poniedziałek, 31 grudnia 2012

Podsumowanie 2012

Cześć! Już niedługo powitamy nowy 2013 rok. Mam nadzieje, że każdy z was ma jakieś plany na spędzenie dzisiejszej nocy, jeśli nie to macie jeszcze trochę czasu, żeby coś wymyślić. W dzisiejszym poście chciałabym zrobić pewnego rodzaju podsumowanie. Bez żadnego zbędnego zastanowienia mogę powiedzieć, że 2012 był rokiem pełnym wielu miłych niespodzianek. Oczywiście pewnie jak u wszystkich składał się on z lepszych i gorszych momentów, ale u mnie zdecydowanie przeważały te pierwsze. Co mogę czy też chciałabym zaliczyć do moich sukcesów? Mogłabym teraz wymienić tutaj wiele rzeczy i zdarzeń dzięki, którym ten rok okazał się najszczęśliwszym jaki do tej pory przeżyłam. Przede wszytkom trzeba tutaj wymienić pewną datę, którą jest 1 stycznia, bo dzięki tej sylwestrowej nocy moje nudne życie wywróciło się całkowicie do góry nogami Szczególnie muszę podziękować za to K. i nie wierzę, że to właśnie jutro mija rok od kiedy jesteśmy razem. Tak jak dopisałam na zdjęciu, które Ci dałam "oby każdy następny rok był lepszy od poprzedniego". Co jeszcze? Do sukcesów mogłabym zaliczyć założenie bloga i prowadzenie go, jestem typem osoby która ma słomiany zapał i szczerze, nie miałam pojęcia, że spodoba mi się to aż tak bardzo. Kolejnymi miłymi wspomnieniami będą na pewno koncerty, na których miałam okazję wystąpić i mam nadzieję, że są one początkiem jakieś fajnej przyszłości. Pamiętacie mój sierpniowy wypad do Warszawy? Stolicę chciałam zwiedzić już od kilku lat, ale dopiero teraz miałam taką okazję, a szczególne podziękowania należą się tutaj K. który wszytko zorganizował. Chwilę, która również dobrze wspominam to zdanie matematyki w maju, totalne zaskoczenie bo już naprawdę zwątpiłam, że uda mi się odebrać świadectwo ukończenia pierwszej klasy. Mimo, że wymieniłam tutaj tylko kilka przykładów, to będę wspominała każdy dzień z minionego roku, bo mam przy sobie tak wielu wspaniałych ludzi, którzy sprawili, że ten okres był jedyny i niepowtarzalny. Chyba lepiej nie mogłam sobie tego 2012 wymarzyć. Chciałabym podziękować wszystkim, którzy ten czas spędzili w moim towarzystwie, którzy zostawili po sobie chociaż najmniejsze wspomnienia, mam nadzieję, ze nowy 2013 będzie jeszcze lepszy. Dzisiaj chciałabym wam życzyć przede wszystkim udanego sylwestra, oby ten kolny rok był dla was lepszy, życzę wam, żeby wasze postanowienia noworoczne i wszystkie marzenia jakie tylko macie nareszcie się spełniły.
Do zobaczenia w nowym roku, miejmy nadzieje, ze trzynastka okażę się szczęśliwa! ;) 




69 komentarzy:

  1. świetny post .
    Szczęśliwego nowego roku .
    śliczne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. super zdjęcia! ;)
    Bardzo dużo miłości Wam życzę i wszystkiego, co najlepsze! :)
    Udanego Sylwestra! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak, żeby 2013 był lepszy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to życzę Wam wszystkiego dobrego ;) i wielu pięknych chwil razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale urocze zdjęcia! ;D
    super podsumowanie, szczęścia w 2013! ;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego Nowego Roku.:D
    Zapraszam do mnie: http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. szczęśliwego Nowego Roku!:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Happy 2013! May all your wishes come true :)
    xo
    Anastasia
    http://natbeesfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia :)
    Szczęśliwego Nowego! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Już obserwuję .Liczę na rewanż ;D . Najlepszego w Nowym Roku ;D .

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja cieszę się, że 2012 się skończył... Nadchodzi nowy, lepszy 2013 ! :) szczęśliwego nowego! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie rok 2012 był ... specyficzny raczej, mam nadzieję że 2013 będzie zdecydowanie lepszy ; )
    wszystkiego najlepszego w nowym roku, duuużo radości ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne podsumowanie !
    Szczęśliwego Nowego Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  14. ja tobie także życze wszystkiego dobrego w nowym roku ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. również życze Ci wszystkiego dobrego w nowym roku ( :

    OdpowiedzUsuń
  16. Maz za sobą udany rok :D Niech 2013 będzie jeszcze lepszy:D
    A.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku!;) żeby 2013 był jeszcze lepszy ;d

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeeej. zaczęliście ze sobą być w sylwestra?:)
    To mega super!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Obyście mieli więcej takich rocznic! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. o ja!Ale czad<33Ostatnio się z kimś śmiałam,że poszukamy sobie chłopaków w sylwestra żeby łatwo było zapamiętać datę rocznicy^^

    A co do pokoju,to mega wielki syf(jak na normalnego człowieka.na mnie to wielki porządek-dlatego zdecydowałam się na zdjęcie haha)Ale dziękuję:)Wkładam w niego mega wiele pracy żeby był chociaż w jakimś stopniu odzwierciedlenie mnie..i niestety zaczyna brakować mi miejsca,gdzie mogłabym to wyrazić haha:)


    ale pomijając całą cudowną otoczkę tego,że sylwester..to Twój chłopak jest mega przystojny haha^^
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. great shots! Happy new year dear!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Szczęśliwego Nowego Roku♥
    PS: Mam takie same buty jakie masz na zdj nr.5 ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Haha..to dobrze chyba:)
    Masz się czym chwalić na ulicy i w ogóle..:)
    Spokojnie,nie mam zamiarów Ci go odbić haha^^
    Przecież nie chodzi tylko o ładną twarz..a Twój chłopak pewnie też by miał trochę do powiedzenia..jest już z Tobą rok..to chyba o czymś świadczy:)
    Jeej.ale psycholog się ze mnie ostatnio zrobił:)

    OdpowiedzUsuń
  24. happy new year :)
    x the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. świetny blog,również obserwuję i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej świetny blog śliczne zdjęcia i szczęsliwego nowego roku :D
    Zapraszam również do mnie www.jolie-joolie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. widzę, że genialnie spędziłaś ten rok :))

    OdpowiedzUsuń
  28. też mam nadzieję że 13 będzie szczęśliwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Spełnienia marzeń w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Tak. Bawilam sie swietnie. Najlepsza impreza jest ze znajomymi, a ja mialam przy sobie moje dziewczyny. Chociaz i tak wielu osob zabraklo.;(

    OdpowiedzUsuń
  31. nie ma wyboru, musi sie okazac szczesliwa ;D oby byla lepsza od 12, a gorsza od 14! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. szczesliwego nowego roku :* fajne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za odwiedziny !
    Bardzo ciekawy blog.
    Masz rację oby każdy rok był lepszy od poprzedniego :]
    Zapraszam częściej - pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!
    Cieszę się że 2012 uważasz za pomyślny,i pamiętaj że nowy będzie jeszcze lepszy! :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczne zdjęcia *.* Zapraszam do mnie + dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękne zdjęcia ;) Ja też mam nadzieję ,że 13 będzie szczęśliwa ;*

    Dodaję do obserwowanych i liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne zdjęcia, też mam nadzieję że ten rok będzie szczęśliwy <3

    OdpowiedzUsuń
  38. haha,głupol z Ciebie;*
    Jak Ci jeszcze o tym mówi,w sposób żartobliwy,to bierze to bardzo na śmiesznie pewnie^^.Ciesz się,a nie mi tutaj piszesz haha:)
    Lepiej mieć ślicznego chłopaka,którego Ci wszyscy zazdroszczą niż faceta beznadziejnie obrzydliwego,bo jesteś pewna,że żadna go nie będzie chciała haha.I ten i ten-to facet..więc każdemu może odbić i może sobie iść do innej;/

    OdpowiedzUsuń
  39. Szczęścia wam życzę żeby był udany ten rok!
    bardzo jesteś dobrano parą :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny blog. Zdjęcia przeurocze *.*
    Obserwuję i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  41. ja się dzisiaj dowiedziałam, że mam zapalenie krtani, więc to dlatego nic na mnie wczesniej nie działało :D ale lekarz mi przepisał inhalację i płukanie gardła +mocniejszy antybiotyk, więc mam nadzieję, że przez weekend się wykuruję :) btw. oczywiscie, ze obserwujemy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świętny blog *.*
      obsewuje i zapraszam :D

      Usuń
  42. I like your blog, is beautiful!!!! check out my blog: http://thatsloverobyblog.blogspot.it/ and follow me??????
    xo xo

    OdpowiedzUsuń
  43. Ohhh jak słodko razem wyglądacie *.*

    Zapraszam do mnie :*
    koffamy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. so cute!

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    Win a pair of velvet leggings on my blog!
    http://www.rocknrollerr.com/2013/01/give-away-black-velvet-leggings.html

    OdpowiedzUsuń
  45. Jaka zazdrośnica haha!;*
    Nie opuszczaj go na krok..ale z powodów tęsknoty,a nie bania się o niego^^.On wie,że tak się panicznie boisz,że Cię zostawi?:)
    Może nie rozumiem tego,bo nie jestem zakochana...ale jednak w obecnej sytuacji,na razie wydaje mi się to mega urocze i szalone,że tak się o niego boisz;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Great blog! It would be very nice if we follow each other. Let me know what you think :)

    http://victoria-coeurdor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. bardzo fajny blog :)

    obserwuje i zapraszam do obserwacji i odwiedzin mojego bloga ;*
    life1ofmydreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. dziękuje bardzo ;) to samo mi mówili znajomi ale nie umiem się do tego przekonać, dla mnie to strasznie musi smakować haha :D

    OdpowiedzUsuń
  49. haha,mam nadzieję,że nie będę tak miała;)
    Na razie mi się to nie zdarzyło.Ja uwielbiam rozmawiać z chłopakami,nie koniecznie muszę z nimi być..jakby mi mój chłopak zabronił,to bym zabiła haha;)

    OdpowiedzUsuń
  50. dobrze że masz kogoś takiego jak kamil!:)

    OdpowiedzUsuń
  51. jesteście śliczni ^^ 2013 ma byc równie udany jak poprzedni :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Świetny blog! :D
    Obserwujemy? Jeśli tak to wbijaj :) [klik]

    OdpowiedzUsuń
  53. ohh, the pictures are sooo sweet))) love your blog:)

    wanna follow each other?? let me know)

    mjalilova.blogspot.com

    xx

    OdpowiedzUsuń
  54. aaaaaaaaaaaaaaaah te zakochańce ;)
    Wpadniesz do mnie ?? http://demordie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. O jakie cudowne zdjęcia *.*

    OdpowiedzUsuń
  56. Też uwielbiam.Ale chyba tym razem mi ni wyszły;<
    Nie mogłabym tak.Niestety nie jestem zdolna do poświęceń.Aż takich poświęceń.Zdecydowanie się nie nadaję!

    OdpowiedzUsuń
  57. najlepszego 2013:D
    http://nataliamazur-natalii.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. trzecie zdjecie moje ulubione :D SZCZESCIA I WYTRWAŁOŚCI :D

    OdpowiedzUsuń
  59. słodkie zdjęcia! zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  60. bardzo fajne zdjęcia :)
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  61. szczęścia w Nowym Roku i oby jak najdłużej razem :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Szczęśliwego nowego roku ! Zdjęcia są megaa :)

    OdpowiedzUsuń