wtorek, 14 maja 2013

Nowe okulary od Firmoo, za darmo!

Hej. Zakładam,że nie lubicie swoich stylizacji bez żadnych dodatków. Chciałybyście choć trochę zmienić swój styl, albo po prostu potrzebujecie nowej pary okularów? Firmoo Ci to ułatwi. Właśnie ogłosili nowy program - "Pierwsza para okularów za darmo". Okulary są dostępne, dla ludzi z całego świata, a już teraz możecie zmówić majowe nowości, które właśnie pojawiły się w ich asortymencie. Płacisz tylko, za przesyłkę, która mimo wszystko nie jest tak bardzo droga. Tutaj możecie przeglądnąć nowości od Firmoo. Ja chciałam zaprezentować wam swoje typy.


Chcecie może konkurs z Firmoo?

6 komentarzy:

  1. Ile kosztuje taka przesyłka? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koszt to jakieś 18$ wiec około 60 złotych, choć jak na okulary, to moim zdaniem warto :)

      Usuń
  2. Fajne są okulary na tej stronie. Tylko zawsze się zastanawiałam ile kosztuje przesyłka. Wiesz może?

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie.. zajrzę :)
    + próbuje wrócić do dawnej formy bloga (kom i obser.)bo z powodów osobistych musiałam zacząć od nowa. :(
    Liczę na twoją pomoc (ja już od dawna u cb obserwuję):)

    dalilahome.blogspot.com <- zapraszam

    xoxo
    Lila

    OdpowiedzUsuń
  4. może się skuszę :)
    zapraszam do mnie!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. podobnie jak dziewczyny wyżej: wiesz ile kosztuje wysyłka, bo okulary fajne ?

    OdpowiedzUsuń