sobota, 9 marca 2013

I fall in love with...

Hej! Co słychać? Dziewczęta jak spędziłyście dzień kobiet? Był to dla was jakiś szczególny dzień warty świętowania, czy też może zwykły ja każdy inny? Tak na wstępie chciałabym podziękować wszystkim, którzy w ostatnim czasie lajkują mój fanpage na facebooku - jest was coraz więcej, co naprawdę ogromnie nie cieszy! Mam nadzieję, że tak będzie cały czas. Warto też podziękować chłopcom z klasy za pięknego czerwonego tulipanka, który niestety nie przetrwał podróży do domu, i wybrankowi mojego serca za urocze herbaciane róże (które uwielbiam), przepyszną czekoladę i przemiły liścik pisany w języku norweskim. Jak ja chce już wiosnę! Chcę słońce i błękitne niebo, chciałabym wreszcie wyjść z moim chłopakiem na długi spacer po końcu świata nie martwiąc się o to czy zaraz przypadkiem nie zamarznę. W dzisiejszym poście nie będzie moich zdjęć niestety. Dzisiaj na moim blogu chcę, żebyśmy poczuły wiosnę, może nie taką prawdziwą, ale kwiatki, kropki i pastele mogę być? Czy nie kojarzy się wam to z tymi cieplejszymi temperaturami?

Sukienki, to coś co uwielbiam! Mogłabym przygarnąć wszystkie, jakie tylko napotkam na swojej drodze. W szafie nie mam ich zbyt wiele, a to za sprawą tego, że jestem strasznym zmarzluchem, wiec w zimie bez grubych rajstop, a czasem nawet dwóch lub trzech par ani rusz, na wiosnę, to zazwyczaj chlapa i temperatury są jeszcze zbyt niskie - każdy podmuch wiatru powoduje gęsia skórkę na mojej skórze. W lecie, na dzień jak znalazł, gorzej wieczorem, kiedy brakuje rajstop, a temperatura znacznie spada znowu zaczyna robić mi się zimno. Chyba zacznę nosić rajstopy w torebce?! Najbardziej podobają mi się te bez ramiączek, są słodkie i bardzo dziewczęce. W swojej kolekcji posiadam piękną turkusowo czarna sukienkę z Tally wejl i ciągle mi się zsuwa. No nic, w każdym bądź razie w sukienkę na pewno zainwestuję!


Zakładam, ze nie jedna z nas ma w swojej szafie spódniczki. Mnie w każdej stylizacji urzekają te na gumce. Osobiście nie przepadam za spódnicami maxi - może dlatego, że niestety jestem strasznie niska i takie coś tylko włóczyłoby mi się po ziemi. Pokazałam tylko trzy, bo spódniczek na gumce możecie znaleźć mnóstwo - w różnych kolorach, i printach. W tę spódniczkę z romwe na pewno zainwestuje. Motyw galaxy podoba mi się już od jakiegoś czasu i jestem pewna, że sobie go nie odpuszczę. Postanowiłam też zakupić limonkową spódnicę z kokardą - na razie nie będę wam jej pokazywać, niech to będzie niespodzianka.


Postanowiłam ten post podzielić na kilka części, tak aby wam się nie znudziło, i tak żebym ja też miała o czym do was pisać w takie pochmurne dni jak ten. Dzisiaj miał być post z coverem, jednak nie udało nam się nagrać. Obiecuję, ze zrobię to najszybciej jak się da!
Mam do was jeszcze jedno pytanie - w związku z tym, ze rocznica bloga powoli się zbliża, może chcielibyście jakiś konkurs?

20 komentarzy:

  1. Ta sukienka w kropki jest przesliczna!
    Kisses
    Aga

    New posts
    Neon and studs!
    www.agasuitcase.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Błękitna sukienka *.*

    tymbarkowa-ona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale pokaż kiedyś tą spódnicę, jestem jej ciekawa ;) Limonkowa z kokardą, ahhh *.*

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam chodzić w sukienkach! :)) ta w kropeczki jest boskaa! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. miło ujrzeć tyle kolory w taki bury dzień. Potrzeba mi wiosny, sukienek, spódnic, mam dosyć kurtek, swetrów i warstw. :P

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie lubiłam sukienek, ale ostatnio się przekonuję ;)
    a do konkursu zawsze chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. pierwsza sukienka jest przepiękna *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne sukienki, pierwsza to mój faworyt:) A.

    OdpowiedzUsuń
  9. bez kitu mi też by się przydała jakaś sukienka/spódnica wiosenno-letnia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boże jaka ta pierwsza sukienka piękna!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mi również przydałaby się jakaś sukienka na wiosnę/lato :)
    zapraszam do siebie.
    nowa notka!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja tylko czekam na wiosnę/lato, i śmigam kupować sukienki :DD

    OdpowiedzUsuń
  13. neonowa spódniczka z top shopu skradła mi serducho. :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Sukienki i spódniczki, oj nie mogę się doczekać kiedy zrobi się ciepło i wyciągnę je z szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Aj jakie ładne:) Ja już chcę wiosny!;D
    Bardzo chciałabym jakiś konkurs:)
    Pozdr.

    OdpowiedzUsuń
  16. fajny wpis, ale muszę cię poprawić bo to nie są spódniczki na gumce tylko uszyte z koła ;)

    OdpowiedzUsuń