wtorek, 20 listopada 2012

I want summer again

Cześć! Dzisiaj wtorek, a ja mam krótkie wolne od szkoły. W sumie to siedzę i myślę o tym, że bardzo chciałabym już piątek. Nie ze względu na szkołę, chociaż no może trochę - ale K. wraca i ogromnie się z tego cieszę ♥ Wczoraj miałam pierwsza lekcję śpiewu i muszę przyznać, że jestem zaskoczona. To jest moje trzecie podejście i mam nadzieje, że tym razem mi się uda. Lekcje mam z bardzo miłą Panią przy której na szczęście w ogóle nie muszę się stresować, że coś mi nie wychodzi (niestety jestem typem osoby, która zaczyna się denerwować gdy coś nie wyjdzie jej za pierwszym razem). Czterdzieści pięć minut spędziłyśmy nad podstawowymi ćwiczeniami, które z pewnością będziemy wałkować przez jeszcze długi czas. Następna lekcja za tydzień i szczerze to już nie mogę się doczekać. Jako, ze dzisiaj jest już 20 listopada, a jesień chyba za nami nie przepada, wrzucam zdjęcia z Zakynthosu, które miałam okazję zrobić podczas zeszłorocznych wakacji.  ;)








40 komentarzy:

  1. Cześć, to ja - Twój K. i chciałem tylko powiedzieć, że też się już nie mogę doczekać piątku i strasznie strasznie strasznie za Tobą tęsknię Kocie ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie *.*


    Obserwujemy ? :)
    Będzie mi bardzo miło jeśli do mnie zajrzysz !! ♥

    http://artist-of-your-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. On rany aż mi zrobiłaś ochotę na wakacje ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Możemy pojechać ;D! I na gigantyczne zakupy najlepiej ;D szczerze mówiąc to mnie ogólnie film rozczarował, bo miał być hit a był hm.. Nie był zły, ale znów taki wybitny też nie..

    OdpowiedzUsuń
  5. boski blog <3
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jasne, że możemy ;) JUż obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia :)
    i Powodzenia i wytrwałości życzę w dalszej nauce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mat-ang uniwersytecki ;D
    Bosko :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, to nieźle. U nas na całe szczęście są tylko 3 w roku.
    Świetne zdjęcia! Życzę powodzenia w dalszej nauce :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ah ,tez chce wakacje *_* to zimno mnie dobia :/

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku. jakie urocze i magiczne miejsce <33 zazdroszczę bycia tam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia, już chciałabym lato:)trzymam kciuki i życzę powodzenia w nauce:) A.

    OdpowiedzUsuń
  13. Powiem Ci, ze mat - geo miałam w planach, ale teraz cieszę się, że jednak zrezygnowałam, bo poziom geografii w moim LO powala na kolanach. Mój znienawidzony przedmiot, po....rąbany nauczyciel , nic nie uczy. Także dobrze, że zdecydowałam się na inny kierunek :>

    OdpowiedzUsuń
  14. oj, posiedziałabym nad jakimś ciepłym morzem, super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. powodzenie na lekcjach :)
    ale bym teraz wygrzała kości na słoneczku :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Haaa korki z matmy?:D Ja Cię proszę, sama mam z nią problemy ;D

    Hugs&Kisses
    glammoure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia!. Od razu zrobiło mi się cieplej :)

    OdpowiedzUsuń
  18. maatko, jak pięknie ;o chcę lato, natychmiast.

    OdpowiedzUsuń
  19. Good post and blog. Lets follow each other?
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chciałabym już latoo *-* te ciepełko :3
    Dziękuję za obserwację, również obserwuję :>
    Zapraszam, na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. ale Ci zazdroszczę tych wakacji, aaaaaa :P też tęsknię za słońcem, za wolnym i w ogóle za taką wakacyjną labą. lato, wróć!
    ojej, jak miło mi słyszeć takie słowa, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń

  22. Wowww...beautiful photos!! Thanks for stopping by! Of course we can follow each other, I’m following you now ......I'm waiting you do the same<3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thanks for following back! Unfortunately you haven't “bloglovin”, but if you decide to add it on your blog, please let me know, and we can follow each other there as well, it's an easier way to keep in touch ;)
      Have a wonderful weekend<3

      x♥x♥

      "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




      Usuń
  23. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam wakacyjne zdjęcia :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. hi dear, I want summer again too:)Lovely images! I just followed you, I will be happy if you follow back, have a nice weekend,
    kisses chris

    OdpowiedzUsuń
  26. rowniez tesknie za wakacjami :(

    OdpowiedzUsuń
  27. ja też tęsknię, a zdjęcia wręcz cudowne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Sweety I'm now following you!
    Please do the same! :)

    http://fashionofad.blogspot.gr/

    xo xo
    Olie

    OdpowiedzUsuń
  29. ja też chcę jeszcze raz wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ohhhhh Zante to istny raj, myślałam że wybierzemy się tam z Mężem w podróż poślubną, niestety sprawy zawodowe nam to uniemożliwiły :(
    przepiękne zdjęcia!!


    obserwuję i zapraszam
    szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne zdjęcia :) Grecja jest piękna :) Na Zakythos niestety nie miałam okazji być.
    Też tak mam, że zniechęcam się, kiedy raz mi coś nie wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń