czwartek, 11 października 2012

"3 words, 8 letters, say it, and i'm yours"

Cześć. Właśnie się ściemnia. Powoli tydzień się kończy, a ja nadal siedzę w domu i wiecie co? Potwornie mi się nudzi. Mama chodzi za mną ciągle i mówi, że może mogłabym się czegoś pouczyć, ale mnie się totalnie nie chce. Dlatego też jestem tutaj i oglądam Gossip Girl, ucząc się angielskiego. Po dostaniu dopa z angielskiego (wtf ?!) doszłam do wniosku, że faktycznie wypadałoby się podciągnąć zwłaszcza, że chciałabym później iść na filologię. Tak więc ściągnęłam angielskie napisy, do pierwszego odcinka szóstego sezonu i oglądam. Swoją drogą oglądacie, lub oglądałyście już nowy odcinek? Od samego początku jestem wierna fanką Blair, nie wiem czemu tak jest, ale myślę, ze w tej kwestii już nic się nie zmieni. Dzisiaj czwartek a wraz z nim nowy odcinek Chirurgów, których mecze od wakacji. Myślę, że jutro post z nową stylizacją z udziałem sweterka, który już po części miał swoja premierę na blogu. Do zobaczenia. ;)


51 komentarzy:

  1. ja nie mam w ogóle ostatnio czasu na filmy i tego typu miłe rzeczy. nauka nauka i w kółko nauka o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Blair <3

    http://mslittlej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. I follow you and I hope you will reciprocate...
    www.5minutiearrivo.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz. Obserwuję. Mam nadzieję, że Ty mnie też :D :D.

    OdpowiedzUsuń
  5. mała, wredna, śliczna małpa :) Plotkarka dobra na jesień!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeju, jak ja kocham Gossip Girl!
    Jutro obejrzę pierwszy odcinek :D

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny blog, w takim razie ok- obserwuję :) czekam na Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog ;) Dołączyłam do obserwatorów ;) Teraz Twoja kolej :>

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dobrze pamietam slowa Blair z twojego tytolu..:)
    ja osobiscie jestem bardziej za Serena..:D
    _______________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. nie oglądam Plotkary, jedyne seriale, które oglądam to PLL i Pamiętniki Wampirów :P też mnie jakoś wziął ogólnie leń ostatnio...

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę że mamy podobne gusty co do seriali:D uwielbiałam plotkarę, ale ostatni sezon szczerze mówiąc jest do bani... nawet nie wiem co teraz tam jest, ale mam nadzieję że Blair będzie z Chuckiem!:D
    chirurgów też oglądam:D
    a polecam Pretty little lairs:)

    ps. ja już obserwuję;) J.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja się tak szybko nie nauczę chodzić w moich szpileczkach :D obserwuję również :)

    OdpowiedzUsuń
  13. książkę też czytałam. oj różni się bardzo, ale zarówno książka jak i film niesamowicie pochłaniają;) skoro tak lubisz PPL zapraszam tu :D

    http://2girlsnobodyperfect.blogspot.com/2012/08/series.html

    kisses J.

    OdpowiedzUsuń
  14. jakoś w gimnazjum przeczytałam wszystkie części Plotkary i książka bardzo, bardzo mi się podobała ;) serial niestety już tak mnie nie urzeka. ale też lubię Blair ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja na początku nie lubiłam Blair jednak teraz to zdecydowanie moja faworytka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Blair i to nigdy się nie zmieni, ta dziewczyna jest naprawdę inspirująca! <3 nie mogę uwierzyć, że serial się kończy :(

    - A.
    adriannaislookingforastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ZAPRASZAM DO MNIE NA ROZDANIE KOSMETYKOW GIORGIO ARMANI'EGO!!:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczerze powiem nigdy nie oglądałam tego serialu ale czas to zmienić ;)
    Zapraszam do mnie:
    http://michikooo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdziwiona fenomenem 'plotkary', który szerzy się jak wirus grypy, sama podjęłam próbę wkręcenia się w serial. Niestety nie wyszło. Jak dla mnie to chyba za amerykańskie :P Ale do poćwiczenia języka jak najbardziej odpowiednie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Poor Blair, what an annoying shaddow she lives in

    Pixel Hazard | Bright Green Laces |

    OdpowiedzUsuń
  21. oo gossip :3 moja przyjaciółka kocha :)
    obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Wielbię ten serial x3
    Po za tym świetne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  23. nigdy nie oglądałam tego serialu, ale wiele dobrego o nim słyszałam :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Dodasz się też do obserwatorów mojego bloga tak jak pisałaś w moim komentarzu? ;)

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  26. rodzice zawsze tylko do nauki gonią ;) ja również polubiłam. obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Hi love,

    Great post and so beautiful pictures!!!

    you have a super blog here.

    we can follow each other if you want!

    Happy Sunday!

    www.nicoleta.me

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajny blog obserwuję ;*'
    liczę na wzajemność marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuje, komentuje i liczę na to samo ;)
    http://codziennie-olcia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. masz rację, życie z dnia na dzień ma swoje korzyści, ale w pewnym momencie już się nie da nie dbać o nic i o nikogo. przychodzi taki czas, że trzeba pomyśleć o przyszłości i o tym, co czuja inni;P

    chętnie obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  31. great photos! i like your blog maybe we follow each other!? let me know ;) www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  32. ja nie oglądałam nawet jednego odcinka niestety :)

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam plotkarę :)
    bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  34. przeczytałam tytuł posta i już wiedziałam, że to PLOTKARA
    gdzie oglądasz PLOTKARE po angielsku ?:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Have a great Wednesday!
    Kisses!!!


    http://www.facebook.com/couturetrend1

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak, tak... Postać Blair jest cholernie motywująca! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam Gossip Girl! Kibicuję Chuck'owi i Blair w ich filmowym związku ;) Za niedługo i tak się pobiorą :p

    OdpowiedzUsuń
  38. OMG nie znam tego serialu, ale jak zobaczyłam te zdjecia, to myślałam, że to Ty na nich jesteś - bardzo podobne jesteście :))

    OdpowiedzUsuń