czwartek, 6 września 2012

to mój własny ogień, to ja sama płonę

Cześć! Jak mijają wam pierwsze dni szkoły? Moje są niestety strasznie meczące, totalnie nie spodziewałam sie, że tak szybko zaczniemy się uczyć. Na najbliższy miesiąc mam zapowiedziane już cztery sprawdziany, tak wiec niestety będę musiała teraz poświecić dużo więcej czasu nauce niż blogowi, ale postaram się pisać częściej niż raz w tygodniu. ;) Dzisiejszy post będzie krótki, ale dla mnie bardzo ważny. Mianowicie - wczoraj odbył się mini koncert w mojej szkole muzycznej, gdzie mieliśmy okazje zaprezentować to, czego nauczyliśmy się podczas wakacyjnego dwutygodniowego kursu. Jako, że niestety moja gitara jest w bardzo kiepskim stanie i zastanawiam się nad zakupem nowej, udało mi się zaśpiewać. Chciałabym tutaj bardzo podziękować mojemu nauczycielowi panu Oskarowi, który jest najlepszym nauczycielem ever, bo to dzięki niemu mogłam zaśpiewać tą piosenkę. Uwielbiam Ewę i nigdy nie przypuszczałam, ze kiedyś zaśpiewam jakikolwiek jej utwór, bo to co ta dziewczyna robi ze swoim głosem jest dla mnie niemożliwe! Nie przedłużając zapraszam do odsłuchania i komentowania. ;) Do zobaczenia. ;*

35 komentarzy:

  1. masz cudowny głos, pokazujesz co potrafisz w tej piosence :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ta piosenka wyszła Ci MEGA po prostu.. świetnie sobie poradziłaś ;))
    i niestety ja też nie mam ciekawie w szkole.. -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. no niestety lekcje organizacyjne nie trwają wiecznie :P do której klasy teraz chodzisz?
    eee tam Ewa, pracuj nad sobą to niebawem będziesz jak trzy takie Ewy :)a najważniejsze, że sprawia Ci to radość, bo to od razu widać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to współczuję profilu, geografię lubie, ale matma jest przeklęta :) Ja chodziłam do językowej, ale w sumie uczyłam się najwięcej z biologii. ;) Takie życie.

    OdpowiedzUsuń
  5. a mi tam mijają bardzo fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wykonanie :)
    Dzięki za odwiedziny, oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny głos, robisz Ewie konkurencję!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie śpiewasz! A Ewę też uwielbiam i bardzo podoba mi się jej głos.
    Życzę Ci, żebyś odniosła takie same sukcesy jak ona, albo i większe ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie męczarnia, ale jakoś jeszcze idzie znieść. ;)
    Ślicznie śpiewasz *-*
    Z chęcią, ja już obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  10. nie przepadam za Farną po jej ostatnim incydencie ;PP ale dodaje do obserwowanych :))

    OdpowiedzUsuń
  11. śpiewać umie, utalentowana jest - nie przeczę. Ale wraz z wiekiem niestety chyba prezentuje przez siebie coraz mniej inteligentnych wartości ;> taka moja opinia ;P ale śpiewa ładnie ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo się cieszę, że Ci się spodobały moje rzeczy;)
    powiedz czym jesteś zainteresowana, to porozmawiamy o cenie;p
    wiem, mi tez jest szkoda niektórych rzeczy, ale ja w tym nie chodzę, a tylko leży w szafie;p

    OdpowiedzUsuń
  13. mimo, że szkołę mam za sobą:) chętnie dowiem się jak jest teraz:) oczywiście, że obserwuję:) i zapraszam do mnie:) a nóż coś Cie zaciekawi:) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. acha, na facebooku też polubiłam:) więc również zapraszam:):)

    OdpowiedzUsuń
  15. wracając do szkoły- nie było to aż tak dawno...:) ale rozumiem Cie w 100% też tak się czułam. nie wiem po co wymagają tych wszystkich szczegółów jak i tak za parę lat większości się nie pamięta:) zwłaszcza z mało interesujących przedmiotów:) ale wszystko jest do przeżycia a więc powodzenia i głowa do góry!!!:) pozdrawiam i zapraszam do mnie:):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale pięknie zaśpiewałaś ;D Według mnie jest to najlepsza piosenka Farnej ;D
    zapraszam ;)
    http://whereverigo1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Wow! Jesteś fantastyczna! :) Masz osobowość i widać, że kochasz to co robisz:) CU DO WNIE! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej! :) Jasne! Bardzo chętnie, możemy się poobserwować. Niezły wykon ;) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja w tym roku powróciłam do szkoły w roli nauczycielki i też na razie nic mi się nie chce!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo mi sie podoba barwa Twojego głosu :))

    OdpowiedzUsuń
  21. aż mnie ciarki przeszły :) Twoja wersja bardziej mi się podoba niż Ewy :)
    obserwuję i czekam na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. CUDNE TO JEST ! ♥

    Jeśli możesz to skomentuj u mnie dwa nowe posty o bluzeczce i zegarkach :* paaulinkaaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Pięknie śpiewasz!. Bardzo lubię tą piosenkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niezły cover! :) Też uwielbiam Ewkę ;D
    Pozdrawiam fraiselife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zazdroszczę talentu *.* !
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. mój pierwszy tydzień w nowej szkole opierał się głównie na zapoznaniu się z zasadami PSO :) a odpowiadając na Twoje pytanie, jestem w liceum na profilu europejskim :)
    + świetny cover <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Też mam mnóstwo nauki już.. :(
    Ale cudownie śpiewasz! Masz talent:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się Twój wokal :) nie ma to jak mieć za pasję muzykę :)

    http://linde-lo.blogspot.com/ -Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  29. U mnie też męcząco, a to dopiero się zaczyna. Mam już zaplanowane z milion klasówek, testy diagnostyczne itp. a do tego nie wysypianie się. -.- Ja nie przepadam z Farną, ale bardzo ładnie zaśpiewałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podziwiam Twój talent. Śpiewanie jest dla mnie rzeczą niesamowicie trudną i nie mam pojęcia, jak można robić to tak dobrze :) Obserwuję ;)

    http://zadrzwiamimary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Odnośnie Twojego pytania to uczę chemii i biologii :)

    OdpowiedzUsuń
  32. jeśli masz ochotę to obserwuj:) masz bardzo fajną barwę głosu, chociaż w refrenie robi się trochę taka "blacha", popracowałabym na Twoim miejscu jeszcze nad dykcją:) w niskich tonach bardzo fajnie brzmisz!

    OdpowiedzUsuń
  33. Już tyle nauki?!
    Ładny głos, milo się slucha ;)

    OdpowiedzUsuń