czwartek, 25 kwietnia 2013

checkered shirt

Cześć. Nie wiem czy moda męska was interesuje, ale ja lubię od czasu do czasu spoglądnąć na fajnie ubranego faceta. Dla przykładu mojego chłopaka. Ostatnio dał mi się sfotografować, a oto i tego efekty. Nie ukrywając, uwielbiam chodzić z moim chłopakiem w poszukiwaniu jakichś rzeczy dla niego i niektóre z nich, które ma już u siebie są moją inicjatywą. Koszula w ciekawą kratę - coś dla spokojnego informatyka Zespołu Szkół Łączności, w połączeniu z czarnymi dżinsami i sportowymi butami to strzał w dziesiątkę dla osiemnastoletniego mężczyzny. Niby na luzie, ale ta zapięta po prawie samą szyję koszula sprawia, że całość nie wygląda już tak nudno, a raczej sprawia, że cała stylizacja jest trochę bardziej elegancka. :)







koszula - Cropp
spodnie - h&m
buty - Cool Sport Burton
okulary - no name

11 komentarzy:

  1. bardzo dobra stylizacja takie lubie u chłopaków ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. nardzo fajnie jest ubrany Twój chłopak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. widać, że pracujesz nad chłopakiem :) fajna koszula. U mnie jednak podstawa to szersze spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. widac kobieca reke :D

    buty sa fajne :)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. BUTY ETNIES A NIE JAKIŚ COOL SPORT GÓWNO >>

    OdpowiedzUsuń
  6. chłopak sprawdził się jako model:) fajna luźna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń