niedziela, 31 marca 2013

rok z no more surprises

Dzisiejszy post jest dla nie szczególnie ważny. Bardzo się cieszę, ze mogą to napisać ale blog obchodzi dzisiaj swoje pierwsze urodziny. Trochę w to nie wierze, że tyle czasu już minęło od kiedy napisałam pierwszy post. Szczególne podziękowania należą się K. który dzielnie wspierał tworzenie tego przedsięwzięcia, wszystkim tym, którzy w jakiś sposób przyczynili się do rozwoju mojego bloga, no i oczywiście Wam - za to, że jesteście i czytacie te moje wypociny. Przez ten cały rok udało mi się zdobyć wielu stałych czytelników, prawie trzystu obserwatorów, prawie 90 fanów na facebooku (mam nadzieję, że was tam przybędzie ;)) a blog liczy sobie prawie trzynaście tysięcy wyświetleń. Czy może być coś lepszego? Mam nadzieję, ze następny rok z Wami będzie jeszcze lepszy od tego, który był. Obiecuję więcej stylizacji no i oczywiście częstsze posty. Teraz mam pytanie do was, która z moich stylizacji minionego roku podobała wam się najbardziej?

63 komentarze:

  1. gratuluję wytrwałości i życzę kolejnego roku z nami! :) co do stylizacji, to mnie najbardziej urzekła ta pod drzewem w białym swetrze i jasnych dżinsach - uwielbiam taką prostotę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :):*

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję i życzę dalszego owocnego blogowania:) A.

    OdpowiedzUsuń
  4. aż szkoda, że nie śledziłam Cię wcześniej. Gratuluję, i oby więcej tych rocznic! :)
    obserwuję, jeśli pozwolisz :)
    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Rudy to twój naturalny kolor ? o.O
    Śliczna jesteś ;))a tak po za tym to 1 i 2 rząd. ;)) idziesz do obserwacji. ;)
    zajrzyj jeszcze kiedyś :
    lidka-lidka-zwariowana-nastolatka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka wspaniała aura panująca na tych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję! Bardzo chciałabym, aby mój blog miał już rok, ale do tego jeszcze długo czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana, życzę wszystkiego dobrego, dalszej radości z prowadzenia bloga i jeszcze większej liczby stałych czytelników!.
    Moi faworyci - stylizacja 4, 6 i 9 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję. Powodzenia w dalszym prowadzeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję i życzę dalszych sukcesów :)
    Obserwujemy?
    Zapraszam serdecznie!
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba najfajniejsza stylizacja to dżinsowe szorty i żółta koszulka . Mokrego Dyngusa :D .

    tymbarkowa-ona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o, w takim razie życzę wielu blogowych sukcesów, dużo czytelników i jeszcze więcej przyjemności z pisania bloga :)

    Chyba nikt nie cieszy się ze śniegu, a moi rodzice też mówią mi co chwilę żebym się przyzwyczajała bo ma być tak podobno częściej. Ja też planowałam się pouczyć ale jak zwykle nic z tego nie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy rok i oby nie był ostatni! Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  14. No to wszystkiego najlepszego! By nadal Ci się tak dobrze pisało! :D
    Obserwuję, liczę na rewanż :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Najlepszego! :3
    Obyś była z nami jeszcze bardzo długo.;)

    OdpowiedzUsuń
  16. najlepszego :)
    i cierpliwości w rozwijaniu się dalej :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog : )
    Zapraszam Do mnie : http://rooksana-roox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem tutaj pierwszy raz, ale z tego co widzę w tym poście miałaś świetne stylizacje :) Szczególnie podoba mi się ta na zdjęciu w trzecim rzędzie w środku :) Super :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia w blogowaniu, Optymistyczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia ! : )
    Obserwujemy ?? Ja już : *
    Pozdrawiam ! ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. nie należę do Twoich stałych czytelników bo dopiero Cię "znalazłam", a właściwie Ty mnie:) gratuluję roku i życzę kolejnych:)))
    jeśli chodzi o zdjęcie to bardzo podoba mi się pierwsze z prawej, urocze:)
    zostaję na dłużej:)))

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie tu :3
    obserwuję i liczę na rewanż :D
    http://melanchoolia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. jejkuś ale Ty śliczna :)

    obserwujemy?
    buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
  23. Wielkie gratulacje dla Ciebie. ;)
    Ps. Zaobserwowałam i liczę na to samo z twojej strony. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. W takim razie życzę jeszcze więcej sukcesów i powodzenia ;-)
    a co do mojej bazy pod podkład to kupiłam ją w naturze za 14.99 ale na allegro jest ich full i są tańsze :) jednakże jeśli dodać koszt przesyłki to na to samo w sumie wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękne podsumowanie - takie radosne i wiosenne :) powodzenia życzę i jeszcze wiele takich roczków ;)

    +obserwuję :)
    i zapraszam do tego samego :)
    http://renewsway.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Przez ten czas duuużo się tu zmieniło, a nawet stylizacje są zdecydowanie inne. Może bardziej dorosłe, ale podoba mi się to. Życzę samych sukcesów, bo na blogach szafiarskich trudno jest się wybić.

    http://nightingalessfairytales.tumblr.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Gratuluję roku! ♥ Trzymam kciuki za dalsze sukcesy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Roczek? Gratuluję : D Więcej życzę ; ] Która stylizacja najlepsza? Wszystkie supper *o* : D

    prawdziwieinaturalnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy!!! :D
    Blog jest super!
    xoxo

    http://pearlinfashion.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  30. Gratuluję, życzę wytrwałości w dalszym blogowaniu.
    Bardzo podoba mi się środkowe zdjęcie w 3 linijce :D

    http://www.lookatmk.blogspot.com/
    Obserwuję i zapraszam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  31. gratuluję i życze kolejnego roku! masz świetny kolor włosów :) może obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  32. sukienki są śliczne! c:

    GRATULACJE! :)

    Jasne,możemy wspólnie obserwować,ja już i czekam na Ciebie.:*

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję sukcesu i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu:)

    zgadzam się z blogerką wyżej, masz fajny kolorek włosów:)
    co do stylizacji, każda ma w sobie "to coś" :)

    obserwuję i gorąco zachęcam do tego samego:)
    kobieca-testerka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Gratuluję! :) Też ostatnio "obchodziłam" pierwsze urodziny bloga :) Dalszych sukcesów życzę! <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Życzę kolejnych takich dobrych lat z blogiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. gratuluję :)
    pozdrawiam i obserwuję !

    OdpowiedzUsuń
  37. wszystkie są genialne, jesteś piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie stylizacje są bardzo fajne, ale nr. 8 jest fenomenalna :) Gratulacje z powodu urodzin bloga, jest naprawdę świetny. Przy okazji chciałabym podziękować za miły komentarz :]

    OdpowiedzUsuń
  39. No no gratulację ! ; )
    Mój blog też nie dawno miał rok. ; )

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny Blog ; ) Obserwuję ; D
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Okej Notka ; ) Śliczne zdjęcia ♥ .
    Pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  41. Moje gratulacje, tylko pozazdrościć sukcesu! :D Co do stylizacji, bardzo podoba mi się Twoja miętowa sukienka, oraz zdjęcie przy drzewie - jasny sweterek i wisiorek, bosko! Dziękuję także za komentarz u siebie :)

    obserwuję, triadlight.blogspot :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję.; ) Mój Blog ma pół roku.; )
    Obserwujemy ?? Czekam na odpowiedź.: )
    Pozdrawiam !! < 3

    OdpowiedzUsuń
  43. Gratulacje :) Obserwuje i zapraszam do mnie :)
    http://stroutfitter.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  45. Gratulacje :)
    Ślicznie wyglądasz.
    Zapraszam ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. świetnie wyglądasz :) super blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo podoba mi się u Ciebie :)) Jak masz chwilę to zapraszam do mnie :))


    www.limitofcontrol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. wszystkie stylizacje są ładne;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Szacunek dla ciebie za wytrwałość ♥ Świetna notka.
    Obserwuję i liczę na rewanż.
    http://only-in-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję! I życzę powodzenia! :))

    OdpowiedzUsuń
  51. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Amazing outfits! So beautiful:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  53. gratuluję i wytrwałości ;>

    OdpowiedzUsuń