpowiedzUsuń
  13. hjee, wcale nie jestem aż taka śliczna :)
    Zakopane- uwielbiam! w ogóle góry lov < 3
    i świetna koszulka!

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for your sweet comment, I'm following you as well :))

    OdpowiedzUsuń
  15. dziekuje za komentarz a nawiązując do niego: ja myslalam to samo bo moze tego na zdjeciu nie widać ale mam 160 wzrostu wiec niewiele wiecej od Ciebie, a gdy ubralam ta sukienke to tak mi sie spodobala i stwierdzilam, ze wcale nie jest powiedziane ze jak jestes niska to sobie na taka sukienke nie mozesz pozwolić;) więc moze jednak sprobujesz gdzies taką przymierzyć?? oczywiscie obserwuję i licze na to samo;) pozdrawiam serdecznie;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ej bosko się ubrałaś. Skąd bierzesz pomysły na te stylizacje hmm? :)
    Odpowiedz w moim kometarzu :) Będe wdzięczna.

    Oddawaj nogi. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hm, nie mam jakichś szczególnych inspiracji, po części jest nią Hayley Williams, czasem jakieś zdjęcia z gazet czy innych bloogów, ale najczęściej jest to moja bardzo rozwinięta wyobraźnia, która pozwala mi - wchodząc do sklepu stworzyć w głowie milion stylizacji z jedna wybrana rzeczą, która mam w planach kupić. ;) a nogi chętnie Ci oddam, bo mega mnie wkurzają, nigdy nie mogę na siebie kupić odpowiednio wąskich rurek. ;<

      Usuń
  17. naprawdę? jejku, dziękuję, dodałaś właśnie +65434 pkt do mojej samooceny :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejejeje - ten słodziak, to twój chlopak? Gratuluję ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknie patrzeć na taką parę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. świetne zdjęcia :))
    obserwuję ;d może wpadniesz do mnie i tez zaobserwujesz xD?

    OdpowiedzUsuń
  21. Koszulka ma bardzo ładny kolor :) Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo, i cieszę się, ze Ci się podoba. ♥

      Usuń
  22. P.S. Wejdź i zobacz moje efekty z sesji zdjęciowej - będę bardzo wdzięczna jeśli wyrazisz swoją opinię :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Ah no ja to bym się chętnie wpadła! ;) + zazdroszczę przystojnego chłopca :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz świetny blog wiesz? :) na pewno będe tu zaglądać częściej :) Obserwujemy? buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
  25. haha <3 również byłam w Zakopanem z moim chłopakiem i jego bratem z dziewczyną (która była zresztą baaardzo dziwna) ale mimo wszytsko było super :D Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuje za odwiedzinki:*
    Ja majówke spedziłam także w górach tuż przed Jordanowem:)

    OdpowiedzUsuń
  27. dzieki<3 bardzo fajny post i swietne zdjecia :) tez obserwuje

    OdpowiedzUsuń