niedziela, 26 sierpnia 2012

the prettiest wedding i've ever been

Dobry wieczór wszystkim. ;* Wczorajszy dzień i dzisiejszą noc niewątpliwie mogę zaliczyć do udanych. Na zdjęciu obok macie najpiękniejsza pannę młodą jaką kiedykolwiek mogliście zobaczyć. ;) Z jednej strony byłam trochę przerażona tym dniem, bo był on planowany od dawna, a w dniu ślubu panna młoda była tak zestresowana, że zaczęłam zastanawiać się nad tym czy ten ślub w ogóle się odbędzie, a z drugiej strony byłam szczęśliwa, że po tylu latach naprawdę pięknego związku, wreszcie przychodzi dzień w, którym przysięgną sobie wszystko to, co tak naprawdę będą tylko chcieli. Nie okrywając msza ciągnęła mi się niemiłosiernie dłuuuuuuugo, nie przepadam za nimi, ale ta prawie doprowadziła mnie do łez - nawet nie wiem czemu. Dodatkowo byłam tak piekielnie głodna, bo przez większość dnia nie miałam czasu, żeby cokolwiek zjeść, że wprost nie mogłam doczekać się rosołu, który był jednym z lepszych jakie jadłam. Nie wiem, czy państwo młodzi chcieliby żebym zdawała tutaj cała relację, wiec reszty możecie się już domyślić, jak wyglądała dalsza cześć rodzinnej imprezy, dla pocieszenia wrzucam kilka zdjęć. ;)
Na ten dzień wybrałam czarne sandałki i sukienkę z poprzedniego postu.

Życzę wam udanego ostatniego tygodnia wakacji. ; < następny post za kilka dni, a ja zostawiam was z piosenka, którą planowałam wczoraj zaśpiewać, ale nie wyszło. ; <

7 komentarzy:

  1. Panna młoda bardzo ładnie wyglądała!. Jeśli o mnie chodzi to zawsze jak idę na jakieś przyjęcie, imprezę itp. zawsze jestem głodna haha ;).

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację , przepięknie wyglądała ;)
    podoba mi się bardzo to zdjęcie gdzie tańczą w tych płatkach - u mojego wujka było tak samo , magicznie to wygląda ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. po zdjęciach widzę, że impreza jak najbardziej udana :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, oj tak ;D niestety było mało zdjęć do użytku, a chciałam wrzucić. ; <

      Usuń
  4. jej, jak pięknie! zdjęcia tańczącej pary młodej wśród płatków kwiatów są po prostu bajeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo, to świetnie! :D a jest to wersja darmowa i na zawsze?
    jasne, możemy obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesela to naprawdę całkiem fajne rodzinne imprezy :D

    OdpowiedzUsuń