piątek, 31 sierpnia 2012

i've never been happier ♥


Na wstępie chciałabym wszystkim serdecznie podziękować, za rekordową liczbę komentarzy pod ostatnim postem, i wszystkim tym, którzy zdecydowali się zostać moimi obserwatorami. Kocham was strasznie! ♥ To jest tak miłe uczucie, kiedy zaglądam tutaj i widzę te wszystkie miłe opinie, to wszystko bardzo podnosi mnie na duchu i sprawia, że wciąż chcę tutaj pisać, i czuje, że mam dla kogo pisać te wszystkie monologi! Mogłabym jeszcze wypisać tysiące słów z podziękowaniami, ale obawiam się, ze w pewnym momencie wszystkim by się znudziły. Przechodząc do dzisiejszej stylizacji. Zdjęcia zrobiłam już bardzo, bardzo dawno temu jak widać miałam wtedy jeszcze moje ukochane rude włosy (ach ta głupota i chęć powrotu do stu procentowej naturalności ;<). Uwielbiam luźne swetry, szczególnie ten, mimo, że szczególnie mnie nie ogrzewa bo wygląda jak siateczka (dosłownie ;D) to bardzo urzekł mnie jego kolor. Dodatkowo w połączeniu z białą bluzeczka i miętowymi rurkami, jest prosty, ale i wygodny. Według mnie jedno z najlepszych połączeń jakie kiedykolwiek miałam okazję wymyślić. ;)
sweterek - house
spodnie/ czapka - Cubus
bluzka/ chusta - h&m
buty - Tesco
torebka - Allegro

Teraz czas na ogłoszenia parafialne. Wczoraj wieczorem oświeciło mnie i przypomniałam sobie, że moja gitara od prawie półtora miesiąca leży zakurzona! W związku z tym, że moje zajęcia niedługo się zaczną chciałabym coś pograć, a do tego potrzebuje Was. Jak może niektórzy wiedzą, zaczynam dodawać swoje covery na youtube, bardzo ciekawi mnie to, czy chcielibyście mnie usłyszeć, a jeśli tak to w jakich utworach? Byłoby mi bardzo miło, gdybyście coś skrobnęli w komentarzach, a najczęściej pojawiające się tytuły mam nadzieję, że niedługo pojawią się tutaj i na moim profilu na yt. Dla przypomnienia, moje dwa filmy, które jak na razie udostepniłam
Życzę wszystkim udanej i spokojnej nocy, oraz przypominam o tym, ze możecie polubić moją stronę na FACEBOOKU ;)

85 komentarzy:

  1. cudowny sweterek*.*
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja ! o.o
    oczywiście świetne filmiki , ładnie śpiewasz ^^
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi sie sweterek ! obserwujemy? ;)
    madame-brunette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna stylizacja,wszystko genialnie prezentuje się w tym połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja!
    Uwielbiam kolor twoich włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. super strój:D
    Kocham takie sweterki ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. oczywiście ,że tak ,już dodaję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już obserwuję,twoja kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz przecudownie *_*
    śpiewaj Gunsów :D xD

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow cudny swter
    zapraszam do siebię http://my-style-on-the-world.blogspot.com/ < loteria > ja obserwuje ty zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  12. !! zestaw jest cudowny!<3 a sweter muszę kupić, jak dawno go kupiłaś i za ile???

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. 1 . ładnie wyglądasz :) 2. piękny głos *-*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jakoś nigdy specjalnie za cubusem nie przepadałam, ale skoro tak polecasz to na następnych zakupach wstąpię :) szczególnie zachęciłaś mnie luźnymi sweterkami, bo muszę na jesień jakieś kupić.

