piątek, 18 stycznia 2013

Your lovesick melody is gonna get the best of me tonight

Dobry wieczór! Już teraz dla większości z was zaczął się weekend, jak planujecie go spędzić? Pierwszy tydzień minął tak szybko, chciałabym cofnąć się znowu do soboty. Jest już trochę późno, a ja ubzdurałam się, że ten post nie może się pojawić w żaden inny dzień tylko dzisiaj. Rano byłam przerażona, bo panowie robotnicy, którzy remontują klatkę schodową w moim bloku popsuli internet przez co trzeba było wzywać fachowców, którzy jeszcze bardziej pogorszyli sprawę. Na szczęście już wszystko działa. Przede wszystkim chciałabym podziękować wam za tak dużą liczbę komentarzy pod ostatnim postem. Mam nadzieję, że zawsze tak będzie. W dzisiejszym poście - stylizacja. Spodnie, które graja w niej główna rolę mogliście zobaczyć już w wersji bardziej sportowej jak i w połączeniu z delikatnym wełnianym sweterkiem. Dziś przyszedł czas na kolejną ich odsłonę w bardziej eleganckiej wersji. Dodatkowo, ten post jest premierowy dla mojej kurtki, którą już kiedyś na blogu pokazywałam, jednak nie była ona częścią żadnego otfitu. Mam nadzieje, ze wam się spodoba!

kurtka - Carry
czapka - Cubus
marynarka - Reserved
koszulka - Cubus
spodnie - Cubus
naszyjnik - Cubus
buty - din sko
torebka - allegro

Serdeczne podziękowania dla K. za cudowne zdjęcia. Jesteś najlepszy!

32 komentarze:

  1. Nie mam ciekawych planów na weekend... siedzę w domu, sprzątam i biorę się za zaległe szkolne notatki. Lepszego weekendu nie mogłam sobie wyobrazić :P.
    Świetnie wyglądasz, bardzo podobają mi się buty :).

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kurtka, bardzo też podoba mi się kolor spodni :) A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne masz te buciki! ;) Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładną, niespotykaną urodę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wieczór bez internetu i bez wina :O dramat:P hehe, nie no wino nie musi być, ale internet obowiązkowo! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są piekne *_* twoje "ubrane" nogi mnie urzekły <33

    OdpowiedzUsuń
  7. jej, zakochałam sie w kolorzespodni!

    OdpowiedzUsuń
  8. kurtka jest cudowna :)

    Dzięki za komentarz :)
    Aria ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit :) Kocham te rurki <3 Obserwuję i zapraszam do rewanżu u mnie : ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajna dupka mrrr *.*

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam spodnie z Cubusa! :) Są bardzo ładne i wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne zestawienie, podobają mi się wystające getry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. what a lovely outfit <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, perełki idealnie ją uzupełniły, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna stylizacja ; )
    Dziękuje za komentarzyk ; ))

    OdpowiedzUsuń
  16. super zestaw!zakochałam się w tej ogromnej torbie<3
    zauważyłam,że czasem odwiedzasz mojego bloga,więc może chciałabyś na niego zagłosować w konkursie nba bloga roku?:)Nie ukrywam,że byłoby mi niezmiernie miło:)
    http://www.blogroku.pl/2012/kategorie/-nie-chcial-am-umrzea-jedynie-prowokowal-am-l-mier,31f,blog.html

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  17. właśnie nadrabiam Twoje notki..i Dziewczyno!Jak Ty cudownie śpiewasz;O
    Uwielbiam Twój głos i cover "ewakuacji"-choć na co dzień nie lubię tej piosenki

    OdpowiedzUsuń
  18. gatki masz świetne. a bluzka bardzo ciekawa, nie powiem :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super stylizacja :) Zapraszam rownież do mnie :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo podoba mi się twój blog! cudowna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny blog+
    Obserwuję i liczę na rewanż ;D
    zapraszam na bloga
    http://moiezyciemujswiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń