środa, 31 października 2012

i'm trying not to love you

Troszkę czasu mnie tutaj nie było, ale wracam. Ubiegły tydzień był trochę zabiegany, w szkole znowu zaczyna się okres sprawdzianów w ciągu najbliższych 2 tygodni mam zapowiedziane trzy sprawdziany i kartkówkę, tak więc trzeba się spiąć i przygotować. Do końca tego tygodnia planuję siedzieć i nic nie robić - można to nazwać odpoczywaniem. ;D spodziewajcie się nowego postu w ciągu kilku najbliższych dni. Zaczęłam odgrzebywać stare zdjęcia wiec nie omieszkam ich tutaj wrzucać. W dzisiejszym poście sesja z O. i D., która niewątpliwie jest jedna z najlepszych jakie kiedykolwiek miałyśmy. Mam nadzieje, ze wam się spodobają. ;)






32 komentarze:

  1. ja obchodze halloween bo nie mieszkam w PL i nie mam sie czego wstydzic jesli chodzi o chodzenie po ulicach w przebraniu + OBSERWUJE :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oh , śliczne ma kolory to pierwsze zdjęcie *.*
    obserwujemy ? ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. no taką słoneczną jesień to bym chciała jeszcze :) jesteście urocze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądacie! ;) Buziaki :) i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia!!! Obie wyglądacie prześlicznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiesz jak bardzo czekałam na to wolne!...
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. odpoczywaj ;) a zdjęcia bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne zdjęcia ;)
    Zapraszam
    http://instantaneous-going.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na 1 zdjęciu od razu widać oka. piękne *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. ojej, jaka Ty śliczna :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładne zdjęcia, podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna sesja !!
    + obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  14. O jezuu to jaa! xD <3 hahaha
    O.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne zdjęcia ;)

    Kochana zapraszam do udziału w konkursie, w którym do wygrania jest bon na zakupy do sklepu internetowego PRESKA, wystarczy jedynie pokazać swoją jesienną stylizację, szczegóły:
    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=552037611490177&set=a.481095115251094.129308.476534652373807&type=1&theater&notif_t=like

    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pierwszym zdjęciu kolor oczu jest niesamowity. ;)

    OdpowiedzUsuń

  17. Great post!!

    Really love your style and posts!!

    A blog like this deserves a new follower!

    Hope to see you back on mine for a peek :)

    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  18. zostałaś nominowana,jeśli chcesz odpowiedz na pytania ;>

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny blog! Masz super styl!!! :) Bardzo mi się podoba:)
    Jeśli będziesz miała chwilkę wolnego czasu , to zapraszam do nas: www.odysejamodowa.blogspot.com
    K.

    OdpowiedzUsuń
  20. Great post! I'm your new Follower.. I hope you visit my blog sometimes. Thanks! :) Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  21. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Great post girl!
    Your blog is really interesting! :)
    Well done!

    Wanna follow each other?

    http://fashionofad.blogspot.gr/

    xo xo
    Olie

    OdpowiedzUsuń
  23. Super look ;-)
    Piękne zdjęcia ;-*

    xxx

    OdpowiedzUsuń