poniedziałek, 24 czerwca 2013

"ból jest dzisiaj mym kochankiem"

Cześć! Tak długo do was nie pisałam. Dodałam wiadomość na fan page'u o moich problemach pogodowych, które uniemożliwiają mi zrobienie zdjęć. Upały jak na razie minęły, wiec spróbuję coś w tej kwestii zrobić. Rok szkolny wielkimi krokami dobiega do końca, w dość niepewnej sytuacji jest moja ocena z języka polskiego. Minione 10 miesięcy niewątpliwie były najgorsze z moich szkolnych doświadczeń. Kurcze, w sumie to nie o tym chciałam dzisiaj napisać. Wczoraj odbył się koncert (a nawet dwa!) z okazji zakończenia roku Szkoły Artystycznej Etiuda, która prowadzi swoją działalność na terenie miejscowości, w której mieszkam. Miałam okazję zaśpiewać na nich dwie piosenki. Pierwszą z repertuaru Kasi Kowalskiej pt. "Ból", a drugą pewnie większości znana "Lubię Wracać" Zbigniewa Wodeckiego. Jak zwykle podziękowania dla wspaniałej Madzi za piękny makijaż, panu Oskarowi Kozłowskiemu za piękną gitarę, Kamilowi Bobelowi za fortepianowy akompaniament oraz mojemu najdroższemu, mężczyźnie mojego życia za to, że dzielnie wytrwał te kilka godzin przygotowań, a potem cały koncert - za to, że spełnił się w roli kamerzysty i fotografa. Poniżej zamieszczam nagrania i zdjęcia z występu. Czekam na wasze opinie, sugestie, z chęcią poczytam co chcielibyście jeszcze w moim wykonaniu usłyszeć. Zapraszam was również na mój fan page gdzie zbiera się was coraz więcej, a niedługo stanie się to pewnie jedynym źródłem powiadomień o nowych postach (dlaczego blogger usuwa Obserwatorów?!).












spódnica - Cocktail Shock
t-shirt - MEOW clothing
buty - Boot Square/ Bata
naszyjnik - Cusbus

35 komentarzy:

  1. Świetne covery
    Śliczna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie śpiewasz, ale to już kiedyś pisałam ;)
    Blogger usuwa obserwatorów?!, kiedy? :(

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie śpiewaaaasz mała! :)rozwijaj się, dla faceta brawa za wytrzymałośc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyszłaś za zdjęciach :*
    zapraszam do mnie
    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna jesteś <3 jeju masz cudowny głos <3

    OdpowiedzUsuń
  6. masz fajny głos, ładnie wyglądałaś ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi
    Everyone,How are you.Excellent working Today Join your Platform got new information..My pray with you Dear Friend......Got more Success Blessings in the name of GLORY.
    Join our Platform Part our Work.
    Massasje Stavanger
    Rynkekrem
    Anti aldring
    Botox Stavanger
    Brystforstørrelse
    Askorbinsyre
    Laserbehandling mot rynker
    Porer i huden
    Behandling mot rynker Stavanger
    Rynker
    Brystløft Stavanger
    Hudpleie Stavanger
    Hudpleie produkter
    Massasje Stavanger
    Elixir Cosmeceuticals
    STAY BLESSINGS!

    THANKS
    JOHNS

    OdpowiedzUsuń
  8. Just amazing!

    xx
    Kelly

    thekelluuu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Love your skirt!!
    http://stormia-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Sliczna spodniczka!

    effiesdress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. masz śliczny delikatny głos! miło się Ciebie słucha :) Mówisz że wolisz śpiew niż gitarę, a w sumie nie mogę nie lubić gitary, szkoła muzyczna jakoś sprawiła a szczególnie ten ostatni rok, że coraz więcej gram i robię to z przyjemnością :) A śpiewać lubię od dziecka, ale nigdy nie miałam możliwości aby iść gdzieś na lekcje śpiewu czy coś w tym stylu a szkoda :) A teraz nie wiem czy już nie za późno :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie śpiewasz ;)
    Ja też zadaję sobie to samo pytanie: dlaczego blogger usuwa obserwatorów ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnice masz poprostu świetną !
    Chyba z tyłu jest kokarda tak ?
    Też chciałabym tak jak ty występowac na scenie częściej , bo do tej pory zdarzało mi się to , ale rzadko . Mam nadzieję , że kiedyś bedzie okazja usłyszeć cb gdzieś:p pozdrawiam
    http://laura-lauurka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post, śliczne zdjęcia, obserwuję, pozdrawiam - Maja ♥
    Zapraszam do nas : http://friend-ffriend.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Wybrałaś bardzo ciężkie piosenki, ale fenomenalnie sobie z nimi poradziłaś! Gratuluję i chętnie usłyszałabym Cię w zagranicznej piosence :) Życzę powodzenia i trzymam kciuki, abyś daleko zaszła :))

    OdpowiedzUsuń
  16. pięknie śpiewasz. Cudowna spódnica !

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznie śpiewasz! ;*
    piękna spódnica *_*
    http://mar-tysia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna spódniczka <3.
    Pięknie śpiewasz :D.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękna spódnica + piękna ty!
    Tęsknię za ciepłem :c Teraz sam deszcz...

    Zapraszam na nowy post ;*
    call-me-susan-elizabeth.blogspot.com (oraz follow na bloglovin)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny blog <3 A co jeszcze bardzo profesjonalne zdjęcia <3
    Zapraszam również do mnie :)
    Obserwacja za obserwację ?? Napisz u mnie na blogu jak tak <3
    http://uzaleznionaje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie się wtedy ubrałaś :)

    http://nacy-naacy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ślicznie śpiewasz i wyglądasz ! :) Podoba mi się taka właśnie..chrypka? w głosie? nie wiem jak to określić,ale ważne że fajnie brzmi :) Dzięki za zaproszenie do siebie,będę tu zaglądać(na YT już subskrybuję:P ).Mam nadzieję że też będziesz odwiedzać mojego nowonarodzonego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia i ten głos... bosko :)

    Pozdrawiam
    lovemydreams18.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie śpiewasz :]
    Zapraszam do mnie
    justikiki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. piękny wokal :)
    35dni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Awesome LOoK as i thought NIce Work keep it up and please share us most famous things we want your updates cozx i love you Really <3
    www.locasure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ślicznie śpiewasz. *.*

    glamorien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Ślicznie byłaś wtedy ubrana. Po prostu cudnie! No to wielkie brawa, że Twój mężczyzna wytrwał tyle c:
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. sliczna jestes
    http://everything-and-nought.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń