poniedziałek, 6 maja 2013

fleq bag

Hej! Majówka dobiegła już końca. Jak ją spędziliście? Ja mogę jeszcze troszkę poleniuchować ze względu na matury (maturzyści powodzenia!). Po powrocie trzeba zacząć szybko poprawiać oceny i Warszawa ♥ Dzisiaj chciałam wam pokazać stylizacje w, której głównym elementem miała być torebka w kropki. Zakochałam się w niej od pierwszego wejrzenia. Sweterek i szorty były moim połączeniem sylwestrowym, ale na zwykłe normalne słoneczne dni też się sprawdza. Jak wam się podoba?
 sweterek - Cubus
szorty - Stradivarius
torebka - fleq
buty din sko

16 komentarzy:

  1. mi się wszystko podoba :)) torba, trampki, rajstopy, szorty :) i co teraz? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Informuję, że z powodów osobistych mój blog pracuje teraz pod tym adresem: http://www.dalilahome.blogspot.com/ xoxo Lila
    zapraszam i liczę, że dołączysz do obs + ja cb obserwuję

    http://dalilahome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne rajstopy ! :)
    ogólnie też bardzo fajnie .

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie wyglądasz :)
    zapraszam do siebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz ;))

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz :) kolor sweterka jest obłędny!
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudownie wyglądasz sweter jest megasny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. na prawdę fajna stylizacja:) plus za świetne trampki i torbe:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Torba jest piękna ale cała stylizacja prezentuje się jeszcze piękniej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. masz kompleksy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki podobaja mi się najbardziej ! Reszta stylizacji też jest super :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię tego typu stylizacje. Świetnie wyglądasz w tym zestawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetna torebka ! ;) obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej!
    Pytałaś czy obserwujemy...
    Ja już :D Liczę na rewanż :p

    OdpowiedzUsuń