    ładnie wyglądasz i masz piękny głos! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. łaaadniee;**

    paaulinkaaaa.blogspot.com zapraszam ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładna stylizacja. :)
    Dziękuję bardzo za takie miłe słowa, chętnie będę obserwować i czytać i komentować twojego bloga. Mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż. :)

    Pozdrawiam, Oliwia
    inspiritsss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczna stylizacja <33 bardzo, ale to bardzo mi się podoba :PP

    zapraszam: rocketintospace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ładna stylizacja zapraszam do mnie http://wiktoria-bloguje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję za komentarz :)

    Obserwujemy :)

    sissly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten sweterek jest świetny i bardzo ładny.
    Zapraszam do mnie http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. masz cudownego bloga. piękny nagłówek i tło ;)
    i ładnie wyglądasz!
    oraz gratuluję obserwatorów :D

    pzdr.
    obserwuję, a TY?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosiłam soczewki i niezbyt dobrze je wspominam. Miałam przez nie strasznie suche oczy : c Moze to wina moich oczu.

      a, jeszcze zapomnialam co do gitary, to moze jakis kawalek Guns n Roses? duzo osob ich ostatnio uwielbia, Ty tez? Ja nawet troche, choc wczesniej nie lubilam. ,poznalam ich za pomoca mojej kolezanki.

      Usuń
  22. masz rację, ta stylizacja jest cudowna :3
    + obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. No jednak nie.;) Ale nie żałuję wyboru kierunku.;pp Ślicznie śpiewasz!

    OdpowiedzUsuń
  24. jak ty mnie znalazłaś hihi ?:D No ciekawa jestem kto mi się trafi i masz rację same standardowe mam :D Oby nie trzeba było A4 :D Jutro się dowiem kto jest wychowawcą bo nawet uwagi nie zwróciłam czy pisze :P

    OdpowiedzUsuń
  25. ojaciekręcę cudowny outfit, bardzo mi się podoba. :) i uwielbiam Paramore'owe Careful <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez <3 jedna z moich ulubionych piosenek na brand new eyes ;D

      Usuń
  26. Boski sweterek :)
    www.sheilllaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. uwiebiam ludzi z pasją:)

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweterek ♥

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. oczywiście że obserwuję!!!!świetny zestaw- napewno będę tu często zaglądać!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. chyba podkradnę Ci pomysł na tę stylizację na jesienne dni, świetna jest :3
    + obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetna stylizacja. :)
    No jasne, ja już obserwuję :)


    xoxo, elverka

    OdpowiedzUsuń
  32. Wow, dziewczyno! świetna stylizacja, pięęęęęękny głos. TALENT! Korzystaj z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  33. śliczny outfit, kocham luźne swetry!
    keep holding on - ♥.
    obserwuję :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziękuję za miła opinię :) Jasne, że możemy się obserwować. Im więcej modowych nowości - tym lepiej! Ja już powoli wracam do zdrówka :) Co do Twojego wpisu - również podoba mi się połączenie sweterka i rurek. W rudych włosach super wyglądasz, ale powiem Ci , że naturalne są fajniejsze i w tym sezonie szczególnie pożądane ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. jasne, chętnie. możemy obserwować. ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Sweterek <3 Obserwuję! http://siebieposzukujac.blogspot.com/ -zapraszam;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja kiedyś właśnie też nie lubiłam bransoletek, teraz uważam że są taką 'wisienką na torcie' :)) Podoba mi się ten sweter, sama chętnie bym go przygarnęła :D Co do piosenki, to może moje ukochane Goo Goo Dolls - Iris? :) Oczywiście możemy obserwować, już dodałam :) Chętnie będę tu wpadać częściej :)

    mademoisellestyle1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Masz świetny głos! :)
    Jak najbardziej obserwuję. I zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. oj, dziękuję przemocno!:) Chyba nie powinnaś mu zabraniać skakać na tym rowerze, dobrze jak facet ma swoje pasje, nawet te, które nas- kobiety przerażają. :) Trzeba ich wspierać w tym co robią :) wiadomo, że kiedy przesadzają, to należy interweniować. Moja mama jak przyjeżdża synek siostry, to też nie widzi poza nim świata, jej pasje, schodzą w cień i mały jest w centrum :)

