czwartek, 27 września 2012

I made a home here

Jest czwartek, na polu rozpętała się straszna burza - chociaż w sumie to uwielbiam jak pada. Siedzę tutaj z kubkiem ciepłej herbaty z cytryną i nic nie robię. Jutro piątek z czego niewątpliwie się cieszę, bo wreszcie będę mogła trochę odsapnąć, może poleniuchować, ale niestety tylko do niedzielnego popołudnia. Tak wiec siedzę i nic nie robię, a w głośnikach brand new eyes intro, które towarzyszy mi właściwie przez cały dzień, i z pewnością potowarzyszy przez jeszcze kilka następnych godzin. Dzisiejszy post chciałabym poświecić mojej jedynej, największej inspiracji muzycznej jak i wokalnej, a mówię tutaj o Hayley Williams - wokalistce Paramore. Część z Was pewnie zna, część nie. Moja historia z nimi zaczęła się już kilka lat temu i chyba teraz sobie nie wyobrażam życia bez odsłuchania chociażby jednej piosenki dziennie. Taka ciekawostka dla was, nie wiem czy kiedykolwiek zastanawialiście się skąd wzięły się moje marchewkowe włosy? No toteż właśnie stad, iż ta cudowna dwudziesto trzy latka jest posiadaczką rudych włosów. Nie potrafię odpowiedzieć na pytanie co urzekło mnie w jej stylu, odpowiedzią chyba byłoby wszystko, bo tak naprawdę ona ciągle się zmienia, co naprawdę mi się podoba - chociaż często wybiera luźne i wygodne stroje ze względu na to, ze jest po prostu wulkanem energii na scenie, a raczej trudno byłoby nam skakać i biegać w eleganckiej sukience ;D Nie przedłużając, zamieszczam kilka moich ulubionych fotografii. ;)





30 komentarzy:

  1. Oczywiście, że ją znam! ;)) Ale bardziej mi się podoba, jak ma czerwone włosy niż rude :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia. :)
    Mam takie dni, w których lubię jak pada deszcz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam, wielką fanką nie jestem ale bardzo szanuję :)
    Ma świetny głos!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak pada, to zawsze mnie bierze na rozmyślenia i rozkminy :) uwielbiam rude włosy :) pierwsze zdjęcie rewelacja !

    OdpowiedzUsuń
  5. aah. też ją uwielbiam <3 a te jej włosy są meega ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jest cudowna, to fakt :)

    monyskua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha Hayley ma zajebiste te włosy :) A no zupki chińskie są spoko ale tylko od czasu do czasu ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. "krzywe" kubki, zdjęcie będzie w najbliższym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hayley jest taka śliczna! Nie dziwie sie, ze sie zainspirowalas wloskami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wokalistki nie znałam, aż do tej pory :)). A tak swoją drogą jesteś bardzo ładna i w tym kolorze Ci do twarzy :)). Obserwuję i zapraszam do mnie częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wokalistki nie znam, ale włosy ma cudowne! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. znam, znam :) i powiem Ci że jesteś do niej bardzo podobna, zanim napisałas tego posta to mi się z nią kojarzyłas :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam ją znam , zawsze ma taki świetny kolor włosów *,* !

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam i podoba mi się jej styl :)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne:D
    Proszę zajrzyj do mnie zaobserwuj , skomentuj oddzwiecze się ♥ Na moim blogu przepis na smoothie to dla mnie ważne ♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja osobiście jestem wielkim przeciwnikiem burzy, potwornie boję się piorunów po moich przygodach gdy wszyscy wyjechali ,a ja miałam dom do dyspozycji na całą noc :) pioruny nie chciały mnie za cholerę oszczędzić i poszło dużo sprzętu oraz nerwów... No nic, nikomu nie życzę :) a wokalistyki na zdjęciu nie znam, ale tak jak większość się wypowiada ma śliczny kolor włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podoba mi się pierwsze zdjęcie. Szczerze to nie słucham Paramore, ale nie mam nic przeciwko. Zapraszam do mnie: enough-dreams.blogdpot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam jej, ale włosy robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jej włosy są świetne! Styl ubierania/ czy też sceniczny również opanowała do perfekcji! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Taaak, jest świetna. Jej muzyka też. No i ma całkiem fajny styl i cuuudne włosy. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. gdybyś może kiedys zostala nasza klientka to może dotrze do Ciebie zaproszonko :)
    hmm ja nie znam ani tej Hailey ani zespołu, nie slyszałam piosenek :P
    ale za to lubie posiedziec z herbatką :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dziękuję za odwiedziny, miło tu u Ciebie więc tez obserwuję :):*
    Ten kolor włosów baardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ha! Znam Paramore ze ściezki dźwiękowej do Twilight plus natknęłam się na jakąś piosenkę na zagranicznym MTV. Dziewczyna ma piękny głos,teksty utworów, które słyszałam uważam za sensowne, za co ma ogromny plus!

    Piękne zdjęcie! Kolor włosów też rewelacyjny, chociaż, ja bym się chyba nie odważyła, ale Tobie jest w nich świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. oh, wow, such inspiration pictures :)

    OdpowiedzUsuń