sobota, 22 grudnia 2012

efoxcity

Cześć! ;) Miniony tydzień spędziłam biegając tam i spowrotem poprawiając oceny i już prawie wszystko jest gotowe. Jak wasze przygotowania do świąt? U mnie ak co roku jeszcze nic nie gotowe.
W ostatnim czasie natrafiłam na stronę efoxcity. Jest to strona sklepu odzieżowego z Chin. Firma oferuje nam duży wybór ubrań, zaopatrzyć możecie się tam nawet w suknie ślubne , niektóre moim zdaniem są fenomenalne. Moją uwagę zwrócił szczególnie dział swetrów, uwielbiam składować je w swojej szafie, niezależnie od pory roku czy modowych trendów. W tym dziale znajduje się wiele różnych fasonów takich jak oversize, czy zwykłych wąziutkich zapinanych na guziczki. Patrząc na ceny produktów, nie są one specjalnie wygórowane, i wydaje mi się, że każdy mógłby znaleźć coś dla siebie, gdyż firma oferuje dużą różnorodność chociażby w kolorach. Jeśli jesteście ciekawe co jeszcze może zaoferować nam efoxcity to zajrzyjcie do działu homecoming dresses i mother of the bride dresses - znajdziecie tam dosłownie wszystko. Tak więc jeśli będziecie mieć chwilę czasu zajrzyjcie na tę stronę, jest warta polecenia i waszej uwagi. Kilka moich typów:

29 komentarzy:

  1. co za piękny pierścionek na ostatnim zdjęciu! Jestem w nim zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten sklep :) Pozdrawiam i zapraszam na konkurs, aż 10 osób wygrywa bony na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Great pics! kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierścionek jest prześliczny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne ciuszki, na pewno odwiedzę stronkę sklepu;) A.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ubrania na zdjęciach są piękne, ciekawe jak w rzeczywistości. Koleżanka kiedyś zamówiła sukienkę z tego sklepu i nie nadawała się do użytku. Również jestem fanką swetrów więc pewnie zaryzykuję i coś zamówię :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię bardzo delikatne pierścionki lub duże ale z naturalnych kamieni, dlatego ten przypadł mi do gustu;):)

    OdpowiedzUsuń
  8. chińskie ubrania zwłaszcza ze stron typu Japan Style potrafią zachwycić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ; *
    Wszystko mom pleas *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Musze przejrzec, bo uwielbiam luzne swtry, najlepiej oversize :)

    OdpowiedzUsuń
  11. aaaa ten pierścionek mnie zauroczył!<3

    OdpowiedzUsuń
  12. Great blog and style, dear! Do you want to follow each other? Just let me know! If you get a second, I'd love to hear your thoughts about my latest post :)

    -Mademoiselle S.

    http://mademoiselle-s-blog.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń
  13. Great selection:)

    www.ladyparisienne.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna ta suknia ślubna, prosta i urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny post!;)

    Wesołych Świąt:)
    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na swój blog,a na nim między innymi? (szukaj w starszych postach!!!):bardzo dużo zdjęć z GWIAZDAMI,relacje z premier filmowych,na których byłam i brałam w nich udział,relacja z wizyty w studio telewizji DD TVN,outfity,relacja z premiery płyty MADONNY i dużo czystego lifestyle'u :) OBSERWUJ-uruchomiłam niedawno taką opcję! pozdrawiam,Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny blog ;) jeśli chcesz to odwiedź też mój http://optymisttyczna.blogspot.com/ ;d
    + Wesołych świąt ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. świetne !!
    Zapraszam na mojego bloga zaobserwuj , skomentuj oddzwięcze się ♥♥
    www.oliwiaa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń