środa, 5 grudnia 2012

new in

Cześć! Dzisiaj zrobiłam sobie małe wolne od szkoły. Ominęła mnie kartkówka z matmy, która jak najszybciej muszę napisać. Dzisiaj jest piąty grudnia, jak ten czas szybko leci! Za jakieś 2 tygodnie zaczną się już ekstremalne przygotowania do świąt. Nie lubię tego całego zamieszania, i zdenerwowania które wtedy czai się w moim domu. Chociaż i tak nie rozumiem idei świąt, spotykamy się, żeby sobie po prostu dobrze zjeść i obdarować się prezentami. No nic trudno. W ostatnią niedzielę, wybraliśmy się z K. na małe zakupy, kupiłam kilka małych drobiazgów i jak zwykle musieliśmy iść na obiad do KFC ;D efekty naszego chodzenia po centrum handlowym możecie zobaczyć poniżej:



















torebka - Reserved
spodnie - Stradivarius
kurtka - Carry

Za niedługo jakieś nowe stylizacje. Do zobaczenia. ;)

45 komentarzy:

  1. śliczna torebka :)
    obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna torebeczka, czekam na stylizację:)A.

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna torebeczka ;)) kocham miętowy kolor, a w tym sezonie się uzależniłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. torebka jest przecudowna *_* oddaj <33 ! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tej torebce !!! :D

    ps: pozdrawiam ;) może obserwujemy ? : P

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja nie napiszę o torebce jak wszystkie poprzedniczki.
    Chcę do KFC, dawno nie jadłam tam i mi się właśnie zachciało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna torebka
    zdenerwowanie to chyba najgorszy, nieodłączny element świąt

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie bądź zdziwiona jak torebka zginie Ci dziś w nocy .... hehehe! <] :p
    Jest odlotowa !! <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również dzisiaj nie dotarłam do szkoły. :D Cudowna torebka. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mam pojęcia, zdecydowanie wolę zostać w domu ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. Czyli nie tylko ja nie ogarniam świąt?Miło ^^ ta kurtka jest przecudna!Były może w jaśniejszym kolorze? ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. Love your blog and your style ..would you like following each other? It could be great.. let me know on my blog, kisses <3
    Laura
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka jest świetna *.* Świetny blog obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku, torebka jest wspaniała *.*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta torebka *_* Uwielbiam! Oddaj mi ją! :D
    Wydajesz mi się ciekawą osobą. Chciałabym cię poznać. Obserwujemy?
    justmarlen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka i kurtka są super :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Zakochałam się w tej torebce!
    Też ją chcę !
    Pozdrawiam
    Ala

    OdpowiedzUsuń
  18. najbardziej podobają mi się spodnie;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietna torebka! Fajny blog, zapraszam do siebie i wspolnego obserwowania sie:-)
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialne rzeczy! Też mam te spodnie w swojej szafie ;)


    zapraszam tu: http://breatheliffe.blogspot.com/ ; ))

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna torebka ♥ W ogóle genialny blog, będę tu częściej zaglądać, już go zaobserwowałam i dodałam do listy ulubionych :) Zajrzysz do mnie?
    zaakupoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. spodnie są genialne! :D też nie lubię tego zamieszainia przed świętami :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Nice pieces!
    Would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  24. Podoba mi się torebka i spodnie. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. the first bag is amazing! ;)
    like your blog,would You like to follow each other ? just let me know dear :)
    XO MP


    OdpowiedzUsuń
  26. dzięki :) Mam nadzieję że za trzecim razem już na pewno się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Święta są takie super! Przecież bez nich byłoby tak smutno. Szkoda, że dostrzegasz w nich tylko jedzenie i prezenty...

    OdpowiedzUsuń
  28. filmową maniaczką może nie, ale lubię je oglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  29. I luv the bag so much <3 Such a great style you have

    xx

    http://lepetitmacaronfashion.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  30. Torebeczka jest śliczna. U mnie chęć lub niechęć do świąt uzależniona jest od tego z kim je spędzam :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Aj tak ciężko ominąć to KFC.. XD
    Kurtka jest świetna!: )

    OdpowiedzUsuń