niedziela, 19 maja 2013

welcome to the world

Cześć. Przepraszam, że ostatnio tak rzadko do was piszę, ale moje życie ostatnio nabrało jakiegoś zawrotnego tempa. Tu szkoła, tutaj przygotowania do zakończenia roku w szkole muzycznej, gdzieś po drodze jeszcze coś się przytrafi, a no i nie mogę przecież zapomnieć o spędzaniu czasu z K. to wszytko sprawia ze nie mam chwiali by usiąść na spokojnie i napisać coś dla was. Dzisiaj przychodzę z miłą informacją. Jak myślicie, czemu taki tytuł posta? Otóż we wtorkowe popołudnie spotkała nas niespodzianka i ogromna radość. Na świecie pojawił się mój mały kuzynek. - jego rodzice zdecydowali, że na imię będzie miał Kamil (co za dziwny przypadek?! :D). Wczoraj miałam okazję o zrobienia mu kilku zdjęć. Mam nadzieję, że wam się spodobają :)




7 komentarzy:

  1. O Jaki Słodziak ; * Kocham małe dzieci ; ) No to gratulacje kuzyna ; ) Obserwuję i pozdrawiam ; )

    http://vizualny-swiat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jakie słodki maluszek *.*
    best-frieend.blogspot.com zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  3. ale śliczny dzieciaczek :) nie można powiedzieć inaczej.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jeju zazdroszczę u mnie jakoś tak te dzieci się nie rodzą.
    Mam małą kuzynkę Lenke ma roczek ale widzę ją rzadko.
    A co do imienia cóż no nie moje idealne ale nie jest złe :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo matko, co za słodka kruszynka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam dzieci:) moim zdaniem wszytskie są piękne i słodkie:)

    OdpowiedzUsuń