środa, 29 sierpnia 2012

z serii spontanicznie - Warszawa

Witam wszystkich w środowe popołudnie! W głośnikach właśnie Carly Rae Jepsen i jej Call Me Maybe, a ja jestem w świetnym humorze. Nie ukrywając mam piekielne zakwasy po sobotnim weselu i wczorajszej wyprawie. Z jednej strony była to wycieczka planowana od dawna, a z drugiej totalnie nie wiedziałam kiedy w końcu pojedziemy. Niewątpliwie jest to najlepsze zakończenie wakacji, jakie kiedykolwiek miałam, a za spełnienie mojego "małego marzenia" dziękuję mojemu cudownemu chłopakowi, który zafundował mi ten prezent. Co ciekawe, nikt oprócz nas o tym "przedsięwzięciu" nie wiedział, no oczywiste z wyjątkiem nas i paru znajomych ;D Warszawa była mi obiecywana już dawno, dawno temu przez rodziców, jednak żadne z nich nigdy nie miało wystarczająco dużo czasu żeby tam ze mną pojechać. No bo jak można nie być w stolicy?! Przechodząc do sedna, wycieczka odbyła się wczoraj i pociągiem z Krakowa powoli kierowaliśmy się w stronę Warszawy Wschodniej. Mieliśmy spędzić cudowne sześć i pół godziny na zwiedzeniu wszystkiego co tylko było możliwe, ale i spędzeniu trochę czasu wspólnie w mieście w, którym byliśmy zupełnie nieznani. Patrząc teraz na to wszystko i myśląc o tym, najlepszym moim wspomnieniem będzie chyba łapanie wiewiórek przez K. w Łazienkach ♥♥♥ Żeby nie zanudzić Was moim paplaniem wrzucam kilka zdjęć:
  
Mój kochany antysport
Mam masę zdjęć, które mogłabym wam pokazać, ale przecież nie można mieć od razu wszystkiego, niedługo jeszcze coś wrzucę. Tymczasem zostawiam was z Kelly Clarkson i I do not hook up. Dodatkowo chciałabym was zachęcić do polubienia fan page'u mojego bloga, wkrótce zacznę zamieszczać tam więcej rzeczy. ;) Do zobaczenia! ;*

69 komentarzy:

  1. Jejku jakie cudowne zdjęcia :>
    Warszawa jest przepiękna :)
    Haha, Call Me Maybe :>

    OdpowiedzUsuń
  2. oj tam, oj tam... ja nigdy nie byłam w Warszawie, oczywiście pomijając lotnisko.. muszę się kiedyś też wybrać ;)
    zdjęcia bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nigdy nie byłam, to był mój pierwszy raz. Zastanawiało mnie to czy faktycznie jest taka nudna jak mówią ludzie którzy w większości w niej nie byli - ale trzeba to przyznać, że stolicę mamy zadbana bardziej niż Kraków do którego przyjeżdża najwięcej turystów. ;)

      Usuń
  3. Super blog : )
    Dodałyśmy się do obserwatorów i liczymy na to samo : D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jeszcze nie byłam w Warszawie a to stolica :/ Fajny blog :) jak zaobserwujesz moj ja twój ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. haha widzę, ulica lipowa. Czyli Warszawę mam za oknem :P
    3 zdjęcie, nie ma co; najlepsze ♥
    No właśnie, jak można nie być jeszcze w stolicy. Też tego nie rowzumiem. Ja niestety nie byłam :(
    Pozdrawiam i zapraszam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. o Warszawa ♥
    cudowne fotki :)

    świetna piosenka Kelly <3

    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię Warszawę, ale z polskich miast zdecydowanie bardziej lubię Kraków :D
    Obserwuję i liczę na to samo :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak, Kraków rządzi, ale niestety jest mniej zadbany niż stolica. ;<

      Usuń
  8. ekstra fotki na piękną Warszawę pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. też bym się chętnie wybrała do Warszawy :) uwielbiam to miasto ;p
    oo, dobry pomysł, może i tak zrobię ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dostałaś świetny prezent, super fotki ; )
    Pozdrawiam i serdecznie zapraszam do siebie ; )
    http://lifebecomesbetter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie muszę na szczęście nigdzie jeździć, żeby być w stolicy, jestem warszawianką ;> ale niestety nie byłam w Krakowie... :<
    oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. haha, tak zgodzę się, że Warszawa to cudowne miasto, ale będę szczera i powiem, że te zielone trawniki zrobiono głównie na Euro :D i tak już zostało ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjecia , bardzo ładny i ciewaky blog :)
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Liczę na mały rewanżyk ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Zależy które zdjęcie ; )
    Starałam się sama ustawiać, a nie na automacie jechać ; >
    Ale nie bardzo się znałam .. no w końcu pierwszy raz lustrzanką robiłam zdjęcia. ; P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Warszawa to cudne miasto . < 3

