niedziela, 24 czerwca 2012

take it all with my love

Cześć. ;* Przede wszystkim chciałabym przeprosić, że nie pisałam przez tyle czasu, ale zmusiła mnie do tego szkoła, i tak naprawdę poprawiałam oceny, do ostatniej możliwej chwili. Może te oceny się są idealne, bo olałam ten rok, ale cieszę się, ze wszystko poprawiłam, że odbiorę świadectwo 29 czerwca, i, że we wrześnio będę w drugiej klasie, a nie w pierwszej tak jak sobie myślałam. Myślę, że z tej całej sytuacji, wyciągnęłam jakieś wniosku, wiec następny rok powinien być lepszy od tego. Przede wszystkim zmieniło się moje nastawienie, a to wszystko dzięki K. który mnie tak strasznie zmotywował, któremu zależało bardziej niż mnie. Dziękuje. ;* Nie mówiąc już o szkole, chociaż trochę do niej nawiązując, koniec roku zbliża się wielkimi krokami, wiec macie jakieś plany na wakacje? Pewnie większość z was gdzieś wyjeżdża. Ja, niestety zostanę chyba, w domu, aczkolwiek wyznaczyłam sobie cele na tegoroczne wakacje.
1) Kupiłam wreszcie fiszki na poziom B1, i planuje nauczyć sie wszystkich, w ciągu tych dwóch miesięcy.
2) Wyjazd do Warszawy - także, jeśli ktoś tam mieszka, to może jakieś wskazówki, co najlepiej zobaczyć, jeśli można spędzić w stolicy tylko 1 dzień. ;)
3) Zdjęcia! Tak, to jest coś co sobie postanowiłam, od momentu, kiedy zaczyna się wakacje, wszędzie będę chodzić ze swoim ogromnym PENTAXEM, będę robić wszystkiemu zdjęcia, a potem zamieszczać je tutaj.
4) Nauczyć się podstaw norweskiego. W sierpniu najprawdopodobniej spędzę tydzień u taty, kocham Oslo, i marzę o tym, żeby wreszcie porozumieć sie tam w ich ojczystym jeżyku, a nie tak jak ciągle to robię - po angielsku.
Plany, trochę ambitne, mam nadzieję, ze wypalą. Dzisiaj wieczorem gram koncert, ostatni w tym roku szkolnym. Myślę, że film wstawię jak najszybciej się da, tak wiec idę teraz ćwiczyć, życzcie mi powodzenia, żebym sie nie pomyliła. Do następnego postu. ;*

5 komentarzy:

  1. a ja zamierzam w wakacje leniuchować i wyjeżdżać, szaleć, pomalowac włosy bibułą xDD

    OdpowiedzUsuń
  2. no,no cele dość ambitne masz ;) ;P
    też mam zamiar zrobić maasę zdjęć na tych wakacjach , bo co jak co ale zdjęcia są najlepszą formą wspomnień ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę zrealizowania wszystkich celów! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawy blog :) zapraszamy również do siebie na bloga może znajdziesz w nim jakieś inspiracje ! :)

    OdpowiedzUsuń