    Śpiewaj kobieto, śpiewaj, ja czekam na kolejne filmiki! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jaki cudny sweter <3 świetnie wyglądasz!
    obserwujemy? ja już dodałam :)

    +zapraszam Cię do udziału w konkursie:
    http://letsbless.blogspot.com/2012/09/konkurs-wygraj-dowolna-pare-butow.html

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wyglądasz :D

    możemy obserwować, ja już ♥

    OdpowiedzUsuń
  42. Super sweter :) Ogółem look mi się podoba:)

    Zapraszam:d

    OdpowiedzUsuń
  43. wiesz co ogolnie sie nie bawie w takie coś :) no,ale fajnie piszesz , wiec czemu nie ;>

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetnie wyglądasz ! ;)
    Zapraszam !

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajny look, ciekawy blog:) Zapraszam do siebie:*

    OdpowiedzUsuń
  46. wszystko się okaże po pierwszym roku szkoły:) Najgorsze jest popołudniowy plan zajęć,ale może uda mi się jakoś przeżyć + mam panią JU-SZ-CZ-Y- k od fizyki ;/ ale może dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  47. jeżeli wszystkie spodnie stamtąd leżą na tobie jak te to serio muszę tam jakieś kupić, haha :) w sumie nieźle mnie już nakręciłaś na cubus i nie mogę się doczekać następnego wyjścia na zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  48. Powiem Ci, że ja przez 3 lata robiłam sobie blond pasemka na swoim naturalnym mysim kolorze. Dodatkowo je prostowałam... Miałam włosy długie, falowane, niemal do pasa. Któregoś razu po zrobieniu odrostów i podcięcia włosów zauważyłam, że zrobiły się jakieś cienkie i krótsze. Z biegiem czasu zrobiły się DO RAMION! Same!! Od tamtej pory (od roku) płaczę jak je widzę, bo są puchate niczym snob siana - po umyciu i wysuszeniu, a prostować nie mogę, bo całkiem się wykruszą.... Czekam na odzyskanie długości, ale coś kiepsko idzie. Możesz zobaczyć różnicę na moich pierwszych wpisach a teraz . Tragedia ;/ Radzę - wracaj do naturalnego póki są zdrowe :*

    OdpowiedzUsuń
  49. bardzo świetny outfit... taki jesienny :)
    http://palistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. slicznie wygladasz :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładny masz głos ;)
    i kolor włosów ;))) marzy mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  52. fajny outfit, sweter jest cudowny :) dzisiaj buszowalam w lumpeksie w poszukiwaniu takiego, ale niestety pustki.. obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  53. mega look <3 ja mam masę tego typu swetrów~!

    OdpowiedzUsuń
  54. love your outfit! followed you in gfc, hope you can follow back! http://xxxloveisbeautyxxx.blogspot.ie/

    OdpowiedzUsuń
  55. w poniedzialek mam na 8:55 :D bo mi wf dali zamiast czwratku wtedy mam na 10 cos w czwartek :D nie wiem jak dzownki sa:(

    OdpowiedzUsuń
  56. ale masz śliczny głos *.* świetna stylizacja ;)
    obserwuję ;D

    http://flowerrrpowerrr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. Masz piękny głos :)
    A ten sweterek cudowny.

    Oczywiście zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajny sweter.

    Pozdrawiam!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  59. Ślicznie;**

    Zapraszam cię do siebie aaulinkaaaa.blogspot.com . To dla mnie bardzo ważne. Jeśli Ty będziesz komentowała u mnie to ja u Ciebie, jeśli u mnie skomentujesz dwa posty to ja u Ciebie też dwa, trzy to trzy i tak dalej. I obserwuj;*

    OdpowiedzUsuń
  60. Dziękuję za miły komentarz, Twój look jest świetny.
    pozdrawiam obserwując

    OdpowiedzUsuń