    Zapraszam na mój blog:
    http://www.pamietnik-cwaniary.blogspot.com/
    Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję.:)

    OdpowiedzUsuń
  17. No chciałabym lustrzankę, ale nie kosztuj ona z 600 zł. -,-
    Szkoda, że jest taka droga, może kiedyś jak na razie .. robię zdjęcia fujifilm finepix s 2960. Ale jak robiłam zdjęcia lustrzanką to tak od razu inaczej, może troche trudniej makro mi się obsługiwało ale tak to jest łatwiej zrobić ładne zdjęcie niż cyfrówką. Cyfrówką staram się a nieraz i tak wyjdzie rozmazane. Lustrzanką tak fajnie ostrość się ustawia i wgl. po prostu mega ♥ ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehe, ojej dziękuję miło ; D
    Urodziny obchodzę 1 grudnia, czekam ; >
    A tak na serio to mam trochę swojej kaski ale nie wystarczającą ilość by kupić lustrzankę. Canona na otwarciu media expert widziałam za 1600 zł. Tanio! A ja mam ok 700 zł i dupa ; <

    OdpowiedzUsuń
  19. Dostałam aparat na poprzednie urodziny i jakoś wątpię, że by dołożyli się. Z resztą nie uważają mnie za 'fotografa' a raczej mówią, że mi nie potrzebna lustrzanka bo fotografem nie jestem...

    OdpowiedzUsuń
  20. A Ty masz niezwykły talent, nie dosyć, że pięknie grasz to jeszcze śpiewasz. Ja też śpiewam troszkę ale obecnie to tak tylko dla siebie, kiedyś śpiewałam na różnych występach w mieście czy coś, ale nie spodobało mi się to, że nauczycielka od śpiewu cały czas chwaliła tylko pewne siostry, że to one najlepsze ... a nawet jak ja miałam śpiewy to ona porównywała mnie to nich co mi się nie podobało i przestałam chodzić... bo to irytujące. A gitara, którą byś chciała po ile jest? ; )
    Ogólnie to chciałabym móc iść do jakiejś pracy tak na miesiąc by zarobić na lustrzankę, niestety to teoretycznie chwilowo niemożliwe. ; <
    Gdyby tak się dało byłoby naprawdę super ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne zdjęcia :) Jak ja dawno nie byłam w Warszawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja byłam dwa razy w Warszawie, raz na wycieczce szkolnej w gim. i raz niedawno sama.;d W sumie teraz jak byłam to nic nie zwiedziłam, bo musiałam od razu dojechać do miejsca docelowego.;d ale wiem, że nie raz jeszcze tam pojadę, bo W-a jest pięknym miastem.;D
    nom już teraz wiesz, ja też w sumie się niedawno dowiedziałam.;D

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne zdjęcia! Widzę, że było bardzo fajnie:)

    Polubiłam Twoją stronę na facebook'u:)
    Zapraszam:*

    OdpowiedzUsuń
  24. obserwuję! :)
    było by ciekawe połączenie, ale niestety nie mam ani czerwonych rurek, ani czerwonych spodenek ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. No to racja .. też by Ci się przydały pieniądze, wypada coś kupić na 18 chłopaka. W jaki sposób zarabiasz przez internet? ; )

    OdpowiedzUsuń
  26. Warszawa to piękne miasto, byłam tam 3 lata temu. Ogólnie jestem totalnie zakochana w dużych miastach! (:

    OdpowiedzUsuń
  27. przypomnialas mi o tej piosence ;)
    swietne zdj ;d
    obserwuje ;d

    OdpowiedzUsuń
  28. Każde miejsce jest warte ponownego odwiedzenia.;D Tak pisałam o studiach i jutro idę zanieść dokumenty do szkoły i będę miała rozmowę rekrutacyjną.;) Wyższa Szkoła Biznesu i Nauk o Zdrowiu, kierunek Kosmetologia.;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Boję się zarabiać w taki sposób przez internet. Wolę nie kombinować ; )

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawe zdjęcia :D

    http://vanilias.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny pościor!
    Ah Zapraszam też do mnie http://pauliiniia.blogspot.com/ Duuuuuuuuzo modowych nowości!
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  32. Dla mnie Japoński jest taki jak każdy inny język, ale jeśli bym brała pod uwagę języki używane w Azji, to tej (zaraz po Rosyjskim) jest zdecydowanie najłatwiejszy. Może trudność sprawiają 3 używane tam alfabety liczące łącznie ok 4000 znaków, ale reszta to pikuś ^^ A mi idzie z nauką tego języka bardzo dobrze, ogólnie szybko przyswajam różne języki ^^

