poniedziałek, 22 października 2012

that's when i look at you

Cześć! Mamy poniedziałkowy wieczór, jestem wniebowzięta, bo jutro nie wybieram się do szkoły. Część klas maturalnych pojechała na obozy naukowe, więc brakuje nauczycieli, a co za tym idzie praktycznie nie ma lekcji. Na 7 odbędą się 2, które nie będą zastępstwami. Jutro chciałabym spróbować upiec jakiś fajny tort, obiecałam kiedyś, ze będę wrzucała przepisy itd ale szkoła zupełnie pochłania mój czas. W sumie to marzy mi się otworzenie cukierni Byłoby fajnie. W dzisiejszym poście, pastelowa stylizacja. Mam nadzieję, ze się wam spodoba. ;)

sweterek - Cubus
spodnie - Cubus
buty - Tesco
naszyjnik - C&A

31 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz, stylizacja dokładnie taka jaką lubię, piękny sweterek:) wrzuć parę fajnych przepisów w wolnej chwili:) A.

    OdpowiedzUsuń
  2. O! zdjęcia świetne ;)
    a ten sweterek *.*
    No to czekam na jakiś przepis na ciasto ;)
    http://instantaneous-going.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. uroczy sweterek :)

    http://mslittlej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. może raz np. na tydzień uda Ci się zaprezentować jakąś potrawę?:) skoro to lubisz to działaj :) mega sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  5. upiecz rainbow cake :D u mnie gdzieś w notkach jest moja wersja (okolice kwietnia-maja) :D

    OdpowiedzUsuń
  6. herbata z mlekiem? nigdy nie piłam wydaje mi sie to nieco dziwnym połaczeniem hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój chłopak dość często tak pije - też uważam to za dziwne i osobiście mi nie smakuje ;)

      Usuń
  7. ajjj, czemu na studiach nie ma podobnie? :>

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoją urodę ;)
    Uwielbiam Twojego bloga.
    http://budzinska.blogspot.com/ <-- Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. myślę ze ciemniejsze spodnie lepiej by tu pasowały :D

    ogólnie masz zaczepiste włosy, urodę no i blog :P

    wbij do mnie czasem

    OdpowiedzUsuń
  10. swietny kolor wlosow ;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna stylizacja:))
    Pasuje Ci :*
    Zapraszam do mnie na bloga, a tam konkurs na bon do rossmanna:))
    http://panikinga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna stylizacja, taka delikatna romantyczna :)

    Bardzo podoba mi się sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek i buty wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak, już od bardzo dawna ;) na początku Nikon D5000, ale okazało się, że nie ma go w prawie żadnym sklepie, więc zdecydowałam się na Nikon D5100 :)
    ale masz fajnie, u mnie nawet na dzień nauczyciela i pasowanie trzeba było iść do szkoły i normalne lekcje :( świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudownie wyglądasz ! ;)

    zapraszam do mnie :
    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. piękna stylizacja, trzymam kciuki za tort!

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie wyglądasz :)
    cudowne buty i sweterek :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Amaziiiiiing! ^-^


    ♥♥♥
    natalijayasmina-b.blogspot.com
    ..follow me on facebook, instagram, bloglovin and gfc (?) thanks! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. w takim razie przepraszam za pomyłkę ;)))) śliczny sweterek :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale śliczny sweterek, i ten kolor <3
    Zakochałam Się!

    Obserwujemy? Ja już i czekam na Ciebie.

    OdpowiedzUsuń