piątek, 29 marca 2013

coraz bliżej święta ;D

Cześć! Jak w tytule posta święta zbliżają się wielkimi krokami, a za oknem co? Śnieg. Zaczynam sie zastanawiać czy to Wielkanoc czy może jednak Boże Narodzenie? Od wczoraj większość z nas ma już pewnie wolne, chociaż nie ukrywając to ja zrobiłam sobie wolne już w poniedziałek. Muszę przyznać, że ten tydzień był całkiem udany. Najpierw sobotnia osiemnastka R. z której zdjęcie możecie podziwiać na moim facebookowym fan pageu, we środę bardzo miłe spotkanie ze znajomymi - było świetnie No ale nic, wracam do tego o czym tak naprawdę chciałam napisać. Idą święta, wszyscy już pewnie zabrali się za sprzątanie, robienie zakupów i innych różnych rzeczy, ale ciekawi mnie czy ktoś z was robi jeszcze pisanki? Zawsze strasznie mi się to podobało, ale jakoś nigdy nie miałam okazji - no może mama pomagała mi z wydmuszkami w przedszkolu. Ogólnie to bardzo fajna sprawa, mama kupiła farbki więc myślę, że jutro kilka jajek pomaluję. Nie jestem może jakąś artystką, więc cudów się nie spodziewam, ale zawsze będzie to jakieś zajęcie czasu, którego mam teraz bardzo dużo. Nie chcę was zanudzać swoimi wypocinami bo wiem, że większość z was raczej woli oglądać obrazki czy też zdjęcia dlatego dzisiaj - trochę inspiracji wielkanocnych pisanek. Mam nadzieję, że coś wam się spodoba i może sami spróbujecie, a jak tylko stopnieje śnieg i wyjdzie słonie obiecuję jakąś stylizacje.

14 komentarzy:

  1. Świetne inspiracje :)
    Jestem ciekawa jak to u mnie wyjdzie z tymi jajkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nigdy nie miałam daru do malowania pisanek, zawsze jakieś nieładne mi wychodziły:) piękne inspiracje, pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny mojego bloga ;)

    Zapraszam na nowy post!

    Wesołych Świąt! ;*


    Polinefashion

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne zdjęcia :)))

    xoxo
    http://my-fashioncity.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja robie pisanki, ja ;) zwykle kraszanki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie mama robi pisanki naturalnym sposobem w łupinach cebuli xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne te jajca :D
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie przepadam za okresem świątecznym :) ale jajeczka urocze! Drugie zdjęcia chyba zrealizuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajnie :)

    zapraszam na konkurs: http://madame-chocolate.blogspot.com/2013/03/konkurs-z-mergpl.html

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne inspiracje. Wesołych! ;)

    mbmalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Są genialne!Ja właśnie w tym roku też zastanawiałam się,czy nie pomalować jakoś bardziej niż tylko barwnikami..no ale skończyło się na tym,że nawet barwniki nam zginęły i musiałam pożyczać od sąsiadki!;>

    OdpowiedzUsuń