poniedziałek, 18 lutego 2013

Wystawa kotów

Cześć! Wracam do was po niespełna tygodniu z nowym postem. Ostatnie tygodnie są dla mnie dość wyczerpujące - dopiero teraz słowa mojej wychowawczyni o tym, że "druga klasa liceum jest najcięższa" zaczynają do mnie docierać. Od jakichś 3 tygodni codziennie z jakiegoś przedmiotu mam sprawdzian, cz to kartkówkę z dość dużej partii materiału. No, ale nic trudno - nie narzekam już. Przez cały ostatni tydzień w radio reklamowana była wystawa kotów, która miała się odbyć w sobotę i niedzielę. Mając wolny dzień wyciągnęłam K. na tę "imprezę". Ludzi było sporo,ale mimo to mojemu cudownemu chłopakowi udało się zrobić kilka zdjęć. Po tej wystawie wnioskuję, ze chcę mieć białego kota - są takie słodkie. ♥




 
Chcę wam jeszcze tylko przypomnieć, że wciąż możecie się zgłaszać o rozdania z Firmoo - zgłoszenia trwają do środy, także nie czekajcie! ;)

EDIT: Wyniki rozdania z firmoo - vouchery na kwotę 30$ wygrywają: Wiktoria Soliło, Oliwia Góra,  Anita Zań, Paulina Motyka, Kinga Żuk, Ania Sówka
Zwyciężczyniom gratuluję, sprawdźcie swoje skrzynki mejlowe, czeka tam na was wiadomość ;) 


24 komentarze:

  1. Ja kiedyś miałam białego kociaka, niestety potrącił go samochód po dwóch tygodniach -,-

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za odwiedziny!
    Ach, zazdroszczę Ci, uwielbiam
    koty marze by kiedyś wybrać się na taką wystawę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Za kotami nie przepadam:)Ale przyznam, że te są ładne:) Zerknęłam do kilku poprzednich wpisów, najbardziej podoba mi się z tymi okularami:) Możesz informować mnie o nowych notkach?Proszę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak coś wiem o tym, sama jestem w II liceum.. Ciągle coś a ja z powodu choroby rzec można że jestem "gościem w szkole" to już w ogóle ciężko nadrobić ;/
    A kociaki słodkie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kociaki :)
    uwielbiam wystawy kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodziaczki *o* kocham wystawy kotów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też mam masakrę w szkole... w pierwszej klasie tak nie było, ja chcę do pierwszej klasy! :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam koty, mam w domu dwa :D białe są urocze, ale masakrą są ich włosy na czarnych ubraniach :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Od kotów wolę psy ale przyznam że są słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojj. niestety wiem co mówisz, mimo że mam teraz ferie to aż się boję co mnie czeka po nich... jestem zawalona spr., kart. na bardzo długo..

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie to samo (tyle tylko że 3 technikum) nauczyciele zapowiadają już kartkówki i prace klasowe na połowę marca bo nie mają wolnych terminów u nas w dzienniku..

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne zdjęcia :) Uwielbiam wystawy kotów ;)

    floweryblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale słodziaki, aż słychać mruczenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kotki :)

    Zapraszamy na KONKURS: http://oczynamode.blogspot.com/2013/02/konkurs-giveaway-firmoocom.html Wygraj dowolną parę okularów z Firmoo.com (z darmową dostawą).

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne kociaki, ja mam rudego Ryszarda :D
    http://oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne kotki ;)
    chętnie bym jakiegoś przygarnęła :)
    pozdrawiam!

    Insolito

    OdpowiedzUsuń
  17. awww kitty is super cute!
    would you like to follow each other?
    A
    xx
    http://epiquemoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń