czwartek, 29 listopada 2012

vive la france

Cześć. Post miał się pojawić trochę wcześniej, ale jakoś nie miałam czasu, żeby cokolwiek napisać. Dziś w mojej szkole odbył się dzień francuski - francuskie jedzenie, muzyka i takie tam. Z tej okazji musiałam upiec tartę z jabłkami, która podobno była dobra, sama nie miałam okazji jej spróbować, bo podczas "degustacji" na długiej przerwie uczniowie XXVIII LO rzucili się na jedzenie jakby nie jedli przynajmniej od tygodnia ;D  Niestety nie byłam w stanie zrobić zdjęć, ale w związku z tym dziś kilka francuskich inspiracji. Enjoy! ;)





19 komentarzy:

  1. chciałabym polecieć do Paryżewa ;) nie ciągnie mnie na zachód, ale akurat Paryż jest fajny ;) też w szkole miałam takie akcje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Byłam we Francji, cudo :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Good day friend, love your post, wonderful.
    Kisses Glorinha.
    We recommend his blog at G+ 1
    http://sbrincos.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham Francję!!!
    Świetne inspiracje.
    Fajny musiał być taki dzień :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Francja to napewno piękny kraj jednak do języka zniechęciła mnie moja aktualna nauczycielka, nie tyko mnie bo niestety cała grupa na nią narzeka :(

    OdpowiedzUsuń
  6. ach Francja. Odpływam, piękne zdj :)
    pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  7. this is such an amazing post, there is so much inspiration, love the pics!
    Hope you're having a great weekend!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know! 
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, że macie takie akcje w szkole!:) pozazdrościć tylko:D
    a Francja rzeczywiście jest piękna:)

    pozdrawiam i zapraszam do siebie: www.thisismyrealstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. OO naprawde świetny jest ten blog!! dlaczego?
    dlatego że pisze w nim prześliczna dziewczyna która jest taka pozytywnie zakręcona i ma takie fajne życie twój blog to dla mie do czytania sama przyjemność!:) ciekawe nie nudzące posty są świetne jestem od dziśaj nowym czytelnikiem będe starać się tu zaglądać oczywiśće często +obserwuję i będzie mi bardzo miło jeśli ci też się spodoba mój blog do niczego nie zmuszam:) http://klaudulet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne inspiracje <3

    na końcu posta jest link..

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja właśnie od niedawna uczę się francuskiego <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach genialne są te inspiracje *-*

    OdpowiedzUsuń
  13. te rogaliczki są pyszne !!!

    OdpowiedzUsuń