niedziela, 16 grudnia 2012

new glasses from Firmoo

Cześć. ;* Jak wasze dzisiejsze nastroje? Ja mam chyba dzisiaj jakiś gorszy dzień niestety. Jakiś czas temu przeglądając swoja skrzynkę natknęłam się w spamie na dość interesujący e-mail. Miły pan napisał, że odwiedzał mojego bloga, że jest interesujący oraz, że chętnie podjąłby jakąś współpracę ze mną. Z początku trochę się wahałam, w końcu to moja pierwsza współpraca jaką kiedykolwiek miałam okazję podjąć. W każdym bądź razie nasza współpraca zaowocowała w nową parę okularów od Firmoo. Do niedawna byłam posiadaczką soczewek, niestety moja wada wzroku jest tak duża, że okulary czy tez szkła są mi niezbędne. Więc nadarzyła się okazja na zdobycie nowej pary okularów. Na paczkę zbyt długo nie musiałam czekać, chociaż było kilka komplikacji z firma kurierską, która za pierwszym razem chciała dostarczyć paczkę kiedy nie było mnie w domu - pan kurier zostawił awizo z prośbą o telefon na bezpłatną infolinię. Tak też na ten numer zadzwoniłam a pani, które ze mną rozmawiała oznajmiła mi, że kurier nie przyjedzie do mnie po godzinie 16! Że narażam siebie i ich na dodatkowe koszty związane z transportem, wiec jeśli mam ochotę to mogę paczkę odebrać na lotnisku w Katowicach. Na szczęście sprawa szybko się wyjaśniła i okulary są już u mnie. Po kilkudniowej próbie dochodzę do wniosku, że okulary Firmoo na pewno będą towarzyszyć mi jeszcze długi, długi czas. Są świetne! Oprawki są bardzo dobrze wykonane, dzięki czemu nie doprowadzę ich do bardzo złego stanu w szybkim tempie, natomiast szkła są trochę lepsze od tych, które miałam w swojej wcześniejszej parze, więc wreszcie coś widzę. ;D Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z tej współpracy. Chciałam was tez zachęcić, do zajrzenia na stronę Firmoo, zbliżają się święta i trzeba myśleć o jakichś prezentach dla najbliższych więc może fajnym pomysłem byłoby zamówienie jednej pary dla dziadka albo babci? Dodatkowo zdardzę wam, że firma oferuje pierwszą parę okularów za darmo, musicie zapłacić tylko za przesyłkę. Czy to nie byłaby udana transakcja? Chyba tak! A teraz zdjęcie moje i pary okularów, którą dla siebie wybrałam. 

30 komentarzy:

  1. Także otrzymałam od nich okulary. ;D Są świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne te okulary, gdybym miała nosić wybrałabym dokładnie takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie okularki dodają uroku ;) dobrze, że są ludzie, którzy dbają o swoje oczy i nie bagatelizują wady wzroku. Czyli to co jest ich mninusem wykorzystują na plus! Bo przecież fajne oprawki podkreslaja urodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładnie Ci w okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej śliczności. Miałam już bloga na którego zaglądałaś, zaczęłam od nowa.
    http://leeeal.blogspot.com/ <-- Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję podjęcia współpracy :) Okulary są świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia !
    Zapraszam do mnie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. genialnie wyglądasz w tych okularach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. okularki pasują Ci świetnie :0 wyglądasz poważnie w nich ;]

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie
    http://agnieszka-gajewska.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz fajne włosy ;33 okularki fajne ale ja wolę większe,żeby optycznie zmniejszyły mój wielki nos xD

    /jinglejoint.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że ty też należysz do "szczęśliwych" posiadaczy wady wzroku ;)
    ja obecnie mam szkła kontaktowe, ale już mnie powoli denerwują ;D
    fajne mają okulary, ale boję się że źle dobiorę oprawki i będę wyglądać jak kosmitka ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie ci w okularkach ;-)

    Ps.
    mam taka samą pościel ;-)

    POZDRAWIAM ;-*


    xxx

    OdpowiedzUsuń
  13. Great post! I love it! ^^ You have a nice blog, mind to follow each other? :)

    BLOG | TWITTER | TUMBLR

    OdpowiedzUsuń
  14. Bosko wyglądasz w tych okularkach ♥ Ja nie mam żadnej wady wzroku. A ty masz śliczne włosy, kolor jest piękny.
    http://zaakupoholiczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny blog ;) zajrzyj również do mnie http://optymisttyczna.blogspot.com/ ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Do you buy a Firmoo glasses? I am promote this brand too but I don't buy ever anything. Are good?xx would you like following each other? Let me know <3

    http://ex-centrika.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne okularki! :)

    ps.: Zimno było :D

    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mało komu pasują okularki a Ty wyglądasz w nich bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń