środa, 6 marca 2013

take a bow

Cześć! Za oknem piękna, słoneczna pogoda - u mnie temperatura dobiła uwaga, aż 17 stopni! Jak zwykle przepraszam, że nic nie piszę, znowu moja wymówką jest szkoła, ale ale! Dzisiaj jest mój szczęśliwy dzień - zaliczyłam półrocze z matmy i udało mi się pozytywnie napisać sprawdzian z funkcji wymiernej, więc może jednak uda mi się przejść? Została mi jeszcze tylko fizyka, więc mam nadzieje, że szybko uda mi się tutaj do was spowrotem wrócić. Ostatni tydzień był napięty - mnóstwo sprawdzianów do napisania i przygotowania do koncertu, który odbył się w minioną sobotę. Miałam wrzucić film z niego, ale jednak tego nie zrobię, bo jakość jest straszna - powtórzymy w sobotę tę piosenkę i postaram sie coś nagrać. Żeby jednak nie zostawiać was z niczym wrzucam zdjęcia z koncertu, wraz z moim outfitem. Hope you like it!
sukienka - pull&bear
marynarka - reserved
buty - allegro

6 komentarzy:

  1. Wyglądałaś rewelacyjnie! :D

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. będzie jakiś filmik?:) śliczna, koronkowa sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chcę na Twój koncert <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na filmik + śliczny outfit *.*

    tymbarkowa-ona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wyglądasza i niecierpliwie czekam na filmik pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń