poniedziałek, 14 stycznia 2013

one step closer

Cześć! Nie było mnie tutaj jakiś czas. Województwo małopolskie teoretycznie ferie zaczyna od dzisiaj. Ja swoje planuje spędzić dość intensywnie. Mam nadzieję, że mało będzie takich dni, które spędzę w domu. Post pisze na szybko, bo niedługo będę musiała biec na swój koniec świata, żeby ratować mojego biednego K. który po swojej osiemnastce dosłownie zaniemówił. Przypominam wam, że możecie zadawać mi pytania na każdy temat, możecie to zrobić pod tym postem, a ja odpowiem na nie jak najszybciej się da. Zostawiam was z kilkoma zdjęciami z instagrama, i jednym autorstwa mojej dobrej koleżanki, która miała ochotę pojawić się na osiemnastkowej imprezie mojego chłopaka. Do zobaczenia mam nadzieje, ze niedługo!

39 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia. Ja również Ferie mam od dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam od dzisiaj ferie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 18 bywają ciężke, marzy mi się jakieś wolne :) ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też mam ferie i chcę je wykorzystać 100 % :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udanych ferii!. Ja swoje zaczynam dopiero 11.02...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia :)
    Też mam ferie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. to dobrze, że będziesz aktywnie spędzać wolny czas ;) ale pamiętaj, żebyś też odpoczęła ;) pooozdrawiam! =)

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie ferie zaczynają sie dopiero za 2 tygodnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka słodka fotka :)
    http://okomody.blogspot.com/
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnie zdjęcie jest słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :)
    ostatnie zdjęcie urocze *_* ;)
    obserwuję i pozdrawiam ;*
    http://mylifeisadreamx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję za komentarz :)
    Świetny blog, obserwuję.

    http://paulaandvictoria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. udanych ferii ! :)
    super zdjecie razem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ah..śliczne zdjęcie:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. aaaaaaaw, wyglądacie ślicznie razem! ; )
    http://inkaastyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietny blog :P!
    Obserwuje i zapraszam do siebie:))

    OdpowiedzUsuń
  17. I am following you now, would be great to follow me back,thanks :)
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja już obserwuję! :) Teraz ty:DD

    accidentalhappily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za komentarz, również obserwuję :) super zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  20. słodkie zdjęcie !! *.*
    fajny blog ;d

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczne zdjęcia :) Urocze

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja też mam ferie ! < 3
    Ja z Krakowa.. ;D


    Słodziaki z was ! :*
    szczęścia, i udanych ferii.


    zapraszam do siebie.
    welovebaranowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie mam.. no i szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  24. dzięki za komentarz;-) zazdroszcze ferii

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej :) uwielbiam Twojego bloga <3 aczkolwiek mam pytanie otóż słyszałam że masz młodszą siostrę mogłabyś zdradzić jak ma na imię ?
    Pozdrawiam :>

    OdpowiedzUsuń
  26. ja bym tylko siedziała w domu i nic nie robiła... dobra może nie :D ale czasem wolę poleniuchować :)) tez mam od 14 ferie xd

    lila-blogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. ja myślałam, że całe ferie spędzę w domu, ale jednak udało mi się tego uniknąć :)

    OdpowiedzUsuń
  28. This is so cute!♥ Are we following yet?!xx
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń