wtorek, 9 października 2012

your love never fails

Hello les filles! ;) Jak mija wam wtorek? Mój chorobowy urlop wciąż trwa, ale mimo wszystko chciałabym iść już do szkoły. Dzisiejszy dzień mimo, że chłodny jest naprawdę słoneczny a takich chyba nam ostatnio brakuje. Korzystając z okazji wyszłam na dosłownie chwilę żeby zrobić szybko jakieś zdjęcia, bo dawno żadnych tutaj nie było. Mam nadzieję, że mój stan po tym wyjściu się nie pogorszy. Przechodząc do dzisiejszej stylizacji, czarna marynarka wzięta w zamian za zareklamowane musztardowe spodnie. Kupiona była z myślą o weselach, bo sukienka raczej nie należy do ciepłych. Bordowe spodnie, które już kiedyś wam pokazywałam, oraz najcieplejsze, najwygodniejsze na świecie emu które zakupiłam całkiem niedawno ale już je kocham (mój chłopak wciąż się zastanawia po co mi takie babcine buty, niestety nie należy do ich zwolenników, a szkoda ;<) i czapka, żebyśmy nie zapomnieli o tym że jednak jesień już zawitała. Mam nadzieję, ze się podoba. Tymczasem ja zmykam pod kołdrę, dokończyć biszkoptowy jogurt i zabrać się za trzecią cześć Pretty Little Liars.

bluzka - allegro
marynarka - Pull&Bear
spodnie - Cubus
buty - Carefour
naszyjnik - C&A
torebka - allegro
 czapka - Cubus


70 komentarzy:

  1. mój chłopak też nie rozumie świetności butów emu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pasuje Ci ta czapka, wracaj do zdrowia.
    Kocham jogurt biszkoptowy ;)

    http://mslittlej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna kopertówka jeśli można ją tak nazwać:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobne spodnie ! :D
    Świetnie wyglądasz :3

    +Obserwujemy? :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcie jest moje, a nie inspiracja :)
    +Już dodaje :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie, moje jest to z czarnymi spodniami, a to na dole jest z neta :p

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam emu, najwygodniejsze zimowe buty!. Co prawda zeszłoroczne się zepsuły ale niedługo jadę kupić kolejne :).
    Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. kupiłam sobie w ten weekend bardzo podobną czapkę! :D:D
    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też myślę nad kupnem kolejnej jednak rozważam kolor szary, bo wolę mieć taki kolor aby do większości ubrań pasował. :D
      też już obserwuję :3

      Usuń
  9. super blog. bede czesciej zagladac ;)
    zapraszamm tez do mnie
    byj-gossip.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, że ubrałaś ciemne, stonowane kolory, a do tego rzucające się w oczy kolorowe spodnie! Całość ładnie ze sobą współgra :D
    Wpadaj do mnie. Zaobserwuj, jeśli ci się spodoba, a się odwdzięczę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. tez uwielbiam te buty a moj narzeczony sie ze mnie smieje...

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna stylóweczka :D a czapkę to masz świetną !
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no nie ma opcji ide jutro po burgundowe/bordowe spodnie bo napotykam je w necie codziennie a chciałam je już w zeszłym sezonie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. genialny wygl,ąd, strasznie Ci pasuje:) super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takie same buty, genialne spodnie :d


    Zapraszam do mnie :

    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne bordowe rurki! zdrowiej. Pamiętam, że za czasów liceum, to lubiłam wziąć lekkie chorobowe :), jednak jak za długo to nie było za dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja!! :) torebka bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. I love the burgundy pants with the black blazer... super cute!

    Feel free to check out my blog and follow it if you like! I'll follow back, of course ;)

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu w którym wygrać można prześliczne MIĘTOWE VANSY :)
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Thanks for following... Following you back, of course! ;)

    -Kim
    www.KimKardashnguyen.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Your blog is cool!))
    Welcome!)
    http://karinamalinana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you! Yes! Follow your blog)
    Follow me)) <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Maga super się ubrałaś !!! Tylko pozazdrościć takiego wyczucia stylu !!!
    Oczywiście, że obserwujemy ja już !!

    OdpowiedzUsuń
  24. heeejka ;D śliczna z Ciebie dziewczyna! ;) super stylizacja! :)

    oczywiście dodaję do obserwowanych :)))
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomysłowa stylizacja, nie ma co ;)


    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Może i te buty są ciepłe, ale jak je widzę, to nie rozumiem jak można w czymś takim chodzić. W życiu bym sobie ich nie kupiła :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeeeej cudownie
    http://budzinska.blogspot.com <-- ZAPRASZAM.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przede wszystkim dziękuję bardzo za życzenia:))
    Co do grzywki to ja też w sumie nie przepadam jak jest spięta więc naprawdę baaardzo rzadko tak chodzę;) A jeśli coś Ci się podoba to po prostu zrób to! Może po pewnym czasie chłopak się do tego przekona;))
    Ja Twojego bloga obserwuję już od dłuższego czasu.;D

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi się podoba Twoja stylizacja, widać pomysł i nietuzinkowość, boska kopertówka :)
    również z przyjemnością dodaję Cię do obs.

    OdpowiedzUsuń
  30. no pewnie:) super kolor spodni :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oczywiście, ja już obserwuję :)*

    OdpowiedzUsuń
  32. Pewnie że obserwujemy. ;) hehe
    Moj chłopak tez ingeruuje w moja szafe ;) sliczny zestaw.

    OdpowiedzUsuń
  33. Stylizacja świetna ! Kolor spodni świetny ;) !
    Też czytam Pretty ;)
    Zapraszam :
    http://instantaneous-going.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. No pewnie, że ciebie zaobserwuje! :) Miło, że o mnie pamiętałaś. Weszłam na twojego bloga i co widzę? Jak zawsze świetną stylizację i bosko napisaną notkę. *_*

    OdpowiedzUsuń
  35. Super kopertówka! Jak dla mnie idealna, szkoda, że ostatnio kupiłam inną. Uwielbiam kolor Twoich spodni *.* Też dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajnie, że spodnie dobrane w żywym kolorze! Świetnie to wszystko wyglada!

    OdpowiedzUsuń
  37. dodałam sie i tu tu - prosze sprawdz czy jestem ;)))

    OdpowiedzUsuń
  38. This is such a lovely look! <3
    And really like your blog.
    Maybe we can follow each other :)?

    OdpowiedzUsuń
  39. marynarka jest świetna!
    bardzo ładnie wyglądasz ;*

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  40. ja juz obserwuję i lubię na facebooku :)
    wiec zapraszam do mnie tu i tu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. świetnie wygladasz,a emu kocham:D,obserwuje i zapraszam do mnie jak i do obserwowania:):*

    OdpowiedzUsuń
  42. dziękuję :) nie ma sprawy. obserwujemy :PP

    OdpowiedzUsuń
  43. wow :) cudna!

    obserwuje i licze na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Genialna kopertówka!

    Obserwuję i czekam na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. świetna stylizacja^^
    kocham PLL<3

    OdpowiedzUsuń
  46. Taaak. Pogoda się zmieniła zbyt szybko. Nie lubię żegnać lata!

    Bardzo ładny kolor spodni:)

    OdpowiedzUsuń
  47. You are such a cute girl!I love your hair colour and your outfit!
    I am following you, return love back?
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  48. Fantastyczny zestaw. :) Fajne są takie czapy! ^^

    PS: Jasne, że obserwujemy! Ja już dodałam, teraz Ty! :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Super czapa;-)
    Bardzo fajny, młodziezowy zestaw!
    Pozdrawiam i zapraszam
    Obserwuje
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  50. świetna jesienna stylizacja :) również dodaję do obserwowanych
    pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. ślicznotka :)
    zapraszam do mnie: oohmarly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. genialna kopertówka <3 masz moze gdzies link z tego co kupowałaś ? może sprzedawca ma jeszcze jakieś :D

    OdpowiedzUsuń
  53. Taka prosta czapeczka a tyle uroku :)
    zapraszam :
    http://martagniazdowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. ładnie, podoba mi się, super kolory, i ogólnie tutaj jakoś pozytywnie :)

    OdpowiedzUsuń