    OdpowiedzUsuń
  33. no nie do końca z Krakowa, ale tam spędzam większość czasu:) dziękuję za miły komentarz! z przyjemnością dodaję do obserwowanych Twojego bloga i mam nadzieję na to samo. pozdrawiam Cię serdecznie :)

    http://www.wprawkidokrakowskiejawangardy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Znaczy biegle mówię po Angiesku, znam niemiecki i trochę siedzę w koreańskim ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. zdj mi sie podobaja ;3 kocham warszawe. .. obserwujemy ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  36. hehe, też ciągle farbowałam włosy na rudo, ale ostatnio się wkurzyłam ciągłymi odrostami i przefarbowałam na ciemny brąz :D a szampon serdecznie polecam
    :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajne zdjęcia! :) Urocze masz włosy :)
    Dziękuję za odwiedziny, chętnie możemy się poobserwować :D Ju dodałam, także zapraszam ponownie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Włosy<3
    Nigdy nie byłam w stolicy, ciekawe zdjęcia :)
    A z tego chłopaka to niezla dupa, haha :D Sorki, jeśli to twój chłopak ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha, no tak to mój chłopak ♥ ale nie martw się przyzwyczaiłam się już do tych opinii na jego temat xd

      Usuń
  39. Cześć !
    Zapraszam Cię serdecznie do mojego konkursu!:)
    http://pauliiniia.blogspot.com/

    Mam nadzieje ze wezmiesz udział :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Byłam wszędzie, gdzie ty byłaś, ładne zdjęcia ;)
    Obserwuję, a ty ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne zdjęcia :)

    Zapraszam do udziału w konkursie - do wygrania spodenki LEVIS :)
    anniesoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo pozytywne zdjęcia :)
    zapraszam do mnie ;**

    OdpowiedzUsuń
  43. z miłą chęcią wybrałabym się na Stadion Narodowy :) Pozdrawiam i obserwuję!

    http://anna-and-klaudia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo ładne zdjęcia (szczególnie to z dużą piłką;))
    jasne, możemy się obserwować, ja już:) zapraszam na rewanż:)
    http://olgusz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. To widać, że super spędziłaś dzień ;) Też tam byłam, świetne miasto ;)
    zapraszam :)
    http://whereverigo.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  46. cudnie <3

    u mnie do wygrania dowolona para butów, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Fajnie że tyle chłopaków mam w klasie, ale zobaczymy jeszcze czy jacyś fajni :D

    OdpowiedzUsuń
  48. fajne fotki :))

    rocketintospace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. ja najbliższe zakwasy po weselu będę miała w październiku ;pp
    Warszawa piękne miasto :) ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Super fotki :)

    http://dusza-marzycielki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. pozytywnie nakręcony blog! Super zdjęcia! ;DD
    obserwujemy? ;)
    zapraszam do mnie!
    pozdrawiamm

    OdpowiedzUsuń
  52. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" is made of thousend of blogs from 151 countries. If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/


    Hello! Po wizycie na swoim blogu, zapraszam do nas dolaczyc w "Blogspot Miedzynarodowego Spisu"
    Do tego jest bardzo proste, wystarczy postepowac zgodnie z naszym blogu, wpisz swój kraj, adres URL bloga, a bedziesz automatycznie zintegrowac sie z listy Country.
    Mamy szczescie byc na platformie Blogspot, który oferuje mozliwosc wypowiedzenia sie na swiat, aby podzielic sie z nami rózne pasje, moda, obrazy, grafiki, zdjecia, wiersze wiec beda w stanie znalezc w innych krajach ludzie o podobnych pasje.
    Mysle, ze ta wspólnota moze równiez Cie zainteresowac.
    Milego dni z nadzieja, ze mozna sledzic nasz blog "Directory".
    Po zatwierdzeniu do nas dolaczyc, otrzymasz odznake
    Pozdrawiam
    Chris
    Aby dowiedziec sie, kliknij na ponizszy link:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. też ostatnio odwiedziłam Warszawkę :D

    OdpowiedzUsuń
  54. ehhe, ja też, mam odwyk od farbowania :D trwa już 3 tygodnie :D

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny blog:)

    Zdjęcia bardzo optymistyczne i przy tym ładne:)

    Obserwuję i liczę na rewanż:)

    Ps. Chcę zostać adwokatem:).

    Pozdrawiam Cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  56. wiesz dobry pomysł z dyktafonem ale lepiej nagrywać video bo nauczyciel coś tam pokazuje :d haha

    OdpowiedzUsuń
  57. obserwuję! liczę na rewanż<3

    http://cleoinstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń