sobota, 9 lutego 2013

instagramowe początki

Cześć! Właśnie jestem na etapie odbywania drugich ferii zimowych. Czy was też zaskoczył śnieg? Wstaję w czwartek rano a tutaj tyle śniegu, który sprawił, że drogi były praktycznie nieprzejezdne więc nie musiałam iść do szkoły. W poniedziałek idę składać wniosek o dowód, więc też nie wybieram się do szkoły. Nie wiem po co jest mi on teraz, ale no nic, jak trzeba to trzeba. Trochę dawno nie dodawałam żadnych stylizacji, jest to spowodowane tym, że moi rodzice wybrali się na krótki urlop i zabrali ze sobą mój aparat. Mam nadzieję, że przywiozą chociaż jakieś fajne zdjęcia to być może kilka z nich zamieszczę na blogu. Tytułowe instagramowe początki chcę wam zaprezentować dziś, przypominam, że możecie obserwować profil nomoresurprises, wreszcie nauczyłam się go obsługiwać mam ochotę robić zdjęcia. Tak wiec dzisiaj kilka zdjęć ze stycznia i początku lutego.
 1. Miniaturowe drugie śniadanie Renaty
2. Przed oisemnastkowo
3. Kurujemy się z K. w jego centrum dowodzenia na końcu świata ♥
4. Rocznicowy prezent 

1. K. grzecznie czeka, aż wreszcie skończę przymierzać wszystkie ubrania.
2/ Tramwaj 52, nie pytajcie co robiłam bo nie wiem ;<
3. Zabawy instagramem w Prokocimiu
4. Tak, też mi się nudziło ;D

1. 7 rano
2. Religia start
3. Fleq bag
4. Jak już zrobiłam zdjęcia do dowodu, to samojebka czemu nie ?


26 komentarzy:

  1. super zdjęcia:)
    Bardzo ładna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też jestem na instagramowym początku :) świetna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale genialna ta torebka :D
    takie zdjęcia z instagramu są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnie zdjecia sa mega :) wpadaj jak chcesz :))

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdj . zaobserwowałabym, ale nie mam istagrama :D jak dorobie się lepszego telefonu to wtety założę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. okej może być wspólna obserwacja ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. No niestety śnieg zaskoczył:/ Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdj :D
    Oczywiście, że mam ochotę zaobserwować ! :D Ja już. :D Czekam na Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie tutaj. ;)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog;)

    Obserwuję i liczę na to samo :D

    OdpowiedzUsuń
  11. obserwuję ! i dziękuję za odwiedziny :)

    świetne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. rzeczywiście miniaturowe to śniadanko ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny blog,obserwuję i będę wpadać :)

    gosia-gos.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zdjecia ;)

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. genialne są takie kolaże! :) pozdrawiam, obserwuję i zapraszam do wygrania bransoletki ASKart!

    OdpowiedzUsuń