sobota, 23 marca 2013

new in

Cześć! Znowu was zaniedbuje. Przepraszam. Szkoła strasznie daje w kość, a oprócz tego przecież trzeba mieć jakieś normalne życie. W ciągu tego tygodnia przez 3 dni nawet nie miałam czasu, żeby włączyć komputer i wysłać zagadnienia na historię, a co dopiero napisać post. Ale już jestem! Niby mamy trzeci dzień wiosny, a za oknem piękny śnieg, który uniemożliwił mi założenie sukienki na osiemnastkę na, którą zaraz wychodzę. Dzisiaj chciałam pokazać wam c nowego znalazło się w mojej szafie. Wiosna "zbliża się wielkimi krokami" a ja od dawna chciałam mieć czerwone buty w swojej szafie. Nie ważne czy miałyby być to sandałki, balerinki czy szpilki, byleby czerwone i znalazłam swoje cudeńka. Koturny w kolorze intensywnej czerwieni znalazłam w CCC już w styczniu, jednak dopiero teraz miałam okazję je kupić. Mam nadzieje, że będę miała wiele okazji do ich założenia. Chciałam, żeby dziś była ich premiera razem z outfitem, ale ich odkryty palec nie pozwoli mi na wyjście w nich z domu. No nic trudno. Żeby nie przedłużać wrzucam zdjęcia. Jak wam się podobają? Co wy planujecie zakupić nowego na wiosnę? ;)

12 komentarzy:

  1. bardzo ładne buty <3
    niestety śnieg uniemożliwia nam wiele rzeczy, które chcielibyśmy zrobić .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo dziewczyno, buty są rewelacyjne!
    Też mam już dość tej pogody, słyszałam że na początku kwietnia ma już być poprawa... Nie warto wierzyć w prognozy ale żyję nadzieją, że wreszcie wyjdę z domu bez kurtki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam nadzieję, że już niedługo zrobi się całkiem ciepło i będę miała okazję zobaczyć Cie w tych ślicznych butach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hei . Zostałaś nominowana do Versatile Blog Award . Szczegóły u mnie .
    tymbarkowa-ona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne butki !
    Czerwony jak najbardziej ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam czerwone buty! Piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te czerwone koturny są mega! Bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu ! : )
    Świetny blog !
    Obserwuję i liczę na to samo ; )
    + KOCHAM CZERWONY KOLOR : ) A BUCIKI SĄ PIĘKNE :)

    OdpowiedzUsuń