sobota, 24 listopada 2012

you love me for who I am

Dobry wieczór! ;) Jak tam sobotnie nastroje? Ten tydzień zaowocował dwója z fizyki i plus piątką z WOSu, którą sie strasznie jaram. Miniony tydzień przebiegł bardzo nerwowo, a to za sprawą super klasy - nie ma to jak 22 dziewczyny. ;) Tak jak obiecałam, wrzucam dziś film, który nagraliśmy rano. Miley może nie jest moja ulubioną wokalistką, ale niektóre covery jej piosenek są bardzo zaskakujące, więc pomyślałam, że ja tez mogę coś z jej repertuaru nagrać. Tak o to powstało "When I look at you". Po raz kolejny chciałabym podziękować mojemu nauczycielowi gitary Panu Oskarowi, który jak zwykle wmiata ;D i K. który zechciał się pojawić i nagrać wszystko. Myślę, że na dzisiaj to chyba tyle. Niedziela zbliża się wielkimi krokami, a ja na jutro mam świetne plany. Miłego słuchania!
A no to tak może jeszcze dorzucę wcześniejsze.
Zachęcam Was też do polubienia mojej strony na facebooku! ;)

16 komentarzy:

  1. Wow you are amazing...and so talented! I really enjoyed listening! kisses chris
    ps: thank you so much for following back and the lovely comment:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj przez przypadek wpadłam na to nagranie na facebook'u. Genialnie śpiewasz, piszę szczerze... W niektórych momentach miałam ciary :). Życzę powodzenia w śpiewaniu!.

    OdpowiedzUsuń
  3. powtórzę się, ale masz wielki talent ;) trzymam za Ciebie kciuki ! zawsze lubiłam WOS ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piąteczka z WOSu to cos swietnego! Gratuluje! ;) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak już będziesz koncertować to liczę na jakiś bilecik ;) cudownie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudny głos!! mam nadzieję, że za kilka lat będę mogła usłyszeć Cię w radiu:) A.

    OdpowiedzUsuń
  7. I really enjoyed listening!
    I'm following you now !

    Kisses



    http://www.thetrendysurfer.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz piękny głos!!!
    Świetny blog
    OBSERWUJE
    POZDRAWIAM CIEPLUTKO ;-*

    OdpowiedzUsuń
  9. I've just dicover your blog and I LOVE IT!I'd like us to stay in touch:) would you like to follow each other?

    www.ladyparisienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. masz świetny głos, covery Miley i Ewki bardzo mi sie podobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny głos ! *.*
    Zapraszam do mnie !
    kamcioholikomaniacyzm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń