piątek, 25 stycznia 2013

don't you ever wonder how we survive?

Cześć! Posta nie było już jakiś czas. Jak wspominałam ostatnio ferie planowałam spędzić intensywnie i tak właśnie było. Mama trochę się wściekała, że ani razu nie zjadłam obiadu w domu. W tym tygodniu spędziłam 3 cudowne dni w Zakopanym wraz z K. Niestety nie przywieźliśmy ze sobą żadnych zdjęć, mogę tylko powiedzieć, że bawiliśmy się świetnie. Mam nadzieje, że za niedługo powtórzymy taki wypad ♥ W dzisiejszym poście kolejna stylizacja - pogoda niestety nam nie dopisała więc postanowiliśmy zdjęcia zrobić w domu. Jasny wełniany sweterek połączyłam ze spodniami w kolorze khaki, które ostatnio stały się bardzo popularne. Getry moim zdaniem dodają uroku, są ciepłe i słodko wyglądają - szczególnie w zimie do niskich kozaczków (np. takich, które zaprezentowałam w ostatnim poście). Mam nadzieję, że Wam się spodoba. Tak swoją drogą były byście zainteresowane konkursem, w którym do wygrania byłby jakiś ciekawy poradnik?


Najpiękniejszy prezent ♥

sweterek - Cubus
spodnie - Stradivarius

39 komentarzy:

  1. czasem śpię w getrach. te ciepełko *.*
    a konkursy zawsze spoko ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ale masz ładną pościel hah te szczegóły :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocieplane geterki dodają uroku i na pewno dobrze się sprawdzają na taką pogodę. Sweterek też masz bardzo fajny, ale najfajniejszego to masz misia!

    OdpowiedzUsuń
  4. W liceum też narzekałam, więc to raczej jest standard, że narzeka się wszędzie nie wiedząc co tak na prawdę Nas czeka ;). Piąteczek nie potrzebuję, słabe trójeczki by wystarczyły mi na ten moment. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też przerażało to zawsze jak słuchałam gdzieś albo słyszałam o sesji, a teraz nawet nie wiem jak opisać swoje uczucia, bo przerażenie to za mało powiedziane ;p.

    OdpowiedzUsuń
  6. Matematyka i ang;) ale masz śliczna koldre;)

    OdpowiedzUsuń
  7. No nie wiem czy nadaje się wgl na korepetytora:) ale zapraszam, a Ty już wiesz co będziesz zdawać?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matma na poziomie podstawowym jest łatwa, a tym bardziej gdy masz do dyspozycji tablice. W nich jest zawarte wiele:) hm ale wgl sobie nie radzisz czy z jakimiś działami masz problem?

    OdpowiedzUsuń
  9. Pewnie macie nie za dobra nauczycielke.. A myślałas nad jakimiś krokami? Bo jak czasem Ci ktoś coś wytłumaczy to myślę ze od razu wszystko inaczej widać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja bardzo ciekawa . i ogólnie ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hm.. To może spróbuj rozwiązywać zadania sama swoim tempem, nie żeby przepisać coś tylko wreszcie to zrozumieć. Bo matematyka to przede wszystkim zadania. I np ja też tak mam ze jak się na chwilę podczas lekcji wylacze to później nic nie ogarniam. I przeważnie na lekcjach robię sama zadania i sprawdzam z odpowiedziami. Rzadko kiedy przepisuje z tablicy bo to.raczej nie ma sensu, bo wtedy się wgl nie myśli;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mm. No to nie wiem. Ale jeśli Twoja mama.nie zgadza się na korki to może jakąś Twoja koleżanka by Ci czasem pomogła z czymś, bo samemu jest na prawdę ciężko nauczyć się matmy, to trzeba zrozumiec

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny kolor włosów :)
    Szcześcia życzę pięknej parze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też z każdym nowym odcinkiem ''MJM'' obiecuję sobie że następnego nie obejrzę ;) śmierci Hanki nic nie przebije ;P świetny kolor włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. ale masz cudownego psa!:) bardzo podoba mi się kwiecista pościelka, skarpetki :) a mama, zawsze będzie tęsknić za córą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  17. słodziaki z Was na ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. mam nadzieję, że wyjazd się udał :)
    ojej, jacy kochani ;3333

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawidłowo spędzone ferie! :) Urocze to ostatnie zdjęcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny sweterek, a ostatnie zdjęcie przesłodkie! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. ale jesteście słodcy!
    fajne zestawienie, też lubię getry
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Słodki ten miś, podobnie jak wy <3 bardzo fajny zestaw idealny na taką pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zazdroszczę wypadu do Zakopanego, uwielbiam to miasto!. Dawno tam nie byłam...

    OdpowiedzUsuń
  24. Mało przerabiałam tą sesję lekko tylko rozjaśniłam i dodałam 8% na kontrast ;] To tyle dobra podaj link ;]

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakopany- super miasto !



    OBSERWUĘ --> LICZĘ NA TO SAMO
    Zapraszam do siebie :)
    oliwkaaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam kolor khaki. ślicznie wyglądasz. :D

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczny sweterek! ;) ta stylizacja bardzo do Ciebie pasuje ;p
    Zapraszam do siebie:
    http://peerfectstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Po zwiedzeniu prawie całego bloga stwierdzam, że podoba mi się tutaj - dodaję do obserwowanych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. OMG! So cute and you have so many cute items too!!


    Following you now on GFC! Hope you do the same :)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Strasznie fajnie, ze ferie Ci się udały, ja mam ferie za 2 tyg i czekam i czekam. Bardzo fajna stylizacja to ostatnie zdj. pro słodkie *.*, a co do konkursu to czemu nie ?.

    +Ja u sb mam nowa notkę, jeśli masz ochotę to zapraszam i dziękuje ;).

    OdpowiedzUsuń
  31. Spodnie ♥ . Super :)
    Niskie kozaki są mega ;) !
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ładne zdjęcia.:)
    Obserwuję i zapraszam: http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnie zdjęcie urocze ; )

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne zdjęcia najlepsze te ostatnie. Obserwuję i zapraszam do obserwowania mojego http://fashionandstylesgirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. jacy słodycy ! ;]szczęścia dużo

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń