wtorek, 29 stycznia 2013

I'm a renegade I always was

Hej! Nie mam dzisiaj dla was nic ciekawego. Właściwie to piszę dlatego, żeby o sobie przypomnieć i powiedzieć, ze żyję i wciąż tu jestem! Powrót do szkoły jest ciężki - cięższy niż się spodziewałam. W ciągu dwóch dni zapowiedziano dwa sprawdziany z polskiego, matematyki, chemii, podstaw przedsiębiorczości, historii, fizyki i francuskiego. Ah ten urok LO! No nic jakoś muszę dać sobie radę, obiecałam sobie, ze tego semestru nie zawalę. Jutro szykują mi się korepetycje z chemii i matmy także zobaczymy. Dziś jest już 29 stycznia, czas tak strasznie szybko leci. Mam nadzieję, że w ciągu kilku następnych dni uda mi się znaleźć trochę czasu, żeby zrobić jakieś zdjęcia. Dzisiaj zostawiam was z kilkoma starymi zdjęciami, liczę, ze właśnie te z Oslo uda mi się zaktualizować w ciągu tegorocznych wakacji.
A właśnie! Jak mogliście zauważyć od kilku dni na moim blogu jest widget Lookbooka więc jeśli macie ochotę i trochę czasu byłoby mi bardzo miło, gdybyście mnie tam odwiedzili ;)






17 komentarzy:

  1. Świetne!


    Zapraszam do obserwowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia.:)
    Zapraszam do mnie;http://w-pogonizamarzeniami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Great pics! Kisses.
    http://solaanteelespejo.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Twoje rude, wręcz pomarańczowe włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  5. o tak, poproszę o więcej zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też wróciłam do szkoły i jestem załamana, że musiałam to zrobić;/

    Świetne włosy masz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. your hair color in the second pic looks gorgeous
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  8. powroty zawsze są ciężkie. Wow! Pięknie było Ci w takim rudym, :)

    OdpowiedzUsuń
  9. masz cudowny kolor włosów na 2 i ostatnim zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli jednak zechcesz wrócić jednak do marchewy spróbuj rozjaśniaczem zrobić kilka cienkich pasemek. niby nic a jednak da dużo ;) ja za dawnych czasów miałam na głowie wszelkie możliwe kolory ale jednak żeby uchronić je przed dalszą męczarnią wróciłam do naturalnego blondu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja siebie najbardziej lubię w czerni. niestety to zabójstwo dla moich włosów :<
    a tobie ten rudy pasuje chyba najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczny kolor włosów *_*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałyśmy Cie do Liebster Blog, jeśli się zgadzasz wejdź na nasz blog po więcej informacji. http://fashionandstylesgirls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ale masz piękne rude włoski!! <3
    ciekawe zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń