niedziela, 21 kwietnia 2013

i'm into you

Hej! Przez ostatnie kilka dni, byłam w dość opłakanym stanie. Raczej moje gardło było w opłakanym stanie. Nie cierpię tych momentów kiedy odmawia posłuszeństwa, boli jak nie wiem, a dodatkowo pojawia się chrypa! Jutro przepadnie mi kolejna lekcja śpiewu. No nic. Dzisiaj była tak piękna pogoda, że postanowiłam nie siedzieć dłużej w domu. Na reszcie normalnie się ubrałam, zabrałam aparat i poszłam na przystanek zrobić niespodziankę mojemu najlepszemu fotografowi. Właściwie pół dnia spędziliśmy w parku. Zaczęliśmy też oglądać "Tylko Ciebie chcę" - ciekawi mnie co stanie się dalej. No nic w każdym bądź razie chciałam jeszcze dodać, że dzisiejszy post jest premierą moich cudownych czerwonych koturn, które jednak po założeniu są strasznie ciężkie do opanowania. Jesteście świadkami rozpoczęcia mojej nauki chodzenia w tak wysokich koturnach. :)


t-shirt - Cubus
spódnica - Cubus
okulary - C&A
buty - CCC
torebka - Reserved

20 komentarzy:

  1. Śliczne zdjęcia :)
    ładne spódniczki.
    Zdolnego masz fotografa.
    Świetne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz prześlicznie, Bardzo podoba mi się taki dziewczęcy look

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczna! Cudna spódnica i te buty :)) Zdrowia życzę i lepszego samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też ostatnio chorowałam. ; ) wiosna, wiosna.

    oliwiowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnny zestaw :) Super torebka, ma fajne kolory. Obserwujemy? :D modajestnaszapasja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz zjawiskowo!. Na prawdę ciężko się w nich chodzi?. Jak dla mnie koturny są najwygodniejszymi wysokimi butami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam takie stylizacje: czarne rajstopy, krótko spódniczka, jakieś biały top
    może wzajemna obserwacja?? :)
    www.arcbleu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. oo. tak znam ten stan kiedy bolące gardło mam :D mnie też bolało, ale na szczęście już przestało :)

    bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach. aa buty - piękne, chociaż ja osobiście nie założyłabym takich bo zaraz bym leżała :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialny outfit! ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Taaak, skądś to znam. Większość butów ale nie wszystkie strasznie mnie obcierają itd. Mam rozmiar 37,5 więc jeśli idę kupić buty, to muszę poświęcić na poszukiwania mnóstwo czasu...

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne zdjęcia :) Super stylizacja :)
    Obserwujemy?
    http://jakdwiekroplewody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne prezentacje i piękne buciki <3 <3 <3


    zapraszam do mnie
    blogbelieveinyourself.blogspot.com

    PS: Obserwuję i liczę na rewanż :*

    OdpowiedzUsuń
  13. fajnie to wszystko wygląda, a buty mają super mocny kolor:) ale mnie zauroczyła spódnica - piękna:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Masz bardzo podobny żakiecik do mojego!:)
    Śliczna stylizacja,bardzo mi się podoba!
    Kochana OBSERWUJĘ CIĘ i POLUBIŁAM CIĘ na fc:)
    Byłoby mi bardzo miło,jeśli odwdzięczyłabyś mi się tym samym;*
    Pozdrawiam serdecznie!Będę do Ciebie wpadać:)

    http://imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super stylizacja, buty najpiekniejsze :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie wyglądasz;)
    Buty są świetne <3

    http://asiaafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Super blog, świetny strój. Obserwujemy- ja już. :)
    http://littlecokies.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekne zdjecia!!!!! Super!!
    Obserwujemy:-
    http://love-lm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń