wtorek, 16 kwietnia 2013

flowers

Można powiedzieć, że ostatnio pogoda nas rozpieszcza. Ponad 15 stopniowe temperatur i słońce bardzo mnie cieszą, chociaż właśnie utknęłam w domu z okropnym bólem gardła i chrypką. Niedawno zakupiłam nowy obiektyw do swojego Pentx'a a mianowicie Sigme 50mm z przysłoną 1.4. Na razie wraz z K. testujemy jego możliwości. Dlatego w dzisiejszym poście chciałabym pokazać wam stylizację sfotografowaną przy pomocy właśnie tego obiektywu. Wiosna zawitała, powinniśmy się cieszyć i ubierać na kolorowo, a ja akurat wczoraj wyjątkowo miałam ochotę na biel i czerń. Jednak, żeby nie było tak smutno ożywiłam stylizacje kwiatkami. Co myślicie o takim połączeniu ? Lubicie kwiatowe printy?


marynarka - Reserved
t-shirt - Cubus
spodnie - Stradivarius
buty - din sko
chust - h&m
okulary - kari
torebka - allegro

20 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! ;-))
    Słodki piesio ;D

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajowe trampki :)
    Zapraszam do skomentowania nowego postu: http://understandmystyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak na razie obiektyw sprawdza się świetnie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. haha, pieska coś swędziało ;d
    te kwiatki wtrącone w stylizacje są mega urocze :)

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładne zdjęcia wyszły . :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te okulary i buty bardzo ładnie do siebie pasują <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Super okulary. Bardzo fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  8. połączenie bieli i czerni na ten sezon bardzo mi się podoba:) a kwiatowe dodatki np trampki są moim zdaniem świetne:) super wyglądasz:D

    OdpowiedzUsuń
  9. obiektyw to podstawa. Uwielbiam takie kwieciste wzory :)) śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. ano, luuubię tym bardziej gdy jest wiosna lub lato:> haha, niezłe ujęcie psa i świetne zdjęcia:>

    OdpowiedzUsuń
  11. ojj bardzo rozpieszcza ;) tylko najgorsze jest to , że dostałam katar + ból gardła ;c
    Ps. obserwujemy ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekne zdjecie, super okulary :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  13. ja tez mam chrypke, to na pewno pzez te skoki temperatury.
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. genialne buty!<3

    Może wpadniesz, od niedawna bloguję, chciałabym znać każdą opinię, to dla mnie bardzo ważne♥ Obserwujemy?♥
    http://begin-with-nothing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne buciki i okularki;p
    http://smieszkaeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale boskie okularki <3 Gdzie kupiłaś?
    Zapraszam do mnie :*
    http://call-me-susan-elizabeth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacyjny outfit *.*

    ***
    slodko-kwasno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń