niedziela, 28 kwietnia 2013

firmoo free glassess

Cześć! Bardzo się cieszę, że mogę napisać dzisiaj ten post. Mam dla was wspaniałą wiadomość. Firmoo rozdaje Wam darmowe okulary!
Czy jesteście już znudzeni swoimi oprawkami? Teraz będziecie mieli okazje na zmianę. Firmoo oferuje wam parę okularów za która nic nie zapłacicie. Oprawki, szkła i wysyłka są całkowicie za darmo
Jak długo osiadacie swoje okulary? Jestem przekonana, że nie macie zbyt wielu okazji do ich zmiany. Okuliści zalecają coroczne badania w celu wykrycia ewentualnego pogorszenia się wady wzroku. Jeżeli posiadasz receptę na nowe okulary, ale nadal nosisz stare, jesteś w grupie ryzyka pogorszenia wzroku. Jeśli chcecie otrzymać nowa parę okularów całkowicie za darmo, serdecznie zapraszam was tutaj.
Ja mam już swoją parę okularów z Firmoo i szczerze mogę ją wam polecić, a wy kiedy sięgniecie po swoją?

12 komentarzy:

  1. fajne okularki :) bardzo Ci pasują takie oprawki. Nie ma to jak niedzielny chill z książką :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również byłam ze swoich zadowolona:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne okulary, ciekawy blog :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w takich oprawkach c:
    Piękny masz kolor włosów *o*

    OdpowiedzUsuń
  5. W sumie to nie pogardziłabym nową parą okularów, więc być może się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna uroda,zazdroszczę takiego koloru włosów!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne te oprawki:) ja na szczęście, jeszcze nie potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nominuje się do Liebster Award!
    Dowiesz się na moim blogu więcej!
    moda-ma-zasady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. okulary fajne, szkoda że ja wyglądam beznadziejnie w okularach:(://

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne okularki! ^^
    Mam do Ciebie wielką prośbę, wejdź w moją notkę i kliknij proszę link do sklepu. Będę ogromnie wdzięczna! :)
    Link do notki: http://weronika-space.blogspot.com/2013/04/sheinside.html

    OdpowiedzUsuń