sobota, 13 kwietnia 2013

Cece of sweden - Szampon z witaminami i ekstraktem z grapefruita

Cześć! Wybaczcie mi ze ostatnio bardzo rzadko piszę. Czekam tylko na matury, żeby K. mógł zrobić mi trochę zdjęć. Ten tydzień był wyjątkowo ciepły. Dzisiaj już nawet wyciągnęłam swoja skórzaną kurtkę! Mam nadzieje, że taka pogoda się utrzyma (nie mówię tutaj o tym deszczu, który pada raz na jakiś czas). Przychodzę do was tym razem z małą recenzją. Nie pojawiało się tutaj dotychczas nic takiego wiec czas to zmienić. Mowa tutaj o recenzji szamponu marki Cece of Sweden.


 "Profesjonalny szampon z kompleksem witamin i ekstraktem z grapefruita, do każdego rodzaju włosów pozbawionych objętości. Witaminy zawarte w szamponie przywracają włosom witalność, poprawiają kondycję, a ekstrakt z grapefruita dodatkowo dodaje objętości fryzurze.Włosy odzyskują miękkość i zdrowy wygląd."

W swoim składzie zawiera Witaminy z grupy B, witaminy A i H, naturalny wyciąg z grapefruita. 



 Moja opinia?
Wypróbowałam już tyle szamponów, a to do włosów przetłuszczających się, a to do farbowanych. W każdym coś mi nie pasowało. Wreszcie znalazłam ten jeden jedyny! Ten zakup to strzał w dziesiątkę. Kupiłam go w rossmanie za 12 złotych, a w butelce mieści się 500 ml. Moje wcześniej zniszczone i sianowate włosy po użyciu szamponu i odżywki nawilżającej z Alterry stały się przede wszystkim miękkie, co było wcześniej dość dużym problemem. Ślicznie pachną a to za sprawą jego cudownego grejpfrutowego zapachu. Może nie utrzymuje się on bardzo długo na włosach (ja dopiero po kilku godzinach przestaję odczuwać ten piękny zapach), ale ostatnio nawet mój kochany chłopak powiedział "że ładnie pachną mi włosy" co chyba nigdy się nie zdarzyło. Włosy pięknie się błyszcza a co najważniejsze są odżywione! Niestety końcówek moich włosów nie uratował, (jak można nie chodzić przez rok do fryzjera?!) ale po podcięciu pozwoli mi na zdrowe zapuszczanie. Jest to produkt, który z ręką na sercu mogę wam polecić, tak wiec jeśli jeszcze szukacie swojego jedynego to wypróbujcie. :)

10 komentarzy:

  1. Nie miałam takiego ;3 Witać, że po twojej opinii był to udany zakup ;3 Może kiedyś go wypróbuję :D
    Wpadnij ♥ | http://best-frieend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Zachecilas mmnie, 12 zl w Rossmannie, dobra dostepnosc, fajne dzialanie- czego wiecej chciec? ;) Pozdrawiam, zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. jest jakaś wersja do suchych włosów ?:>

    OdpowiedzUsuń
  4. a nie przetłuszcza włosów? bo ciekawa opcja, ale do moich tłustych włosów niewiele kosmetyków się sprawdza.

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. moja bratowa używa tego szamponu i bardzo go chwali:)

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki na pewno spróbuję :))

    OdpowiedzUsuń
  7. już kilka razy się na niego napotkałam w Rossmanie, ślicznie pachnie ten wiśniowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wypróbowałam i nikomu go nie polecę - jest okropny, najgorszy szampon jaki kiedykolwiek miałam. Po 1. trzeba wylać całą garść, żeby umyć włosy, bo się słabo pieni i źle rozprowadza po włosach, po 2. strasznie plącze włosy,które się potem elektryzują i nawet odżywki nie pomagają. TRAGEDIA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co do tej elektryzacji i plątania się to ja bym nie powiedziała :) no wiesz, każdy ma inne włosy, prawda? Mnie osobiście on bardzo do gustu przypadł, dlatego go tutaj poleciłam, chociaż nie będę ukrywała, ze nie potrafię zostać przy jednym szamponie na długi czas toteż zapewne jak tylko mi się skończy to pójdę kupić jakiś inny :)

      Usuń
    2. no jasne, ze wszystkim tak jest, że jednemu pasuje, a dla drugiego to porażka. Dla mnie niestety jest straszny, włosy mam po nim jak siano ;)

      Usuń