poniedziałek, 10 września 2012

Warszawa - część druga. ;)

Dobry wieczór. ;* Jak tam po pierwszym poniedziałku w nowym roku szkolnym? Osobiście jestem troszkę zmęczona, jutro czeka mnie 8 w miarę fajnych lekcji wiec mam nadzieje, że będzie okej. W dzisiejszym poście planowałam zupełnie coś innego, ale niestety nie wypaliło. Liczę, że niedługo uda mi się napisać o tym, a za chwilę kolejna porcja zdjęć z wycieczki do Warszawy. Swoją drogą poszukuję jakiejś dużej torby do szkoły, może macie coś fajnego co moglibyście mi podesłać? ;>





21 komentarzy:

  1. oo jaka swietna wiewiora:D
    ladnie wyszliscie na zdjeciach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiewiórki są sweet! :)jak znajdziesz pakowną torbę do szkoły to daj znać, też szukam już chyba 2 tygodnie i porażka :] Ładnie wyglądacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Warszawa ^^
    Bardzo Ładne zdjęcia ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zdjęcia ;d
    Bardzo fajny blog , Obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili . Będzie mi miło jak wpadniesz ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie tam jeszcze nie ma roku szkolnego :D Buziaki, zapraszam w wolnej chwili! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo sejm - miejsce niewiedzy !
    Fajnie ogląda się zdjęcia ludzi zakochanych ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne zdjęcia, zwłaszcza to pierwsze ;)
    muszę częściej do Ciebie zaglądać, obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super zdjęcia. NO i jaka słodka wiewióreczka :)
    Nowy rozdział zapraszam http://mooda-wyglad.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Swietne zdjęcia :3
    Torby do szkoły ja też szukałam, ale nie znalazłam takiej mojej wymarzonej, więc ci nic nie polecę : /
    obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  10. swietne zdjecia. JAsne ze mozemy sie obserwowac. Pozdr.
    ps Dodaje do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne zdjęcia :)
    ja też jestem zmęczona, ale chcę chodzić do szkoły dla przyjaciół i innych ważnych dla mnie osób :>

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie ze sobą wyglądacie ;)
    blog ciekawy , oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. slciznie wygladacie;)

    zapraszam do mnie na KONKURS;):) jeśli mach ochotę;)

    vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. what a lovely pics!!! amazing couple!
    such an interesting blog you have!!
    kisses pretty!

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja jeszcze nia mialam okazji zwiedzac Warszawki:P zazdroszcze;P zapraszam do mnie i obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń