czwartek, 27 grudnia 2012

now I can't trust myself with anything but this,

Hej! Jak po świętach? Mam nadzieję, że najedzeni i ucieszeni z gwiazdkowych prezentów? Przez ostatnie kilka dni było wiele rzeczy, które musiałam zrobić, całe szczęście, że już po świętach. Szaleństwo związane ze sprzątaniem, gotowaniem i kupowaniem upominków już się skończyło, więc teraz mogę już wrócić do pewnego rodzaju normalności no i do blogowania. W ciągu całego tego świątecznego chaosu musiałam się uporać z samą sobą, swoimi myślami, w sumie dalej to robię, ale mam nadzieję, że niedługo będzie dużo lepiej niż teraz. W dzisiejszym poście chciałam pokazać wam, co mi udało się dostać od "gwiazdki" pod choinkę. Z upominków ogromnie się cieszę, bo od dłuższego czasu narzekałam, że mojemu Pentaxowi brakuje statywu i pokrowca. Moje prośby zostały wysłuchane i o to, powoli zaczynam się stawać profesjonalnym fotografem, z niezbędnym sprzętem. ŻARTOWAŁAM :D mało ze mnie profesjonalny fotograf. Dzisiaj planuję wybrać się na zakupy, a jutro upragnione spotkanie z K. - już nie mogę się doczekać


61 komentarzy:

  1. Jestem zadowolona z prezentów i ogrooooomnie najedzona!. Widzę że Twój prezent również udany :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też by mi się przydał statyw,ale jeszcze trochę muszę poczekać :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak po Świętach? dobrze :) :P Chociaż mogło być lepiej :P :) cha cha

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny, praktyczny prezent :) ktoś to dobrze przemyślał :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam święta, pełny brzuszek i prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. również zabieram się do kupna statywu :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny, jak dostanę kiedyś własny aparat to będę musiała w taki zainwestować. ;d

    OdpowiedzUsuń
  8. mam identyczny pokrowiec ;D
    widzę, że prezenty trafione ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko pozazdrościć prezentów : O
    Fajnego masz bloga : )
    Obserwuję ; )
    Zapraszam do siebie ; )

    kammage12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo zadowolona! Dostalam swoj upragniony obiektyw. ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. swietny prezent! zazdroszczę ;) tez dostałam kilka miłych upominków! Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. możemy obserwować, ja już i liczę na to samo :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne prezenty, dobrze ze trafione i Mikołaj spełnił twoje życzenie)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również już obserwuję :)
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  14. statyw to ważna rzecz, ja niestety nie mam odpowiedniego sprzętu, żeby na tym statywie ustawić. :D cyfróweczka śmiesznie by wyglądała :D

    OdpowiedzUsuń
  15. no niby tak, alee... ja jednak wolę uskładać sobie na lepszy aparat :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny statyw.
    Co powiesz na wspólną obserwację ?
    Zapraszam : 0la-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Święta dobrze, jednakże bardzo szybko minęły :(

    http://restlesskate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. nie ma co żartować - małe kroczki do bycia "profesjonalistą".. jeśli oczywiście chcesz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ciesze się, że święta już minęły ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. też uwielbiam fotografię + obserwuję. :3
    Twoja kolej. best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. niestety nie współpracuję z romwe, kiedyś do nich napisałam, ale mi odmówili, a teraz zapraszają mnie na akcje różne na facebooku, przed świętami była i teraz niedawno, w tej 2 każdy może jeszcze wziąć udział, bo nadal trwa ;D

    ale masz fajnie, statyw dostałaś i pokrowiec :D

    OdpowiedzUsuń
  22. statyw- coś czego pragnę ;D
    obserwuje, licze na rew ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Prezenty ahhh... tylko pozazdrościć ! :) Oczywiście ,że obserwujemy ja już obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo Ci dziękuję:) Super, że dostałaś upragnione prezenty. Takie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  25. u mnie prawdziwe sprzątanie dopiero się zacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo bym chciała, bo ciuchy to mają świetne :D ale jestem wdzięczna tej firmie, że mogę brać udział w tych akcjach, za te wszystkie lajki dostałam, a właściwie dostanę (bo idą do mnie pocztą) legginsy i jeszcze 2x30$ za pierwszą akcję, kupiłam za te 30$ koszulę i za drugą 30$, ale jeszcze nie kupiłam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za komentarz na moim blogu :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej. nowy post na 0la-blog.blogspot.com . Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. No, trafiony prezent ;)




    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Też muszę się zaopatrzyć w statyw ;)
    Pewnie, że obserwujemy! :) Ja już ;p

    OdpowiedzUsuń
  31. fajny zakup :)
    dziękuje, że odwiedziłaś mój blog i zapraszam ponownie :)
    http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. też ostatnio sprawiłam sobie statyw i jestem bardzo zadowolona. ;D

    OdpowiedzUsuń
  33. Supeer
    zapraszam do mnie http://agatka-aga.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. o kurczę, tylko pozazdrościć..

    OdpowiedzUsuń
  35. hej zostałaś prze ze mnie nominowana do Liebster blog award na czym to polega znajdziesz na moim blogu .

    ładny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  36. A ty oddawaj statyw ;p nie ukrywam ze przydalby mi sie :) z przyjemnoscia obserwuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. ja w zeszłym roku również pod choinke dostałam statyw i pokrowiec:D niby nic a jednak zobaczysz jak bardzo są przydatne, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja również się cieszę, że już po wszystkim ;))
    Na pewno ze statywem będzie Ci łatwiej i lepiej :)))
    Super prezenty:)

    Oczywiście obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Odpowiedzi
    1. + dzieki za obserwacje, ja również obserwuje ( :

      Usuń
  41. Świetne prezenty.:)
    Fajny blog, obserwuję.:)
    Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do siebie.:*

    OdpowiedzUsuń
  42. widzę, ze interesujesz sie fotografią :) Po części ja też, ale nie posiadam lustrzanki lecz zwykły kompakt, który powoli kończy swój żywot :/
    Wspaniałe prezenty :)
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  43. ojj statyw też by mi się przydał :)))

    OdpowiedzUsuń
  44. ja tez chce statyw.! :)
    http://pola-love-it.blogspot.com
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  45. własnie myslałam ostatnio żeby kupić sobie statyw :)


    zapraszam do siebie :

    http://convicted-on-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo dobrze po świętach :) Były fajne i miłe.
    Super blog :) Ja też obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny blog:) Oczywiście obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  48. Pewnie że obserwujemy, ja już :3

    OdpowiedzUsuń
  49. również już obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  50. też muszę zainwestować w statyw ;)
    ... i przy okazji Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    OdpowiedzUsuń
  51. Do mojego nikusia raczej nie będę kupować statywu ;D potrzebny mi lepszy sprzęt bo ten mnie już nie zadowala ; <
    Więc udanego sylwestra ! ; )

    OdpowiedzUsuń