wtorek, 26 lutego 2013

I'm just dreaming about holidays

Cześć! Luty powoli dobiega końca, całe szczęście. Na zewnątrz jest tak brzydka pogoda - śnieg prawie stopniał chlapa, chmury na niebie, to powoduje, że zupełnie nie mam ochoty robić zdjęć. Nie przedstawiłabym niczego ciekawego, bo zimą zakładam na siebie zwykły gruby sweter i dżinsy wiec.. Chciałabym wam podziękować, że tyle osób wzięło udział w moim pierwszym rozdaniu, oraz pogratulować wszystkim zwyciężczyniom. Dziękuję też, że ostatnio tak licznie odwiedzacie mojego bloga i dodajecie go do obserwowanych. To strasznie motywuje do dalszej pracy. Tak więc wiosno przyjdź do nas szybko, żebym mogła znów zarzucać was zdjęciami. Miałam tyle pomysłów w głowie, na kilka ciekawych stylizacji z ubraniami, które miałam w planach kupić. Dlaczego miałam? Seledynowy sweterek z Cubusa, który upatrzyłam już w grudniu - teraz na przecenie, jednak jest zbyt wąski, a nie ukrywam, że zależało mi na luźnym - do skreślenia z mojej listy must have. Miętowa koszula i spódniczka galaxy z Romwe - akurat teraz kiedy chciałam je zamówić - zostały wyprzedane. -,- Ale mam szczęście nie? Ale seledynowej czapki na pewno sobie nie odpuszczę i znajdę ja choćby nie wiem co! 
W niedzielę pojawi sie bardziej obszerny post, a to za sprawą sobotniego koncertu na, którym zaśpiewam. Mam nadzieję, że piosenka, którą wybrałam na ten dzień przypadnie wam do gustu. Swoją drogą macie ochotę przeczytać recenzję książki, która już kilka miesięcy temu wpadła w moje ręce, ale nie miałam wcześniej czasu, żeby ja przeczytać?

11 komentarzy:

  1. Również chcę wiosnę i słońce!. Mam już dość zimy... chociaż zimą nie można tego nazwać, raz śnieg a raz deszcz.
    Nowi czytelnicy i komentarze zdecydowanie motywują! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uczysz się francuskiego ? z początku myślałam, że to włoski ale tak się przypatrzyłam i stawiam na francuski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham wiosnę i już nie mogę się jej doczekać :D
    nienormalnienormalna16.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. już od marca wiosna ma do nas zawitać <3

    OdpowiedzUsuń
  5. ucz się ucz, póki mało słońca, jak nadejdzie wiosna nie da się usiedzieć nad ksiązkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uczysz się francuskiego <3 Ja też :)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja tam słówek się uczyć mogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miejmy nadzieje że dopiszę Ci więcej szczęścia z ciuchami :) Ja ostatnio tak samo tej zimy już miałam tyle par butów , że masakra bo za każdym razem mi się coś psuję :< no ale cóż teraz wszystko chyba tak robią- byle jak.
    Pozdrawiam i obserwuję :):)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też chcę mieć francuski ! Zamiast niego mam hiszpański -.- tymbarkowa-ona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog ;)
    jak chcesz to wpadnij też na mojego nowego bloga http://spaceforlive.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń