sobota, 7 lipca 2012

I give it all my oxygen, to let the flames begin.

Cześć. ;* Jest tak strasznie gorąco, już nie mogę wytrzymać, marzę o chociażby troszkę niższej temperaturze, albo jakimś deszczu. Miniony tydzień mogę zaliczyć do udanych, naprawdę udanych. A jak wasze wakacje? Wczoraj razem z O. wybrałyśmy się do ogrodu botanicznego, żeby zrobić kilka zdjęć. Na tę okazję wybrałam moją ulubioną żółtą spódnice, i półroczną białą luźną bluzeczkę, która niestety już się sprała. Zdjęcia nie trwały długo, bo "zaskoczył" nas deszcz, ale mimo wszystko podobają mi się. Popołudnie z K. też mogę zaliczyć do udanych, i jeśli to czytasz to jeszcze raz przepraszam za wszystko, że ciągle musisz znosić moje foszki, i sceny, obiecuję poprawę! ♥ Nie miałam okazji jeszcze o tym wspomnieć, ale od jakiegoś czasu blog ma swój fan page, także jeśli macie ochotę, zachęcam do polubienia go właśnie na Facebooku. POLUB
bluzka - h&m
spódnica - Cubus
buty - boot square
torebka - Atmosphere
okulary - C&A


 Miłego popołudnia! ;)

11 komentarzy:

  1. bardzo fajnie! świetna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz piękny kolor włosów, ja mam ciemniejszy ;D.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo. muszę zobaczyć te spodenki.;D nom nic się nie stało, mi też czasami się nie chcą wyświetlić. To jest Twój naturalny kolor włosów?:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz śliczny kolor wloskow:) pasuje Ci:)
    zapraszam na nowy post:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fanka Paramore :) o, jak miło. Ja także ich słucham :)) są genialni!

    Chciałam założyć fan page mojego bloga na fejsie, ale stwierdziłam że i tak mało osób go polubi więc darowałam sobie ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądasz ;) i te rude włoski ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale Ty masz piękne włosy .. Marzę o takich :) ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Czesc, piekny rudzielcu :)
    sliczna ta spodniczka
    a teraz troche prywaty... Dziękuję, że przez tyle czasu odwiedzałaś naszego bloga.
    Ostatnio nie było mnie długo w sieci, ponieważ pracowałam nad nowym projektem.Jestem ciekawa co o nim myślisz?
    Zapraszam na moj nowy blog http://fashion1st.pl/, ponieważ na be my must have już nie będę publikować. Mam nadzieję, że będziesz też tam czasem wpadać i zostawiać czasem "ślady" ;) Ja o Tobie nie zapomnę
    Wiesz, że poczatki są najtrudniejsze, dlatego gorąco proszę o polubienie na fb https://www.facebook.com/pages/Fashion1st/244087855700991?ref=hl
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. b, ładne zdjęcia ;))
    a i piękne włosy ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Thank you so much for having posted a comment on my blog :)
    I really like your blog, I like your style and all your looks, you are charming!!
    I'm following and i hope you come follow me back <3

    OdpowiedzUsuń