niedziela, 6 stycznia 2013

Koncert kolęd

Cześć! Tak jak obiecywałam, nowy post. Przede wszystkim, chciałabym podziękować wszystkim tym, którzy w ciągu ostatnich kilku dni zaobserwowali mojego bloga. To naprawdę wspaniałe uczucie widzieć te wszystkie nowe komentarze, i zwiększającą się co dnia liczbę obserwatorów. Mam nadzieję, że z dnia na dzień grono moich czytelników zacznie się coraz bardziej powiększać. Uczucie, że piszę tutaj nie tylko dla siebie, że ktoś docenia moja pracę jest piękne, bardzo motywuje mnie to do działania! Zanim przejdę do konkretów, to jeszcze potrzymam was chwilę w niepewności. Chciałam serdecznie was zaprosić do śledzenia mnie na facebooku jak i instagramie, gdzie postaram się na bieżąco informować co u mnie słychać. Prawie zapomniałam! Jakiś czas temu rozmawiając i oglądając 20 metrów kwadratowych Łukasza razem z K. pomyśleliśmy, że moglibyśmy zrobić coś w tym stylu. Pomyślałam, że może są rzeczy, których o mnie jeszcze nie wiecie, a bardzo byście chcieli. Tak wiec w komentarzach pod tym postem możecie zadawać mi pytania na każdy temat, a ja postaram się odpowiedzieć na nie w postaci filmu, w czasie ferii. Teraz już nie zanudzając przechodzę do sedna mojego postu. Grono moich stałych czytelników powiększyło się o kilka osób, mam nadzieję, że przejrzeliście moje starsze wpisy, ale jeśli nie to już tłumaczę o co chodzi. Od listopada zaczęłam uczęszczać na lekcje śpiewu, co pozwala mi rozwijać swoje wokalne możliwości. Wczoraj wieczorem odbył się koncert kolęd zorganizowany przez szkolę muzyczną Etiuda w, której również uczę się grać na gitarze. W ramach tego wydarzenia miałam możliwość zaśpiewania kolędy Cicha Noc, którą swoją drogą uwielbiam - to chyba jedna z moich ulubionych kolęd. Przed wejściem na scenę bardzo się stresowałam, (akurat rano na próbie dopadła mnie jakaś dziwna chrypka) mam nadzieje, że na nagraniu nie widać tego aż tak bardzo. Szczególne podziękowania należą się panu Oskarowi, najlepszemu gitarzyście na świecie, który miał ochotę ze mną wystąpić, oraz K. który dzielnie wysiedział na całym występie słuchając mojego gadania, i nagrywając ten 3 minutowy film. Mam nadzieję, że wam się spodoba, a dla przypomnienia moje wcześniejsze nagrania. Jeśli macie ochotę możecie subskrybować mój kanał youtube, byłoby mi bardzo miło Do zobaczenia niedługo!



29 komentarzy:

  1. Lubię Twój głos i bardzo dobrze zaśpiewałaś cichą noc. Nie lubię tych przesadzonych "wyciągnieć". Świetna, prosta interpretacja :))

    OdpowiedzUsuń
  2. zaraz przejrzę wcześniejsze posty.
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne video
    Kisses
    Aga

    Check my new post
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie śpiewasz ja tam nie słyszałam żadnej chrypki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog. Obserwuję i liczę na rewanż;)
    pozdrawiam !;P

    OdpowiedzUsuń
  6. wow! ładnie śpiewasz :) ja się kompletnie na tym nie znam. gratuluję występu!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie że chodzisz na lekcje śpiewu!:)
    i gratuluję tego że blog sie rozwija!

    OdpowiedzUsuń
  8. łoł, masz naprawdę prześliczny głos :) obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog i głos
    obserwuję twojego bloga i myślę że ty też zaobserwujesz mojego bloga: various-tematy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. swietna sprawa z tym spiewaniem:)
    pozdrawiam

    http://kayyyma.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super głos,super post.Pozdrawiam i ślę buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie czytałam trochę o Tobie i widzę, że chciałabyś studiować filologię angielską :) Moja siostra to studiuje hehe :) To powodzenia Ci życzę :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog, zapraszam do siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeeej. Chciałabym mieć taki talent muzyczny jak ty. *.*

    JuliaRose
    www.myroseway.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. ojoj! ślicznie śpiewasz *.* życzę oczywiście samych sukcesów i czekam z niecierpliwością na kolejną notkę. Przeczytałam ze 30 ostatnich postów. Naprawdę rewelacyjnie piszesz i wgl ładna jesteś ^^ Obserwuje oczywiście :)

    ps.Jeśli możesz zaobserwuj również mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam kolędy!! Pięknie śpiewasz!!

    OdpowiedzUsuń
  17. jeju na początku myslałam ze na filmach jest Monika Kazyaka strasznie mi ją przypominasz

    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  18. śpiewasz cudownie ;) oby tak dalej:) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. pięknieee ! *.*

    lila-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. O.o masz cudowny głos!
    mam taką samą gitarę ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ile ja bym dała by śpiewać tak jak ty!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ty ślicznie śpiewasz <3
    Gdybym ja miała coś zaśpiewać na jakimś konkursie to by mnie od razu wyrzucili xd

    OdpowiedzUsuń