niedziela, 18 listopada 2012

How can I love when I'm afraid To fall

Dobry wieczór! Przede wszystkim chcę Was przeprosić za moją długą nieobecność, którą spowodowała niestety szkoła. Obiecuję poprawę! Nie wierzę, że już połowa listopada! Robi się tak strasznie zimno i ponuro. ;< Wtedy mogę tylko leżeć w łóżku przy K. słuchając dobrej muzyki i w sumie to nic nie robiąc. W gruncie rzeczy to jest wszystko czego teraz bym chciała. No, ale nic koniec z marzeniami bo będę siedziała tutaj do rana. Wczoraj w ramach kilku godzin wolnego czasu wybraliśmy się do kina na "Przed świtem część drugą" - mnie urzekła, wydaje mi się, że najlepsza część i najlepiej odwzorowuje książkę - a jemu hm nie wiem, bo niestety nie wtajemniczyłam go w to co w ogóle działo się w poprzednich częściach ;D Tak czy siak kocham soboty, takie jak ta wczorajsza ♥ Zostało jeszcze tylko pięć dni, więc chyba dam radę? Mówiąc o aktualnościach, od jutra zaczynam wreszcie lekcje śpiewu i mam ogromna nadzieję, że to wypali, jak i, że będziecie mi mimo wszystko kibicować, bo początki są najgorsze, a ja niestety zwykle się przy nich poddaję. Myślę, że jeśli mi się uda to postaram się opowiedzieć jutro jak wyglądała moja pierwsza lekcja. W ramach kolejnych aktualności - w sobotę wraz z panem Oskarem nagrywamy dwie piosenki. Tytuły na razie pozostawiam w tajemnicy, będziecie mogli je obejrzeć najprawdopodobniej w sobotę lub niedzielę. Do usłyszenia! ;*

1 komentarz:

  1. też wybieram się na to do kina ;) i mama nadzieję, że na wybieraniu się nie skończy :) ach obrzydliwy listopad, tak go kojarzę;)

    OdpowiedzUsuń