piątek, 3 maja 2013

photo session with..


Witajcie moi drodzy! Jak spędzacie majówkę> Moja trochę deszczowa, ale muszę przyznać, że nie nudzę się aż tak bardzo. Na niebie właśnie pojawiło się słońce, więc pomyślałam, ze pokażę wam dzisiaj efekty mojej pracy z Pauliną. Kilka dni temu wreszcie miałyśmy okazję, żeby się spotkać, trochę pogadać no i oczywiście zrobić jakieś ciekawe zdjęcia. Cóż wiem, że nie jestem świetną modelką, raczej nigdy nie będę - ale mając tak wspaniałych fotografów obok siebie zawsze znajdzie się kilka zdjęć które naprawdę mi się spodobają. A tak swoją drogą to pomóżcie dobić do setki mojemu fan page'owi proszę! :*


21 komentarzy:

  1. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Brawa dla fotografa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne zdjęcia ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześwietne zdjęcia ; ) Obserwuję ; *
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam ; *

    OdpowiedzUsuń
  4. slicznie ! ;)
    obserwuje ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne zdjęcia, miło, że chociaż u Ciebie słońce. Do kogo nie wchodzę, wszędzie pada ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja swojemu wystawiłabym walizki za drzwi i koniec zabawy. Nie, to było w poprzednim wydaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia :)

    ja wyjechałam we wtorek, udało się na 3 dni i miałam ładna pogodę. Dobrze, że wróciłam jak się zepsuła bo nie miałabym co robić nad zalewem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. spodnie kupiłam w takiej małej miejscowości - Tuszyn, maja tam taki wielki rynek. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zdjęcia ^^
    Niech majówka trwa i się nie kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładne zdjęcia:) a co do majówki to u mnie niestety deszczowo:(

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny blog :) bardzo ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też niestety deszczowo. Śliczne zdjęcia! ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia :)
    Świetnego masz fotografa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominuje cię do VERSATILE BLOGGER AWARD
    Dowiesz się więcej na
    moda-ma-zasady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń